...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

dodano , Redakcja AU

4. Kongres Słodyczy już w piątek!

Kongres Słodycze i Przekąski Sweets & Snacks 2018 to jedyne tego typu spotkanie poświęcone w pełni branży słodyczy, przekąsek (np. słodkich, słonych, bakalii), łączące ze sobą kluczowych graczy wpływających na rozwój rynku.

4. edycja kongresu rozpocznie się już jutro (15.11.2018 r.) w warszawskim hotelu Renaissance. Wydarzenie skierowane jest do producentów, dystrybutorów i eksporterów słodyczy, przekąsek (np. słodkich, słonych, bakalii). A także do menadżerów zarządzających i kupców decydujących o zakupach do sieci handlowych oraz dostawców usług i rozwiązań dla producentów słodyczy, przekąsek (np. słodkich, słonych, bakalii).

 


Organizatorzy i wystawcy dostarczą unikalnej wiedzy rynkowej i umożliwią wymianę doświadczeń między wszystkimi uczestnikami rynku. Skorzystaj z wielu możliwości -

prelekcji ekspertów na temat cen surowców, trendów i czynników kształtujących rynek słodyczy, przekąsek (np. słodkich, słonych, bakalii), perspektyw rozwoju poszczególnych segmentów, strategii produktowych.

Tu otrzymasz też cenne porady z zakresu polityki produktowej sieci handlowych, rozwijania eksportu, reklamy i marketingu, dostosowywania się do nowych i dopiero planowanych regulacji prawnych. Będzie okazja także do networkingu – indywidualnych spotkań biznesowych, odbywających się w formule face-to-face. Skorzystaj z okazji do rozmów i konsultacji z najlepszymi specjalistami w swoich dziedzinach. To Targi TOP-produktów i usług.

 

 

 

Program Kongresu

08.30-09.00 Rejestracja

09.00-09.05 Powitanie gości

09.05-09.15 Oficjalne otwarcie

Jarosław Sachajko, poseł na Sejm RP, przewodniczący sejmowej Komisji Rolnictwa i Rozwoju Wsi, członek Komisji Zdrowia

09.15-09.35 Prezentacja

Głodni nowych smaków. Jakich produktów naprawdę oczekują konsumenci?

Przemysław Maciejewski, Client Specialist, Nielsen

09.35-11.05 Debata

Między zdrowiem a przyjemnością. Fundamentalne zmiany w trendach na rynku słodyczy i przekąsek.

Marcin Adler, Pełnomocnik Zarządu, Terravita; Jan Kolański, Prezes Zarządu, Colian; Michał Kruk, Dyrektor Sprzedaży, Dan Cake Polonia; Konrad Mickiewicz, Prezes Zarządu, ZPC Bałtyk; Marek Moczulski, Prezes Zarządu, Bakalland; Joanna Rogalska, Client Director, Nielsen; Jerzy Roguski, Dyrektor Handlowy, Żabka Polska; Marek Szybalski, Prezes Zarządu, Rabat Detal

11.10-12.10 Przerwa kawowa

12.10-12.30 Prezentacja

Bądź gotowy na podatek od cukru! Kogo uzdrowi, komu zaszkodzi nowa danina?

Szymon Parulski, Doradca Podatkowy, kancelaria Parulski i Wspólnicy Doradcy Podatkowi

12.30-12.45 Prezentacja

Głodni pracoholicy i znudzeni poszukiwacze przyjemności. Kim są polscy przekąskowicze?

Dorota Peretiatkowicz, Business Unit Manager, IQS

Dawid Mazur,Senior Research Manager, IQS

12.45-13.00 Prezentacja

Fenomen ambasadorów. Głośne nazwiska skutecznie promują marki przekąsek

Artur Gajewski, Dyrektor Marketingu, Purella Food

13.05-14.05 Przerwa lunchowa

14.05-14.25 Prezentacja

Słodycze i przekąski w strategiach sieci convenience

Jerzy Roguski, Dyrektor Handlowy, Żabka Polska

14.25-14.40 Prezentacja

Food service i food to go buduje przewagi na rynku stacji paliw

Mikołaj Pawlak, Head of Gastronomy and QSR, PKN Orlen S.A

14.40-15.00 Prezentacja

Kosztowy armagedon: podwyżki cen energii, koszty paliw, surowców, koszty pracy. Firmy spożywcze w przededniu potężnych wyzwań

Paweł Wyrzykowski, Ekspert ds. Analiz Sektorowych i Rynków Rolnych, Biuro Analiz Makroekonomicznych Sektora Agro, BGŻ BNP Paribas

15.05-16.05 Przerwa kawowa

16.05-16.25 Prezentacja

Scenariusze konsolidacyjne AD 2020. Rynek słodyczy i przekąsek pod presją trendów konsumenckich, detalistów i konkurencji

Renata Dutkiewicz, Dyrektor ds. Sektora Spożywczego i FMCG, Santander Bank Polska

16.25-16.40 Prezentacja

Poczujcie smak botaniki. Przyszłość to słodycze i przekąski oparte na roślinach i ziołach?

Agnieszka Jabłońska-Tarka, Key Account Manager, Givaudan Polska

16.40-17.00 Prezentacja

Szanse i zagrożenia. Jak będzie rozwijał się rynek słodyczy i przekąsek w Polsce w ciągu najbliższych pięciu lat?

Andrzej Kondej, Właściciel, Kondej Marketing

17:00 Koktajl

*Organizator zastrzega sobie możliwość modyfikacji programu Kongresu.  

 

Bieżące wydanie czasopisma

Dlaczego i jak warto fotografować jedzenie? Czy istnieje idealny roślinny zamiennik jaja kurzego? Jaka kawa sprzedaje się najlepiej w cukierni?

  • Wykup prenumeratę
  • Wspieraj twórczość

  • Zobacz więcej
    Bieżący numer

    Polecamy przeczytać

    Aktualny numer Mistrza Branży, zobacz online lub pobierz PDF >>

    Mistrz Branży

    Maszyny i urządzenia do produkcji