...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

dodano , Redakcja AU

Slodkie ćwierćwiecze w branży słodyczy reklamowych

W 2022 roku mija 25 lat od powstania marki Slodkie. Firma, będąca jednym z europejskich liderów w branży słodyczy reklamowych, będzie świętować jubileusz przez cały rok. Poza uroczystymi obchodami, planuje zrealizować 25 akcji o charakterze CSR-owym, , a także wspierając potrzebujących i środowisko.

25 lat firmy Slodkie

Personalizowane bombonierki, puszki z aromatyczną kawą z logo firmy, a także obrandowane czekolady czy żelki to tylko część szerokiego asortymentu Slodkie. Marka świętująca w tym roku swoje 25-lecie jest dziś jednym z europejskich liderów w branży. Tegoroczny jubileusz jest doskonałym podsumowaniem wielu lat ciężkiej pracy, którą obecnie kontynuuje córka założyciela firmy i obecna Prezes Zarządu, Anna Garmada. 

Współtworzenie marki Slodkie i kontynuowanie tej wieloletniej już tradycji napawa mnie ogromną dumą.Stanowi również duże wyzwanie, które razem z całym zespołem podejmujemy każdego dnia. Wierzymy, że, zgodnie z naszym mottem, produkując wysokiej jakości słodkie upominki, z przyjemnością łączymy biznes. Obecnie czekamy z niecierpliwością na to, co przyniosą nam kolejne lata, dziękując u progu jubileuszu dotychczasowym współpracownikom, partnerom oraz klientom – komentuje Anna Garmada, Prezes Zarządu firmy Slodkie.

 


Slodkie, posiadając własną wytwórnię czekolady, dostarcza klientom nawet najbardziej wymyślne kształty czekoladowych słodkości. Jak zaznacza Anna Garmada: Branża reklamowa zmienia się niezwykle dynamicznie. Od 25 lat nieustannie obserwujemy trendy i dostosowujemy naszą ofertę do aktualnych potrzeb klienta. Stawiając na innowacje, czujemy, że stale się rozwijamy. Po tym ćwierćwieczu doszliśmy do etapu, gdy możemy przygotować na przykład czekoladową maszynę do szycia z dowolnym logotypem i dodatkowo zadrukowując opakowanie produktu dowolnym projektem.

25 akcji na 25-lecie

Tym, co od samego początku przyświecało istnieniu firmy jest otwartość na wsparcie potrzebujących i proekologiczne podejście. Slodkie ma na swoim koncie szereg działań o charakterze CSR-owym i, jak podkreślają przedstawiciele marki, nie zamierzają ustawać w trosce o lepsze jutro. W jubileuszowym roku stawka jest znacznie większa niż w poprzednich latach. Slodkie postanowiło przeprowadzić aż 25 akcji wspierających potrzebujące osoby, organizacje działające na rzecz zwierząt, a także wprowadzić dodatkowe zmiany wewnętrzne, w tym m.in. w obszarze produkcji, dzięki którym oferta stanie się jeszcze bardziej przyjazna dla środowiska. Jak dodaje Anna Garmada: Idea pomagania była bardzo bliska mojemu tacie, który z dużym powodzeniem przez lata zarządzał firmą. Nie wyobrażam sobie nie kontynuować tej tradycji.

 


Firma zdradza, że wśród 25 działań, tak jak w latach ubiegłych, z pewnością pojawi się wsparcie zbiórki Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Co więcej, w ramach współpracy z fundacją Las Na Zawsze od stycznia 2022 za każde złożone zamówienie Slodkie będzie kupować kawałek lasu.

Dotychczasowa działalność dobroczynna

W minionych 25 latach Slodkie wsparło zarówno finansowo, jak i produktowo szereg organizacji. Firma ma na swoim koncie współpracę ze Szlachetną Paczką, a także Towarzystwem Przyjaciół Zwierząt Otwocki Zwierzyniec. W początkowych etapach pandemii Slodkie wspierało również lekarzy, którzy stali na pierwszej linii walki z wirusem.

 


Poza licznymi akcjami zewnętrznymi, marka od lat modyfikuje swoje produkty i opakowania, czyniąc je bardziej ekologicznymi. Obecnie stosuje folie pochodzące w 80% z recyklingu, które nadają się do ponownego przetworzenia. Co więcej, każde z opakowań kartonowych może być wykonane z materiału pochodzącego w 100% z makulatury. Znaczna większość produktów pakowanych w folie zgrzewalne dostępna jest w wariancie folii biodegradowalnej wykonanej z celulozy. 

Do produkcji naszych lizaków używamy tylko patyczków wykonanych w 100% z papieru. Taśmy klejące do pakowania wysyłek zamieniliśmy z syntetycznych na papierowe, podobnie jak bąble wypełniające paczki, które dziś są wykonane z folii biodegradowalnej. Sukcesywnie wycofujemy się też z opakowań wykonanych z wielu tworzyw trwale ze sobą złączonych, które nie nadają się do recyklingu – podkreśla Anna Garmada.

 


Slodkie to jedna z wielu firm, dla których wsparcie fundacji, akcji charytatywnych oraz kampanii proekologicznych jest ważną częścią działalności. Trend na pomaganie i wprowadzanie zmian na rzecz środowiska trwa. Oby podejście to pozostało z nami w kolejnych ćwierćwieczach.


Bieżące wydanie czasopisma

Poznaj sezonowe trendy tortowe oraz receptury lodziarskie finalistów Gelato Poland, przekonaj się jak ważne jest śniadanie w piekarni...

  • Wykup prenumeratę
  • Wspieraj twórczość

  • Zobacz więcej
    Bieżący numer

    Polecamy przeczytać

    Aktualny numer Mistrza Branży, zobacz online lub pobierz PDF >>

    Mistrz Branży

    Maszyny i urządzenia do produkcji