...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

czym jest Mistrz Branży

Mistrz Branży Portal dla piekarzy, cukierników i lodziarzy

Opcje filtrowania

















 
rozwiń opcje

Kategorie produktów i usług

Katalog Produktów i Usług

  • Mistrz Branży marzec 2022

    Mistrz Branży marzec 2022

    Co daje wygrana w prestiżowym konkursie, oprócz zastrzyku adrenaliny i zaszczytnego tytułu? O tym opowiadają laureatki 1. miejsca na Mistrzostwach Cukierniczych Polski 2022 - Renata Martyna i Angelika Chwyć. A oprócz tego - wielkanocne comfort food, świąteczne receptury i migawki z Expo Sweet 2022.

    SPIS TREŚCI

    Rozmowa Mistrza Branży
    Uzależnione od ciągłego rozwoju – rozmowa z Angeliką Chwyć i Renatą Martyną
    Troszkę roztrzepana, bardzo czekoladowa – rozmowa z Niną Behnke
    Wróćmy do rzemieślniczych wartości – rozmowa z Mirosławem Kurkiem

    Mistrz produkcji Inspiracje
    Wielkanocny comfort food i koła gospodyń wiejskich
    Wielkanocne inspiracje – cukrowe dekoracje

    Wielkanocne receptury
    Trio wielkanocne
    Wieniec drożdżowy z nadzieniem serowo-migdałowym
    Złote jajko
    Bułki słodkie BMF
    Makowa panienka
    Wielkanocne tartaletki

    Mistrz produkcji
    Jak długo mąka jest świeża?
    Owadzie rarytasy
    Za drzwiami piekarni
    Lody okiem Szymona
    Podstawy bilansowania receptur

    Mistrz zarządzania
    Funkcje Instagrama
    Ściana jak marzenie
    Cukierniczy trendbook

    Flash News

     

    ZAPRASZAMY DO INSPIRUJĄCEJ LEKTURY

    Pobierz numer w PDF >

    Kup bieżący numer Mistrza Branży w wersji drukowanej > 

    Więcej
    oferta
    sprzedaż
    producent
    Mistrz Branży, wydawnictwo Grupa 69
    sprzedawca
    Mistrz Branży

    Cena do negocjacji

  • Mistrz Branży luty 2022

    Mistrz Branży luty 2022

    Jak odżywiają się fleksitarianie? Co znaczy "comfort food" w branży lodziarskiej? Czy prowadzenie piekarni w dobie kryzysu cenowego ma sens? A na naszej okładce mama, żona i businesswoman - Ewa Wajs z odpowiedzią na pytanie - jak z sukcesem prowadzić pracownię cukierniczą, nie rezygnując z życia rodzinnego i spełniania marzeń.

    Przeglądając portale gastronomiczne, wsłuchując się w głos ekspertów i buszując po mediach społecznościowych, można zauważyć wiele ciekawych trendów żywieniowych na ten rok. Tort przewrócony na bok, grzyby medyczne, mleko z ziemniaka, opakowania z konopi. W gąszczu nietuzinkowych pomysłów gastronomicznych jak mantra powtarza się też  jedno niepozorne hasło - “comfort food”. Innymi słowy, modne jest jedzenie domowe, proste, ale zarazem kojące, przywołujące miłe wspomnienia z dzieciństwa. Dlaczego ten niepozorny trend stał się tym najważniejszym? Odpowiedź przychodzi, gdy tylko zadamy sobie pytanie - co jest największą potrzebą konsumenta XXI wieku? Bezpieczeństwo. Ludzie na całym świecie poszukują tego poczucia stabilności i zaopiekowania właśnie w jedzeniu - ma ono nakarmić nie tylko żołądek, ale też duszę. Co te wszystkie trendy oznaczają w praktyce? Jakie produkty powinny znaleźć się w lodziarni, piekarni i cukierni. Przeczytacie na str. 24.

    Nowy numer możecie czytać za darmo online. A w wersji drukowanej zamówić w prenumeracie lub jako pojedynczy egzemplarz. Zapraszamy do lektury oraz na spotkanie z naszą redakcją podczas Targów Expo Sweet!


    SPIS TREŚCI

    Rozmowa Mistrza Branży
    Jak ona to robi? – rozmowa z Ewą Wajs
    Miłość do ludzi, miłość do gelato – rozmowa z Lucą Dalla Costą
    Kawiarniany eksperyment pod okiem Skłodowskiej-Curie – rozmowa z Martą Salwirak

    Mistrz produkcji
    Trendy Inspiracje Lody
    Nakarmić duszę i umysł – trendy w piekarni i cukierni
    Dobrego nigdy za wiele – Fudge Filosophy
    Półprodukty do zastosowań w lodziarstwie – technologia i funkcjonalność
    Lody inaczej
    Lody dla opornych – metody produkcji
    Lody okiem Szymona
    Kefir i lody – połączenie dla smakoszy

    Mistrz produkcji Receptury
    Sernik z nadzieniem kokosowo-pomarańczowym
    Kostka malinowa
    Ciasto ChokoKokos

    Mistrz produkcji Technologie
    Jakość obroni się sama
    Speed-X – rewolucja w gastronomii
    Piekarnia w opałach
    Piece elektryczne modułowe

    Mistrz zarządzania
    Modnie w gastronomii
    Efektywność maszyn i linii produkcyjnych (OEE)
    Klinika Rozwoju – zrównoważony rozwój firmy

    Flash News


    ZAPRASZAMY DO INSPIRUJĄCEJ LEKTURY

    Pobierz numer w PDF >

    Kup bieżący numer Mistrza Branży w wersji drukowanej > 

    Więcej
    oferta
    inne
    producent
    Mistrz Branży, wydawnictwo Grupa 69
    sprzedawca
    Mistrz Branży
  • Mistrz Branży styczeń 2022

    Mistrz Branży styczeń 2022

    Jak buduje się smak kompletny? Dlaczego pracę zespołu warto zaczynać od wspólnej kawy? Czy pączki wegańskie mogą smakować tak samo dobrze jak te tradycyjne? I jak oraz gdzie warto się szkolić w Polsce! U progu nowego roku zmotywuj się do działania i zainwestuj w najważniejszą osobę w firmie - w siebie!

    Styczeń to czas planowania inwestycji. Może już czas wymienić dotychczasowe sprzęty? Jakie akcesoria warto dokupić? Jak zredukować koszty? Zatrudnić kogoś nowego? Może warto wśród tych pytań zrobić też miejsce dla siebie? W końcu inwestycja w siebie to sprawa pierwszorzędna. To nie na nowym piecu, doskonałej miesiarce albo krajalnicy opiera się sukces twojej firmy!

     

    SPIS TREŚCI

    Rozmowa Mistrza Branży
    Tworząc smak kompletny – rozmowa z Tomaszem Szypułą
    Ciastka tworzone w dobrej atmosferze – rozmowa z Barbarą Migdał-Bobrowską
    Tłusty czwartek przez cały miesiąc
    Wegańskie pączki od Starowiczów

    Mistrz produkcji Receptury
    Pączek Premium
    Faworki
    Oponki/Bellkule Choco
    Kruche ciastka z nadzieniem morelowym
    Pączki w polewie
    Pączek na medal
    Donuty
    Quarkini Buttermilk/Donuty

    Mistrz produkcji
    Ciasteczko na dobry sen, czyli o kuchni konopnej
    Pieczywo, które wywołuje emocje
    Lody okiem Szymona
    Robota dla Ribota – cz. 1

    Mistrz zarządzania
    Ulga na robotyzację
    Rok 2022 będzie fioletowy
    Kurs na sukces, czyli jak sprzedawać ciastka
    Szkolenia – zainwestuj w siebie
    Gdzie się szkolić w Polsce? Edycja 2022

    Flash News


    ZAPRASZAMY DO INSPIRUJĄCEJ LEKTURY

    Pobierz numer w PDF >

    Kup bieżący numer Mistrza Branży w wersji drukowanej > 

    Więcej
    oferta
    inne
    producent
    Mistrz Branży, wydawnictwo Grupa 69
    sprzedawca
    Mistrz Branży
  • Mistrz Branży grudzień 2021

    Mistrz Branży grudzień 2021

    To wydanie mocno pachnie piernikiem. Nic dziwnego, na okładce osoba, która przywróciła piernikowi właściwe miejsce w hierarchii - Iga Sarzyńska-Komorowska. A w tym wydaniu - świątecznie nacięte i noworoczne bochenki, witryna do schrupania, trendy żywieniowe 2022 i wiele innych inspiracji!

    SPIS TREŚCI

    Rozmowa Mistrza Branży
    Piernikowa królowa – rozmowa z Igą Sarzyńską-Komorowską
    Włoska robota – rozmowa z Krzysztofem Kobylańskim
    Zapach dobrego chleba – rozmowa z Karolem Żuberem

    Mistrz produkcji Trendy Inspiracje
    Nie odkładajmy inwestycji na później
    Trendy 2022 vs. (post)pandemiczna rzeczywistość
    Piernikowa sztuka Anny Piórkowskiej
    Świąteczne nacięte bochenki
    Dlaczego warto jeść pieczywo na dzień i w świąteczny czas
    Chlebowe powitanie nowego roku
    Świąteczny talerz obfitości – Bunter Teller i nie tylko
    Tłuszcze w produkcji cukierniczo-piekarskiej
    Lody okiem Szymona
    Wzrost popularności pieczywa pakowanego w MAP

    Receptury na święta
    Smakołyki Mikołaja
    Chleb żytni z jabłkiem
    Zimowa drożdżówka
    Bakaliowiec

    Mistrz zarządzania
    W tym roku święta będą białe
    Witryna do schrupania

    Flash News

     

    ZAPRASZAMY DO INSPIRUJĄCEJ LEKTURY

    Pobierz numer w PDF >

    Kup bieżący numer Mistrza Branży w wersji drukowanej > 

    Więcej
    oferta
    inne
    producent
    Mistrz Branży, wydawnictwo Grupa 69
    sprzedawca
    Mistrz Branży
  • Mistrz Branży listopad 2021

    Mistrz Branży listopad 2021

    Jak używać super grzybów w pieczywie i deserach?. Na czym bazować, tworząc modne keto słodkości? Jak uczynić chleb bardziej funkcjonalnym dla zdrowia? Czy lodziarnia w zimie może prężnie działać? Co znaczy hygge w cukierni? I dlaczego czasem warto odpuścić, by nie gonić za sukcesem, a ten sam nas zapukał.

    Co oznacza sukces? Co jest jego miarą? Liczba lokali? Czy też liczba pucharów i dyplomów na ścianie firmy? Poklask ze strony branży, a  może bardziej kolejki zwykłych zjadaczy ciastek ustawiające się przed naszym lokalem? Czy jeśli w witrynie cukierni zabraknie ciastek w ciągu dnia to dobry znak, a może świadczy o złym zarządzaniu? Czy jeśli ktoś nam pomaga w tworzeniu idealnych ciastek to nadal możemy uważać, że perfekcyjna witryna to nasz sukces? Wreszcie czy za owym sukcesem trzeba w ogóle gonić?

    A może zamiast odpowiadać sobie na te wszystkie pytania i brać udział w morderczym wyścigu po etykietę “najlepszy” warto sobie… odpuścić? Szczęśliwy człowiek tworzy szczęśliwe ciastka, a na takie ciastka klient poczeka, nawet, gdy jednego dnia zostanie odprawiony z kwitkiem i będzie musiał wrócić następnego dnia. Tak działa i myśli rozmówczyni wywiadu okładkowego tego wydania, Pani Foremka - Sylwia Grodzka-Haba. Nam opowiedziała nie tylko  o tym jak odzyskała pasję i siły do pracy, świadomie odpuszczając wielkie plany, ale też o tym jak udało jej się osiągnąć międzynarodowy rozgłos, prowadząc od czterech lat butikową cukiernię w niewielkich Myslowicach. Sylwia właśnie wydaje książkę z autorskimi recepturami, które jest ednak także szczerym zapisem jej doświadczeń z robieniem ciastek. Gorąco zachęcamy do przeczytania rozmowy na str. 8. 

    Do cukierni i piekarni już dawno wkroczyła jesień. Teraz pora wpuścić tam także modne... grzyby! Choć w wielu piekarniach oferuje się bułki z pieczarką, tu mowa o zupełnie innym rodzaju leśnych grzybów, mianowicie trendem za Oceanem, a także już w wielu krajach Europy są grzyby medyczne. W wersji sproszkowanej można je dodać do samecho chleba, ale też ciasta, kremu i kawy. Dlaczego jednak warto to zrobić? O tym przeczytacie na stronie 38.

    Jeszcze gorętszym trendem jest moda na keto. Choć słodkości neijako wykluczają się z tym słowem, jest możliwe przygotowanie oferty niskowęglowodanowej do każdej cukierni. Jakich zamienników używać? Czy można dodać alternatywnego słodzika i w jakich proporcjach? O tym opowiedzieli nam ci, którzy już zpowodzeniem sprzedają keto słodkości w swoich lokalach. Czytaj więcej na str. 24.

    W dobie mody na unikanie węglowodanów warto pamiętać jednak, że nie każdy ich rodzaj jest groźny i szkodliwy. O tym przekonują nie tylko sami piekarze, ale też i dietetycy. Tylko czym powinien charakteryzować się bochenek, który sprawi, że nasz organizm będzie miał, np. lepszą odporność? Czytajcie artykuł na str. 30. 

    Chleb może być zwłaszcza zdrowy, jeśli dodamy do niego zioła i przyprawy. Jesień i zimia sprzyjają doprawianiu wszystkiego korzennymi smakami. Chleby z cynamonem, gałką muszkatołową czy anyżem warto podać na świąteczny stół jako, że te przyprawy ułatwiają trawienie. Przepisy i wskazowki dotyczące optymalnych chlebów na Boże Narodzenie znajdziecie na str. 27.

    Tradycyjna lodziarnia, piekarnia czy cukiernia to bardzo modna etykieta. Niestety rzadko znajduje uzasadnienie w realnej praktyce. Kilkoro ambitnych mistrzów branży z Rybnika postanowiło wpisać tradycję w swoją firmę bardziej niż ktokolwiek przedtem. Serwują w lokalach słodkości i jedzenie oparte na przedwojennych recepturach. Projekt ten nosi nazwę „Przepisy Adeli”. Uczestnicy projektu zaoferowali mieszkańcom miasta, m.in. tort czekoladowo-bakaliowy, lody sernikowe i lawendowe lub smażony... móżdżek. Czy taka strategia spodobałasię konsumentom? I czym różnią się stare receptury od nowoczesnego podejścia? Zdradzamy na str. 32.

    Styl skandynawski jest już z nami dosyć długo. Kochamy go za wiele: za połączenie funkcjonalności i piękna, domowy, przytulny klimat, uniwersalność – sprawdzi się zarówno w domu, jak i w lokalu, a dobrze zaadaptowany przypadnie do gustu każdemu. Stanowi także świetną podstawę aranżacyjną, którą można łatwo modyfikować kolorystycznie i łączyć z innymi stylami, tworząc wyjątkowe mieszanki. Jednak od niedawna nasze serca zaczyna podbijać inny z północnych trendów – styl duński, który jest bardzo zbliżony do ulubionego stylu Polaków. Jakie dodatki wprowadzić do lokalu w duchu hygge? Odpowiedzi szukajcie na str. 52. 

    I pamiętajcie - najlepszy klimat jest tam, gdzie ciastka, chleby i lody tworzy się z pasją w dobrej atmosferze. Mamy nadzieję, że przed grudniowym szaleństwem znaqjdziecie chwilę na odpuszczenie i wypicie aromatycznej kawy lub czekolady z lekturą nowego wydania. 

    SPIS TREŚCI

    Rozmowa Mistrza Branży
    Ciastka dopieszczone pasją i miłością – rozmowa z Sylwią Grodzką-Habą
    Chlebowi rzemieślnicy – rozmowa z Piotrem Ostrowskim i Pawłem Radomskim
    Fit Cake – słodka sieć z misją – rozmowa z Rafałem Kościukiem

    Mistrz produkcji Trendy
    Słony kaszmir
    Czas na keto słodkości i pieczywo
    Tarta piernikowa z wiśniami i percepanem
    Optymalne chleby bożonarodzeniowe
    Pieczywo funkcjonalne i jego rola w prewencji chorób
    Stare przepisy ożywają – „Przepisy Adeli”
    Kreatywny sugarcrafting z Angeliką Chwyć
    Supergrzyby prosto z Hollywood
    W trosce o polski chleb
    Tłuszcze w produkcji piekarsko-cukierniczej
    Lody okiem Szymona
    Mleko w lodach, cz. 2

    Mistrz zarządzania
    W duchu hygge
    Systemy planowania dają większą elastyczność i obniżają koszty

    Flash News

     

    ZAPRASZAMY DO INSPIRUJĄCEJ LEKTURY

    Pobierz numer w PDF >

    Kup bieżący numer Mistrza Branży w wersji drukowanej > 

    Więcej
    oferta
    inne
    producent
    Mistrz Branży, wydawnictwo Grupa 69
    sprzedawca
    Mistrz Branży
  • Mistrz Branży wrzesień 2021

    Mistrz Branży wrzesień 2021

    Czekolada, bajgle i cruffiny - w najnowszym wydaniu wgryzamy się w tematy, które mocno kojarzą się w jesienią i powrotem do szkoły. Oprócz tego częstujemy też nowinkami, takimi jak mąka z owadów. Szukamy makaronikowych inspiracji/. A z Ulą Stępniak rozmawiamy o tym, dlaczego wspieranie konkurencji jest lepsze, niż hejt.

     

    SPIS TREŚCI

    Rozmowa Mistrza Branży
    Twarda babka – rozmowa z Ulą Stępniak
    Czekoladowe 30-lecie – rozmowa z Barbarą Borowicz
    Czekoladę trzeba poznać od środka – rozmowa z Michałem Kleiberem
    Smacznie, naturalnie, nieidealnie – jak u mamy – rozmowa z Dawidem Gryniewicze

    Mistrz produkcji Inspiracje Trendy
    Masło, mąka i wałek – jak powstaje cruffin
    Makaronikowe boksy
    Owady, nasz chleb powszedni?
    Pieczywo na drożdżach i jego rola w codziennej diecie
    Wgryzając się w bajgla
    Nadal pozostajemy wierni tradycji rzemiosła
    Bakeline – nowa seria pojemników na pieczywo i wyroby cukiernicze
    Ciasto owsiane z dynią i kremem jogurtowym
    Kreatywny sugarcrafting z Angeliką
    Lody dla opornych – mleko w lodach
    Lody Okiem Szymona

    Mistrz zarządzania
    Na straży bezpiecznej żywności
    Ostatnie promienie słońca
    Sprawny marketing w piekarni i cukierni

    Flash News

     

    ZAPRASZAMY DO INSPIRUJĄCEJ LEKTURY

    Pobierz numer w PDF >

    Kup bieżący numer Mistrza Branży w wersji drukowanej > 

    Więcej
    oferta
    inne
    producent
    Mistrz Branży, wydawnictwo Grupa 69
    sprzedawca
    Mistrz Branży

Kategorie

Maszyny i urządzenia do produkcji

Pozostałe