...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

dodano , Kames, materiał promocyjny

Efektowny powrót Sweettargów w Katowicach - oczami wystawcy

W marcu W Katowicach odbyły się SweetTargi. Zorganizowanie podobnej imprezy po długiej, bo trzyletniej przerwie było szczególnym wyzwaniem, począwszy od znalezienia wystawców (część znaczących firm z branży zignorowała je), przez spełnienie skomplikowanych warunków technicznych, na skutecznej reklamie i promocji skończywszy

Organizator wywiązał się z tego wszystkiego wzorowo, dzięki czemu nie można było narzekać ani na obsadę, ani na frekwencję.

Na SweetTargach odwiedzili nas zarówno stali klienci, jak i niezależni pasjonaci cukiernictwa oraz ludzie sta wiający pierwsze kroki w branży. Po ostatnich, mocno skomplikowanych latach nowi klienci to dla nas pożądany zastrzyk pozytywnej energii, a ci na tegorocznych SweetTargach naprawdę dopisali.

 

Na naszym stoisku pojawiło się sporo właścicieli małych cukierni, kawiarni czy lodziarni zainteresowanych dywersyfikacją działalności. Wielu z nich stwierdziło, że w obecnych czasachgości trzeba stale zaskakiwać, proponować nowe, ekscytujące smaki i widoki w witrynach. W porównaniu do lat poprzednich zauważyliśmy znaczny wzrost zainteresowania szkoleniami z zakresu technik wykorzystania produktów ICAM, w szczególności niezwykle wdzięcznej, nowej linii czekoladowych polew do dekoracji – Glassover. Budziła ona zainte resowanie nie tylko wśród profesjonalistów, ale także klientów zajmujących się produkcją popularnych obecnie tortów artystycznych, których ważnym elementem są ozdoby. Dzięki produktom ICAM mogą być one przygotowane w o wiele krótszym czasie niż ten, jaki trzeba by poświęcić na tworzenie ich z masy cukrowej, a jednocześnie bardzo smaczne.

 


 


Łukasz Naruszewicz:
SweetTargi bardzo miło mnie zaskoczyły, a to ze względu na dogodne miejsce i wygłuszoną halę. Połączenie targów z konkursem na pralinę i festiwalem kawy to dobry pomysł, który przyciągnął wielu gości. Mimo ograniczonej liczby wystawców z branży lodziarskiej poznaliśmy sporo nowych klientów, z którymi mamy nadzieję współpracować w przyszłości. Nasi technolodzy Nikita Solomon i Kamil Toczek mieli „pełne ręce” roboty, zdradzając gościom sekrety wyrafinowanych deserów i kunsztownych pralin.

 

 


Nikita Solomon:
Bardzo dużo klientów szukało na naszym stoisku nie tylko wysokiej jakości produktów, ale również porad, jak przy ich użyciu usprawnić proces produkcji tortów i słodkości. Największe zainteresowanie wzbudziła nowa linia produktów do dekoracji ICAM, których wprawne użycie pozwala na błyskawiczne i proste tworzenie efektownych oraz bardzo smacznych dekoracji. Cieszę się, że w Katowicach mogliśmy poświęcić każdemu klientowi dużo czasu i ułatwić im pracę w nadchodzącym sezonie!

Równie dużo rozmów przeprowadziliśmy z lodziarzami szukającymi inspiracji i produktów do urozmaicenia witryn w nowym sezonie. Tegoroczne nowości MEC3 były w stanie z nawiązką zaspokoić ich potrzeby. Dla najmłodszych przygotowaliśmy specjalne licencjonowne smaki pokemon i psi patrol, wielbicieli klasycznych słodkości zachwyciły lody o smaku karmelowego popcornu oraz nowe smaki kultowych linii Cookies i Quella. Mieliśmy również wiele opcji dla fanów produktów „dietetycznych” – lody proteinowe, wegańskie czy bez cukru to niezmiennie „gorące” tematy. Do puli nowości dodaliśmy lody na bazie kefiru, w połączeniu z variegato pełnymi pestek dyni, miodu i płatków, a nawet z jaśminem.
Zawsze chętnie pomagamy „przedłużyć sezon” ciekawymi produktami z pogranicza lodów i cukiernictwa. Na SweetTargach podjęliśmy współpracę z firmą Mobilody, która zapewniła nam eleganckie, spersonalizowane wózki lodowe, zapewniające ciekawą oprawę najbardziej ekscytującym nowościom. Musimy przyznać, że łatwość obsługi wózków i ich wysoka funkcjonalność, w tym 12-godzinna autonomia, pozytywnie nas zaskoczyły i możemy je polecić z czystym sumieniem.
W tym roku nasze stoisko wzbogaciło się również o… funkcjonalny bar! Przez całe targi organizowaliśmy prezentacje nowej linii produktów barmańskich i baristycznych DoUMix?, prowadzone przez niezastąpionego Kubę Kaczkowskiego. Obowiązkowa degustacja wywoływała błogi uśmiech na twarzy wszystkich gości, również tych kierujących pojazdami oraz najmłodszych – każda prezentacja obejmowałą bowiem koktajl bezalkoholowy, smoothie lub pyszną mrożoną kawę. Liczba degustujących wzrosła zwłaszcza pod koniec, kiedy, aby pokazać pełnię możliwości produktów DOuMIX?, Kuba zaczął serwować wersje alkoholowe… Inspirującym i ciekawym merytorycznie wydarzeniem okazał się konkurs pralin, w którym jednym z jurorów był nasz technolog Kamil, a jednym ze sponsorów nasza firma. Wyrazy uznania dla uczestników i serdeczne gratulacje dla zwycięzców!

 



Kamil Toczek: Po tylu latach dobrze zobaczyć, że drugie duże targi branżowe (poza ExpoSweet w Warszawie) mają sens. Miłym zaskoczeniem była tak duża liczba odwiedzających, włącznie z tymi, których widzieliśmy kilkanaście dni wcześniej na ExpoSweet. Przy okazji mistrzostw na pralinę pojawiło się też dużo zainteresowanych czekoladą ICAM.

Tradycyjnie ostatni dzień targów był otwarty dla uczniów szkół gastronomicznych. Mimo ich niepohamowanego entuzjazmu dla bogactwa darmowych lodów i innych słodyczy wszystko przebiegło bez chaosu, młodzież zadawała rzeczowe pytania i chętnie słuchała wyczerpujących odpowiedzi. Ze szczególną przyjemnością po latach przerwy powitaliśmy młodzież z Zespołu Placówek Edukacyjno-Wychowawczych w Lwówku Śląskim, z którą dzielimy już kawał historii, począwszy od ich pierwszej wizyty na SweetTargach bodajże w roku 2014.

 



Paweł Durlak: Ogólnie tegoroczne SweetTargi wypadły bardzo dobrze, lepiej niż wszystkie poprzednie edycje. Było dużo nowych klientów, bardzo dobrze zadziałała nasza promocja targowa (aby skorzystać z niej po raz drugi, na SweetTargi przyjechało kilku klientów, którzy dwa tygodnie wcześniej odwiedzili nas na ExpoSweet).
Naszym zdaniem powrót SweetTargów był dobrą decyzją. Dziękujemy organizatorom za możliwość uczestnictwa i żegnamy się krótkim i pełnym poparcia „do zobaczenia za rok!”.

 

 

Bieżące wydanie czasopisma

Dlaczego i jak warto fotografować jedzenie? Czy istnieje idealny roślinny zamiennik jaja kurzego? Jaka kawa sprzedaje się najlepiej w cukierni?

  • Wykup prenumeratę
  • Wspieraj twórczość

  • Zobacz więcej
    Bieżący numer

    Polecamy przeczytać

    Aktualny numer Mistrza Branży, zobacz online lub pobierz PDF >>

    Mistrz Branży

    Maszyny i urządzenia do produkcji