...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

dodano , Redakcja AK

Plakat dla wszystkich cukierni na Światowy Dzień Słodyczy

W październiku Światowa Unia Piekarzy i Cukierników UIBC przedstawiła plakat na święto słodkości – Day of Sweet Temptations (Dzień Słodkich Pokus) – które ma być obchodzone 14 lutego. 7 grudnia 2015 r. Stowarzyszenie Cukierników, Karmelarzy i Lodziarzy RP podjęło decyzję w sprawie dystrybucji plakatu i promocji nowego święta.

– Plakat został przygotowany w 4 wersjach językowych, w Polsce będzie dostępna wersja angielska. Nie chcemy ingerować w oryginalne hasło Day of Sweet Temptations. Mimo to każdy poster w dolnej części będzie zawierał informacje po polsku, nazwę „Światowy Dzień Słodyczy” oraz logo naszego Stowarzyszenia – mówi Jacek Paprocki, Sekretarz Generalny Stowarzyszenia Cukierników Karmelarzy i Lodziarzy RP. – Uznaliśmy, że dosłowne tłumaczenie Dzień Słodkich Pokus może być opacznie zrozumiane, dlatego wybraliśmy neutralną nazwę, która będzie promować akcję w mediach – dodaje.


Plakaty będą dystrybuowane w siedzibie Stowarzyszenia Cukierników Karmelarzy i Lodziarzy w Warszawie, cechach, a także w firmach sponsorujących Stowarzyszenie. Jak zapewnia Jacek Paprocki, akcja promująca wyroby cukiernicze ma objąć wszystkie cukiernie w kraju, bez względu na przynależność do Stowarzyszenia. Światowy Dzień  Słodyczy nie ogranicza się do firm skupionych wokół naszej organizacji. Wszystkim zainteresowanym cukierniom udzielimy  informacji, gdzie najbliżej mogą nabyć plakat. Na ten moment nie znam kosztu jednostkowego za plakat, jednak mogę zapewnić, że będą to symboliczne kwoty, które pozwolą pokryć koszty druku i przesyłki – przekonuje.

Plakaty mają być dostępne po świętach Bożego Narodzenia lub na początku 2016 r. Równie szybko ruszy akcja informująca o Światowym Dniu Słodyczy w kobiecej prasie ogólnopolskiej i branżowej. Jaki efekt przyniosą dwutorowe działania informacyjne, okaże się 14 lutego 2016 r.

Więcej informacji
Jacek Paprocki, tel. 22 886 07 21

Stowarzyszenie Cukierników Karmelarzy i Lodziarzy SRP

Bieżące wydanie czasopisma

Poznaj sezonowe trendy tortowe oraz receptury lodziarskie finalistów Gelato Poland, przekonaj się jak ważne jest śniadanie w piekarni...

  • Wykup prenumeratę
  • Wspieraj twórczość

  • Zobacz więcej
    Bieżący numer

    Polecamy przeczytać

    Aktualny numer Mistrza Branży, zobacz online lub pobierz PDF >>

    Mistrz Branży

    Maszyny i urządzenia do produkcji