...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

czym jest Mistrz Branży

Mistrz Branży Portal dla piekarzy, cukierników i lodziarzy

Opcje filtrowania

















 
rozwiń opcje

Kategorie produktów i usług

Katalog Produktów i Usług

  • Mistrz Branży wrzesień-październik 2020

    Mistrz Branży wrzesień-październik 2020

    To było wyjątkowe pracowite lato! Po miesiącach zastoju, właściciele lodziarni, cukierni, kawiarni i hoteli starali się nadrobić “covidowe” straty. Prawda jest jednak taka, że bez względu na okoliczności  i zewnętrze trudności,  ciężka praca zawsze była i jest stałym elementem prowadzenia działalności wszystkich tych, którzy mają ambicję na więcej. Jak w żadnej innej branży, w gastronomii to więcej oznacza poświęcenie w dzień, w nocy, w święta... Dlatego tak łatwo o to, by zanim nadejdzie sukces, przyszło wypalenie. Jak się przed nim ustrzec? W pracy trzeba szukać... frajdy! To tylko jeden z elementów filozofii sukcesuTomasza Dekera, który może się poszczycić tytułem Prix Au Chef Pâtissier 2020...


    SPIS TREŚCI

    Rozmowa Mistrza Branży
    Filozofia sukcesu Tomasza Dekera
    Słodkości ze szczawiem, winem i gwiazdką

    Mistrz produkcji
    Niezwykłe studio projektowe
    Niebieskie jedzenie, czyli niezdrowe?
    Branża na ostrzu noża – felieton Macieja Rosińskiego
    Kreatywny sugarcrafting z Angeliką Chwyć – barwniki
    Kolejne nowości w ofercie firmy Dorosiowe Ranty
    Beza – lekkość piórka na wagę złota

    Receptury

    • Ciasteczka Gold
    • Tort kawowy z mleczną czekoladą
    • Beza wegańska
    • Beza z marakują, czarną porzeczką i nutą pomarańczy
    • Beza owocowa

    Lodziarskie ABC
    Anio – tabliczki doprawione wyobraźnią
    Sarah Hardy – mistrzyni czekoladowej anatomii i makabry
    Kromka z kolorem
    Modernizując, nie możesz pominąć aspektów energetycznych
    Kompendium wypieków: ciasto drożdżowe
    Jakość pamięta się o wiele dłużej niż cenę
    Tłuszcz w formie
    Bułki prostokątne

    Mistrz sprzedaży
    4 sposoby na wyższą rentowność każdej piekarni
    Idzie jesień, a wraz z nią zmiany
    17 pomysłów na atrakcyjne posty w social mediach
    Jedzenie w obiektywie, cz. I. Jak robić i... jak nie robić zdjęć słodkościom

    Flash News

     

    ZAPRASZAMY DO INSPIRUJĄCEJ LEKTURY

    Pobierz numer w PDF >

    Kup bieżacy numer Mistrza Branży >

     

    Więcej
    oferta
    inne
    producent
    Mistrz Branży, wydawnictwo Grupa 69
    sprzedawca
    Mistrz Branży
  • Mistrz Branży lipiec-sierpień 2020

    Mistrz Branży lipiec-sierpień 2020

    Latem słodkości mają mieć intensywne barwy, niebanalne smaki, ciekawe formy - w końcu to czas relaksu i szaleństwa. W tym wydaniu podpowiadamy jak zaspokoić wszystkie potrzeby współczesnego klienta, nie zapominając o tej najważniejszej. Produkt musi być uczciwy. Co to znaczy? Zapraszamy do lektury!

    Ekologiczny, chrupiący, funkcjonalny, smaczny. Dobry chleb można opisywać na wiele sposobów. A gdyby tak te wszystkie przymioty ująć jednym słowem i napisać po prostu UCZCIWY? To znacznie mniej modne hasło, ale czy aby na pewno słusznie zapomniane? 

    Zdaje się, że warto do niego wrócić. W czasach, w których wszystko jest „naj” i „bardziej”, konsumenci coraz mocniej tęsknią za tym, co jest po prostu dobre. A jeśli produkt został wykonany uczciwie od początku do końca, to nie może być niedobry. Z takiego założenia wychodzi gość Rozmowy Mistrza Branży, Bartłomiej Rychcik, właściciel grupy Enata Bread oraz twórca konceptów piekarniczych, w którego żyłach - jak sam mówi - płynie gluten z masłem. Nam opowiedział o swojej wizji nowoczesnego piekarstwa i o tym jak mu się udało w niecałą dekadę stać się franczyzobiorcą dysponującym 15 sklepami i współwłaścicielem marki startującej z pierwszymi lokalami na nowojorskim Manhattanie.

     

     

    Swoją postawą przekonuje, że nie można być biznesmenem, który prowadzi tuzin piekarni, i nie kochać pieczywa. Nasi kolejni goście dowodzą, że nie sposób też być producentem form, jeśli nie wie się nic o spawaniu i materiałach, z których się je wytwarza (jak Monika Korzeniewska, czyt. str. 15). I cukiernikiem, jeśli nie dba się o aspekty sanitarne sprzedawanych ciastek i nie płaci podatków. O tym wymiarze uczciwości mówią inicjatorki powstającego Stowarzyszenia Manufaktur Cukierniczych - Ewa Wajs i Justyna Kowal, dla których koronawirusowy kryzys stał się przyczynkiem do podjęcia działań chroniących właścicieli niewielkich pracowni (czyt. str. 10). 

     

     

    Uczciwe podejście do swojej pracy może nie zawsze jest proste, ale owocuje nie tylko wysoką jakością produktu finalnego, lecz również spójnością. To właśnie owa spójność przekonuje do miejsca i do produktu znacznie bardziej niż najbardziej krzykliwe hasła i najpiękniejsze obrazki. Tak powstaje produkt, za który konsument będzie chciał płacić, bo przekona się, że to cena nie tylko za mąkę z cukrem, ale za ludzki czas, pracę i pasję. Przykładem takiego podejścia jest gospodarstwo agroturystyczne Weroniki Papiesz - Niezłe Ziółka, kóre niedawno wzbogaciło się o punkt gastronomiczny z lodami z ziołami hodowanymi na miejscu (czyt. str.18). 

     

     

    Loria Stern hoduje z kolei kwiaty i w postaci sprasowanej dodaje je do kruchych ciast, a właściciele rzemieślniczych lodziarni wykorzystują polską czekoladę kraftową do swoich lodów. To tylko niektóre przykłady spójnych i inspirujących działań. My w tym wydaniu zachęcamy do otwierania się na niestandardowe pomysły i tak oto prezentujemy ciekawe koncepty na wykorzystanie kaszy w piekarstwie i cukiernictwie, a zaproszeni goście częstują swoimi recepturami na użycie tego zapomnianego produktu (czyt. str. 32).

     

     

     

    Spójne musi być też działanie marketingowe. Tak jak wyrabianie ciasta rządzi się poszczególnymi etapami, tak też wygląda planowanie strategii sprzedaży, w które warto trzymać się pewnych wytyczonych już ścieżek (czyt. str. 71). 

     

     

    Tradycyjnie o tej porze roku prezentujemy też wyczerpujący przegląd urządzeń i maszyn do piekarni oraz cukierni, które wspomagają rozwój firmy i odciążą nieco pracowników. W końcu każdy nawet największy pasjonat musi też pomyśleć o relaksie. Czy pod gruszą czy na szczycie lub na plaży - życzymy udanych wakacji z Mistrzem Branży!

     

     

    ZAPRASZAMY DO INSPIRUJĄCEJ LEKTURY

    Pobierz numer w PDF >

     

     

    Więcej
    oferta
    inne
    producent
    Mistrz Branży, wydawnictwo Grupa 69
    sprzedawca
    Mistrz Branży
  • Produkcja wyrobów cukierniczych

    Produkcja wyrobów cukierniczych

    Wyroby cukiernicze. Tom II. Technologie produkcji cukierniczych. Część 1
    Magdalena Kaźmierczak
    Podręcznik skierowany do uczniów kształcących się w zawodach technik technologii żywności i cukiernik. Realizuje treści z zakresu kwalifikacji T.4 (Produkcja wyrobów cukierniczych).

    Autorka wyczerpująco opisała zasady bezpiecznego funkcjonowania zakładu cukierniczego oraz typowe wyroby ciastkarskie. Uczeń ma szansę wykonać samodzielnie każdy rodzaj produktu , korzystając z gotowego przepisu i procedur, które często uwzględniają różnice w wyposażeniu szkolnych pracowni. W podręczniku zamieszczono liczne ilustracje i zdjęcia.



    Wyroby cukiernicze. Tom II. Technologie produkcji cukierniczych. Część 2
    Magdalena Kaźmierczak
    Zakres:
    kwalifikacja T.4 (Produkcja wyrobów cukierniczych)
    Podręcznik do nauki:

    • zasad bezpiecznego funkcjonowania zakładu cukierniczego,
    • rozpoznawania i charakteryzowania typowych wyrobów ciastkarskich,
    • korzystania z gotowych przepisów i procedur,
    • unikania najczęściej popełnianych błędów prowadzących do wad końcowych produktów.


    Wyroby cukiernicze. Tom I. Technika w produkcji cukierniczej
    Katarzyna Kocierz
    Podręcznik skierowany do uczniów kształcących się w zawodach technik technologii żywności oraz cukiernik. Realizuje treści z zakresu drugiej części kwalifikacji T.4 (Wytwarzanie wyrobów cukierniczych).

    Autorka opisała zasady posługiwania się sprzętem stosowanym w magazynach surowców cukierniczych, dobierania maszyn do produkcji i przechowywania wyrobów. Poruszyła także zagadnienia z zakresu BHP i PKZ.

    Więcej
    oferta
    sprzedaż
    producent
    Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne
    sprzedawca
    Mistrz Branży
  • Mistrz Branży czerwiec 2020

    Mistrz Branży czerwiec 2020

    Jak wygląda krajobraz po wirusowym tsunami? Przyglądamy się tym, którzy wyszli z kryzysu zwycięską ręką. Pytamy o to, co musieli zmienić. I pomagamy wdrożyć nowe pomysły i innowacje do twojego sklepu i pracowni. Zobacz, co jeszcze znajdziesz w najnowszym wydaniu Mistrza Branży. Po burzy zawsze wychodzi słońce. A po pandemii… ?

     

    ZAPRASZAMY DO INSPIRUJĄCEJ LEKTURY

    Pobierz numer w PDF >

     

     

    Więcej
    oferta
    inne
    producent
    Mistrz Branży, wydawnictwo Grupa 69
    sprzedawca
    Mistrz Branży
  • Mistrz Branży maj 2020

    Mistrz Branży maj 2020

    Przekonaj się, jak przekuć porażkę w sukces według Josefa Zottera, producenta ekstrawaganckiej czekolady kraftowej. Uruchom kreatywność w czasach pandemii i odpowiadaj na potrzeby konsumentów. Sprawdź i porównaj różne formy sprzedaży online. I zainwestuj czas w rozwój nowych umiejętności! To wszystko w majowym wydaniu MB :)

    Każdy kryzys uczy. Choćby pokory. Mówi o tym Josef Zotter, jeden z najsłynniejszych czekoladników naszych czasów, który doskonale zna smak porażki w biznesie, ale też nauczył się wyciągać z niej lekcje. Wspólnie z córką Julią opowiada o tym, jak szybko pozbył się megalomanii i dlaczego warto budować firmę powoli, ale stabilnie. Obecny kryzys nie naruszył silnych podstaw austriackiego producenta, natomiast zainspirował do tworzenia nowych produktów, i to z przymrużeniem oka. Wszak „ludzie potrzebują śmiechu, który przebije mur tego kryzysu!”. Stąd pomysł na ekstrawagancką w smaku „czekoladę zamiast papieru toaletowego”. O tym, co ma przypominać konsumentom nowy smak czekolady, złożony z limonki i marakui, rumu, słodkich ziemniaków i kukurydzy, opowiada Josef Zotter.

    W czasie pandemii pojawiła się austriacka „czekolada zamiast papieru toaletowego”, jest również fińskie ciastko w kształcie papieru toaletowego w białej czekoladzie. Tymczasem w Warszawie furorę robi Ciastko Ratownika z Galerii Wypieków! Jak się okazuje, branży nie brakuje pomysłów na działanie w kryzysie. Sprawdźcie koniecznie nasz materiał o kreatywności piekarzy i cukierników z Polski i ze świata – jaka była ich odpowiedź produktowa i usługowa!

    pobierz numer w PDF >

    Z potrzebami konsumentów jest trochę jak z ruletką – nigdy nie wiadomo, jakie rozwiązania akurat trafią do odbiorców. – Dzisiaj mamy prawdziwy rynek eksperymentów – pisze Alina Śmiłowska w swoim najnowszym materiale „Produkty piekarnicze na miarę nowej rzeczywistości”. Nasza autorka zachęca do inspirowania się, dopasowywania do potrzeb klientów i ciągłego sprawdzania, jak na nowości reagują klienci, oraz doskonalenia pomysłów. Specjalnie dla czytelników „Mistrza Branży” zebrała ciekawe pomysły z branży, które już funkcjonują i – co równie ważne – odpowiadają na megatrendy współczesności.

    Dzisiaj chyba nie ma firmy, która nie myśli o własnym sklepie internetowym. Przy czym nikt już nie pyta, czy warto mieć taki sklep, tylko jakie narzędzie wybrać, żeby szybko, skutecznie i tanio prowadzić sprzedaż online. Mamy dla Was praktyczny przewodnik Mateusza Malickiego o e-commerce. Pomoże on Wam podjąć decyzję, co wybrać: własny sklep WWW budowany od podstaw, sklep założony na platformie e-sprzedaży czy dedykowaną branży aplikację.

    Jesteśmy przekonani, że na kryzys najlepsza jest nauka. Dlatego w tym wydaniu inicjujemy nowy cykl artykułów „Kreatywny sugarcrafting z Angeliką Chwyć, w którym polska mistrzyni słodkiej dekoracji dzieli się swoją wiedzą praktyczną, technikami pracy oraz zdjęciami dekoracji.

    Z nowymi pomysłami i energią rozwijamy również nasz projekt „Więcej piękna w chlebie”. Tu zaproszone specjalistki dekorowania chleba: Katarzyna Marciniak, Małgorzata Rybacka oraz Elżbieta Rogozińska prezentują artyzm w chlebie – artyzm, który powstaje przy użyciu ostrego nożyka, paru prostych tricków, a czasem szablonu.

    ZAPRASZAMY DO INSPIRUJĄCEJ LEKTURY

    Pobierz numer w PDF >

     

     

    Więcej
    oferta
    inne
    producent
    Mistrz Branży, wydawnictwo Grupa 69
    sprzedawca
    Mistrz Branży
  • Mistrz Branży kwiecień 2020

    Mistrz Branży kwiecień 2020

    Żyjemy dziś w ogromnej niepewności. Dotychczasowe rozwiązania przestały działać, a pytań jest więcej, niż odpowiedzi. Dlatego oddajemy do Waszej dyspozycji specjalne wydanie Mistrza Branży, skrojone na potrzeby branży w czasach koronawirusa. Całkowicie bezpłatne, dostępne online!

    Każdy przedsiębiorca, który rozważnie prowadzi swój biznes ma świadomość tego, że sytuacja w pewnym momencie może załamać się. Kryzysy były, są i będą.. A jednak sytuacja epidemii,w której obecnie się znaleźliśmy jest sytuacją bezprecedensową. Na taki cios mało kto się przygotował. Czarny łabędź, bo tak nazywana jest katastrofalna sytuacja, która niespodziewanie może wywrócić życie zbiorowe do góry nogami, przykrył swoimi skrzydłami każdą gałąź gastronomii.

    Pierwsze reakcje? Szok, strach, załamanie… Jak bowiem sprzedawać swoje produkty, gdy rząd wprowadza kolejne obostrzenia, które uniemożliwiają przyjmowanie gości i ogranicza do maksimum kontakty międzyludzkie? Zawiesić działalność? A może znaleźć nowe sposoby działania? Tylko czy to właściwie dobry czas na inwestowanie i rozwój? W takich momentach więcej jest pytań, niż odpowiedzi. Ale my nie chcemy Was z nimi zostawiać. 

     

     

    Każdego dnia nasza reakcja bacznie przygląda się temu, co dzieje się w branży. Skontaktowaliśmy się z dostawcami, partnerami, ekspertami, a przede wszystkim samymi rzemieślnikami, którzy w tych ekstremalnych warunkach starają się funkcjonować. W ten sposób powstał specjalny numer Mistrza Branży. Nie tylko wydany online. Ale też w całości poświęcony kryzysowej sytuacji.  

    Zebraliśmy wypowiedzi branżowców - jak wpłynęły obostrzenia krajowe i te międzynarodowe na ich firmę oraz co ich zdaniem zmieni ta epidemia w gospodarce. Pokazujemy jak jest i podpowiadamy jak poruszać się między nowymi wytycznymi danymi przez rząd. Lody na dowóz, słodkie boxy, chleb w butikowej cukierni, vouchery do wykorzystania na cały rok - pomysłów jest wiele.

    Jak znaleźć siły na działanie, gdy wiszą nad nami leasingi i czynsz? I jak zachęcić konsumentów do kupna tych produktów? Pomocą posłużą teksty o marketingu w czasach zarazy Heleny chmielewskiej oraz Angeliki Borysiak, a także Kamili Kozioł, która radzi jak nie utonąć w morzu zmartwień.

    Wszyscy pytają kiedy to się skończy? Tego nikt nie wie. Jedno jest pewne. Świat zmieni się na zawsze. Jak będzie się prezentować ta nowa rzeczywistość po pandemii? Nad tym zastanawiamy się z naszymi rozmówcami. Z pewnością modna stanie się dieta podnosząca odporność, o czym przeczytacie w materiale “Dieta antywirusowa” Iwony Zmysło. Wojciech Głąbiński pisze o konkretnych aspektach, takich jak odpływ pracowników z Ukrainy, spadki kursu walut i przerwanie łańcuchów dostaw. Prof. Jan Klimek, który już w 2009 roku prorokował o groźbie sytuacji ,w której się dziś znaleźliśmy, przekonuje, że to koniec Unii Europejskiej i początek ery pracy i sprzedaży online, którą na dniach wdraża już większość firm. Nastąpi jeszcze większa automatyzacja, ale to wcale nie oznacza wyeliminowanie człowieka z gry, bo wreszcie może zaczniemy szanować to, co mamy...

     

     

    Piekarzu, cukierniku, lodziarzu, czekoladziarzu, dekoratorko - wszyscy jesteście naszymi bohaterami! chcemy Was wspierać, dlatego oddajemy do Waszej dyspozycji specjalne wydanie Mistrza Branży - dostępne bezpłatnie online lub jako PDF. Jesteśmy i będziemy z Wami! 

    Pobierz numer w PDF >

     

    Więcej
    oferta
    inne
    producent
    Mistrz Branży, wydawnictwo Grupa 69
    sprzedawca
    Mistrz Branży

Kategorie

Maszyny i urządzenia do produkcji

Pozostałe