...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

dodano , Redakcja AK

W obronie polskiej żywności

Monitoring zagranicznych mediów pod kątem informacji o polskiej żywności oraz informowanie zagranicznych konsumentów o jakości produktów rolno-spożywczych ‒ to dwa kluczowe elementy walki z czarnym PR polskiej żywności w Europie. Swoje propozycje przedstawiły fundusze promocji oraz Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi.

Każda afera w polskiej branży spożywczej, które pojawiają się od 2012 r., skutkuje spadkiem eksportu żywności i złą opinią, która rzutuje na całą branżę. W opinii producentów i przetwórców żywności jeszcze gorszy jest brak reakcji władz na podważanie dobrej jakości polskich produktów. Dlatego władze 9 funduszy promocji artykułów rolno-spożywczych postanowiły przekazać 5% wpływów na wspólne działania, które pozwolą zniwelować skutki czarnego PR. Jest to obserwowane głównie w Czechach czy na Słowacji, ale także w innych "sytuacjach kryzysowych". W tym roku fundusze mogą zebrać ok. 2 mln zł.

Monitoring i informacja

Akcja promocyjna będzie obejmowała informowanie zagranicznych konsumentów o najwyższej jakości polskich produktów, a także będzie stale monitorowała zagraniczne media w celu wykrycia wszelkich objawów bezpodstawnej i agresywnej krytyki naszych produktów. Prace nad programem potrwają kilka miesięcy, zostanie wybrana firma, która będzie monitorowała doniesienia zagranicznych mediów i reagowała w razie potrzeby i wszelkich „sytuacji kryzysowych”. Akcja będzie prowadzona niezależnie od inicjatyw podejmowanych np. przez resort rolnictwa, ale pomysłodawcy mają nadzieję na współpracę z polskimi władzami.

Propozycja MRiRW

Minister rolnictwa Stanisław Kalemba powołał do życia specjalny zespół, w skład którego weszli przedstawiciele resortu rolnictwa, Inspekcji Weterynaryjnej, Agencji Rynku Rolnego, Rady Gospodarki Żywnościowej, Inspekcji Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych i Państwowej Inspekcji Ochrony Roślin i Nasiennictwa. Zespół ten ma wypracować metodę informowania mediów o poszczególnych produktach żywnościowych. Ma również opracować działania promocyjne przedstawiające wysoką jakość polskich produktów. Kampania promocyjna będzie kosztować ok. 500 tys. zł i ruszy za 2-3 tygodnie, a fundusze mają pochodzić m.in. z resortu rolnictwa. Jego celem jest przekazywanie informacji do opinii publicznej między polskimi instytucjami, wspierającymi i promującymi produkcję rolno-spożywczą a przedstawicielami funduszy promocji tych produktów oraz organizacjami zrzeszającymi producentów.

źródło: portalspozywczy.pl

Bieżące wydanie czasopisma

Czy absolwenci szkół gastronomicznych mają dobry start? Jak wykonać tort na 600 osób w 1-osobowej pracowni? Czy przekształcenie swojej działalności w spółkę dziś się opłaca? Czym różni się szarlotka od jabłecznika?

  • Wykup prenumeratę

  • Zobacz więcej
    Bieżący numer

    Polecamy przeczytać



    Przejrzyj numer online lub pobierz PDF >>

    Drukowany numer dostępny w prenumeracie >>

    Mistrz Branży

    Maszyny i urządzenia do produkcji