...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

dodano , Redakcja MW, materiał promocyjny

Zdrowy tok myślenia - nowe komentarze - zapraszamy do wypowiadania się

Choroby, nieobecność pracowników i spadająca wydajność to najczęstsze problemy w firmie, które rozwiązuje Abonamentowa Opieka Medyczna, dostępna już w 24 godziny!

     
 

Artykuł pochodzi z lipcowego wydania magazynu Mistrz Branży

 

Zamów numery archiwalne w wersji PDF: prenumerata@MistrzBranzy.pl

 

 

Pracownik nie pojawia się w pracy, jego leczenie trwa zbyt długo lub nie jest on wydajny w wyniku złego stanu zdrowia. Najszybszym i najlepszym rozwiązaniem jest pakiet Opieki Medycznej Signum, której usługi gwarantują zwiększenie wydajności i frekwencji w pracy, a także wpływają motywująco, podnosząc lojalność i morale pracowników. Jak? Przeczytaj poniżej.

Wyobraźmy sobie teraz historię dwóch piekarzy, Jacka i Maćka…
Piekarze są braćmi i kierownikami konkurencyjnych piekarni, które sąsiadują ze sobą na jednej ulicy. Ich pozycja zawodowa oznacza, że są istotnymi pracownikami, którzy trzymają w ryzach całą produkcję i dbają, aby klienci byli zadowoleni.

Historia Jacka
Spróbujmy wczuć się w sytuację pierwszego z braci – Jacka... Pewnego razu budzi się w środku nocy cały zlany zimnym potem i z wysoką gorączką. Temperatura powoduje, że nie ma siły na nic, a w dodatku doskwiera mu przeszywający ból głowy i katar zatykający nos. Niestety, w środku nocy próżno szukać pomocy lekarskiej, gdyż wszystkie placówki są pozamykane, a najbliższy szpital jest bardzo daleko. Jedyne, co pozostaje Jackowi, to przeczekać do rana. Przed Jackiem nowy tydzień, właśnie zaczyna się poniedziałek, a w środku nocy nikt jeszcze nie odbiera telefonu w przychodni.

Wyobraźmy sobie, jak o 6 rano Jacek zsuwa się z łóżka i resztkami sił dojeżdża do przychodni w nadziei, że zarejestruje się poza kolejką i rzeczywiście, tak się dzieje – jednak musi czekać aż 2 godziny na lekarza w niedogrzanej, zimnej poczekalni. Szkoda tylko, że z tego powodu zdenerwowany lekarz musiał zmienić swój harmonogram przyjęć, przez co postawił złą diagnozę, będącą najczęstszą przyczyną przewlekłych chorób. W efekcie Jacek choruje przez 2 tygodnie, a pod jego nieobecność w piekarni panuje chaos i bałagan organizacyjny.

Historia Maćka
Drugi z braci, Maciek, budzi się tego samego feralnego dnia, z równie wysoką temperaturą i zlany potem około godziny 3 nad ranem. Tym razem „wejdźmy w skórę” Macieja, który mimo choroby czuje się pewniej i wie, co robić. Wyobraźmy sobie, jak Maciej, nie czekając do rana, od razu chwyta za słuchawkę i wykręca numer ze swojej karty pacjenta na całodobową rejestrację. Recepcjonistka rejestruje pacjenta w prywatnym centrum medycznym, wyznaczając wizytę na ten sam dzień – poniedziałek, godzina 12.15. Maciek wraca do łóżka i nie martwi się o nic, odpoczywa i regeneruje organizm.

Wyobraźmy sobie, jak Maciej po przybyciu do przychodni zastaje komfortowe warunki, przyjemny zapach, ład
i porządek, w dodatku zostaje przyjęty od razu po przybyciu bez kolejki. Lekarz specjalista dokładnie diagnozuje chorobę, podejmuje leczenie i umawia na wizytę kontrolną. Dla pewności tłumaczy nawet, co zrobić aby choroba nie rozprzestrzeniała się dalej, na innych pracowników piekarni.
Tak wygląda standardowa procedura leczenia, którą zastosował Maciek, prowadząca ze stanu CHORY do stanu ZDROWY, dzięki której już po tygodniu pacjent jest w pełni sił i wraca do pracy.

Masz możliwość wyboru
Przykład Jacka i Maćka to najczęstszy obraz tego, w jak różny sposób przyjmowani są pacjenci w zależności od przychodni oraz jak przebiega leczenie wraz z jego skutkami, również konsekwencjami. Niestety, obecny poziom służby zdrowia nie daje nam wyboru, zwłaszcza że nie jesteśmy w stanie unikać chorób, a przecież własne zdrowie oraz zdrowie pracowników jest najważniejsze. To był tylko przykład. Ty znasz już możliwości i możesz wybrać już teraz.

Wypełnij krótką ankietę i prześlij ją na adres mailowy m.rusek@omsignum.pl lub wypełnij ankietę na stronie www.ommistrzbranzy.pl. Zrób to teraz, a otrzymasz najlepiej dopasowaną ofertę dla swojej firmy i zadbasz o zdrowie swoje, swojej rodziny i pracowników. 

Bieżące wydanie czasopisma

Poznaj sezonowe trendy tortowe oraz receptury lodziarskie finalistów Gelato Poland, przekonaj się jak ważne jest śniadanie w piekarni...

  • Wykup prenumeratę
  • Wspieraj twórczość

  • Zobacz więcej
    Bieżący numer

    Polecamy przeczytać

    Aktualny numer Mistrza Branży, zobacz online lub pobierz PDF >>

    Mistrz Branży

    Maszyny i urządzenia do produkcji