...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

czym jest Mistrz Branży

Mistrz Branży Portal dla piekarzy, cukierników i lodziarzy

Opcje filtrowania

















 
rozwiń opcje

Kategorie produktów i usług

Katalog Produktów i Usług

  • Szukając klienta. Jak rozpoznać potencjalnego nabywcę i nie wpadać w pułapkę sprzedawania wszystkim

    Szukając klienta. Jak rozpoznać potencjalnego nabywcę i nie wpadać w pułapkę sprzedawania wszystkim

    „Szukając klienta. Jak rozpoznać potencjalnego nabywcę i nie wpadać w pułapkę sprzedawania wszystkim" to opowieść, która wprowadza czytelnika w świat sprzedaży z marketingowym tłem, rozwiewając niektóre mity związane z tymi zjawiskami. Prosty język, wiele ciekawych przykładów opartych na doświadczeniach autorów, nieco inne spojrzenie na klienta, czy wreszcie wartościowe, praktyczne wskazówki to tylko niektóre powody, dla których warto poświęcić tej książce swój czas i uwagę.

     

    Na współczesnym rynku, nasyconym produktami i usługami, kluczowe pytanie brzmi: gdzie i w jaki sposób szukać nowych klientów? Książka „Szukając klienta” próbuje zmierzyć się z tą problematyką. Oprowadza czytelnika po krainie biznesu, sprzedaży oraz konsumenckich wyborów i zachowań. Pokazuje, jakie wymagania stawia handlowcom współczesny rynek. Dowodzi, że dziś nie wystarczy być dobrym sprzedawcą, z solidną wiedzą sprzedażową, kompetencjami i rynkową intuicją. Dzisiaj potrzeba czegoś więcej. Sukces w sprzedaży osiągnie ten, kto nie boi się podjąć marketingowego wyzwania ani stanąć z klientem twarzą w twarz… ale nie tylko po to, by zachęcić go do zakupu, ale również po to, by go poznać, zajrzeć w jego konsumencką duszę, odkryć jego motywacjei insighty. A następnie odpowiedzieć na nie w taki sposób, by z jednej strony zachwycić klienta, a z drugiej — odnieść sukces sprzedażowy. Wydaje się proste, prawda? A jednak nie jest to takie oczywiste w czasach, gdy na półkach sklepowych zalegają dziesiątki tysięcy towarów, a klienci nie podejmują decyzji zakupowych tak racjonalnie, jak mogłoby się wydawać. Nie jest to także łatwe w dobie intensywnego postępu technologicznego, który zmienia zarówno sposób produkcji, jak i dystrybucję, a także komunikację na linii producent – konsument.

    Inspiracją dla zebranych w książce porad i wskazówek były prawdziwe przeżycia biznesowe, gromadzone przez lata do świadczenie, głownie w obszarze zarządzania, sprzedaży i marketingu, a także wnikliwa obserwacja zmieniającej się rzeczywistości biznesowej oraz analiza setek praktycznych rynkowych sytuacji.

     

    O autorach

    Arkadiusz Bednarski - trener i praktyk sprzedaży. W swojej 20-letniej karierze przeszedł drogę od handlowca, przez kierownika i dyrektora sprzedaży, po członka zarządu spółki prawa handlowego. Jest autorem koncepcji budowy sieci sprzedaży, przyczynił się do rozwoju wielu firm. Prowadzi autorskie seminaria i szkolenia sprzedażowe w kraju i za granicą. Od 20 lat jest trenerem, przeszkolił ponad 12 tysięcy osób z 23 krajów. 

     

    Absolwent Wydziału Zarządzania i Technologii Żywności Akademii Morskiej w Gdyni oraz studiów na kierunku negocjacje i mediacje w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie. Autor licznych publikacji prasowych oraz 14 książek, w tym kilku bestsellerów — wśród nich Mistrza sprzedaży, który doczekał się już trzech wydań.


    Kinga Religa - praktyk i trener marketingu. Absolwentka Katedry Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. Ukończyła kurs Professional Diploma in Marketing i uzyskała międzynarodowy dyplom potwierdzający kwalifikacje i kompetencje marketingowe w The Chartered Institute of Marketing w Londynie. Dyrektor Agencji Komunikacji Marketingowej Business Consulting w Katowicach, kieruje zespołem odpowiedzialnym za projekty z zakresu promocji, w tym dokumenty strategii komunikacji marketingowej, prace koncepcyjne i kreatywne, przygotowanie i wdrażanie kampanii promocyjnych wraz z nadzorem organizacyjnym i merytorycznym, realizacja projektów badawczych.

     

    Angażuje się w przedsięwzięcia związane z marketingiem terytorialnym, promocją miast i regionów. Jest autorką i współautorką wielu kampanii promocyjnych z tego obszaru, realizowanych w kraju i za granicą. Regularnie prowadzi zajęcia dydaktyczne na Uniwersytecie Śląskim i w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu, a także szkolenia i warsztaty z zakresu marketingu oraz społecznej odpowiedzialności biznesu. Autorka artykułów na temat komunikacji marketingowej w branżowych czasopismach.

     

    Więcej
    oferta
    inne
    producent
    Arkadiusz Bednarski, Kinga Religa
    sprzedawca
    Mistrz Branży

    cena 31,20 zł

  • Katalog reklam styczeń 2019

    Katalog reklam styczeń 2019

    Do tłustego czwartku jeszcze trochę czasu, ale są cukiernie, w których oblężenie na pączki zaczyna się przed Bożym Narodzeniem i trwa aż do wiosny. Tak jak w małej Pracowni cukierniczej Zagoździńskiego w Warszawie. O kultowych pączkach z Górczewskiej głośno w mediach za sprawą długich kolejek wiernych klientów. Co przyciąga całe pokolenia warszawiaków do niepozornej cukierni, w której czas najwyraźniej się zatrzymał? Dlaczego spadkobiercy mistrza Zagoździńskiego przez pokolenia nie ulegali i nie ulegają cukierniczym modom, a strzegą tradycji jak oka w głowie? Jak rozumieją wierność tradycji i co to znaczy produkować tradycyjnie? O tym wszystkim z ciekawą historią rodzinną w tle rozmawiamy z Sylwią Tomaszkiewicz, właścicielką Pracowni cukierniczej Zagoździńskiego, a jednocześnie prawnuczką mistrza Władysława Zagoździńskiego (autora pączków, które od 1925 r. po dziś dzień podbijają podniebienia warszawiaków).

     

    Zanim w piekarniach i cukierniach na dobre zacznie się tłusty czwartek (28 lutego 2019 r.), proponujemy przeczytać specjalny dział tematyczny „Pączkujemy ze smakiem”, w którym piszemy o tym:
    jak zorganizować pracę cukierni/piekarni, żeby nie zwariować 28 lutego i ustrzec się błędów w produkcji paczków? (naszym doradcą jest mistrz cukiernictwa Rafał Macała z Galerii Tortów Artystycznych)
    czy donut zagraża polskim pączkom?
    gdzie szukać inspiracji do tworzenia własnych receptur na karnawałowe przysmaki? (przegląd tradycyjnych pączków regionalnych i innych wypieków na tłusty czwartek, wpisanych na ministerialną listę)
    jakie są najbardziej poszukiwane niszkowe pączki w Polsce? (czyli o rosnącym zapotrzebowaniu na pączki bezglutenowe i wegańskie).

     

    Więcej potrzebach wegan rozmawiamy z Małgorzatą Gubałą, redaktor naczelną magazynu Ekostyle i autorką książek kulinarnych „Warzywa górą!”, „Wege w kwadrans”. Jako propagatorka zdrowego odżywiania, a także ambasadorka konkursu dla szefów kuchni Self Cooking Center w zamku Topacz obserwuje, jak kuchnia roślinna zaczyna się rozprzestrzeniać w gastronomii. W wywiadzie dla Mistrza Branży Małgorzata Gubała tłumaczy, co ma wpływ na rosnące zainteresowanie dietą wegańską także w cukierniach i piekarniach, i przekonuje, że to nie tylko korzyść dla konsumentów, ale czysty zysk dla producentów, kiedy skalkulują koszty tej produkcji.

     

    W tym wydaniu kontynuujemy również temat czekolady bean-to-bar. W II cz. raportu Aurora Czekoladowa skupia się na zagranicznych przedstawicielach czekolady rzemieślniczej i ich patentom na rozwój biznesu kraftowej czekolady. Z kolei zaprzyjaźniona korespondentka z Francji, Kasia Suda-Tomaszkiewicz, przyjrzała się ciekawej postaci alzackiego cukiernika Thierry Mulhaupta, który w poszukiwaniu czystego smaku czekolady odwiedził wiele plantacji kakaowca, by dobrać odpowiednie ziarna pure origines, potrzebne do stworzenia niepowtarzalnej tabliczki czekolady. Przekonajcie się sami, co tak fascynuje i wciąga kolejnych cukierników w świat własnej czekolady :)

     

    Od kuchni wegańskiej i ziaren kakaowca naturalnie przechodzimy do ekologii. W związku z planowanym zakazem sprzedaży jednorazówek z plastiku na terenie UE (obowiązującym od 2021 r.) nasza autorka Anna Olszewska-Adamowicz sprawdziła, co rynek opakowań oferuje w zamian – jakie ekologiczne opakowania już mogą zastąpić wszechobecny plastik, co jest do wyboru i czy rzeczywiście przyjdzie nam się pożegnać ze słomkami. Dodatkowo sprawdzamy, w co opakować chleb, by nie straciło na walorach smakowych, zapewniło świeżość, a przy okazji stanowiło najlepszą wizytówkę piekarni. Czy lniane worki na chleb mogą być stałym elementem piekarni, czy jedynie urozmaiceniem oferty w nowym planie marketingowym na 2019 r., pod kątem zbliżających świąt? Oceńcie sami.

     

    Sprawdź, co jeszcze przygotowaliśmy w wydaniu styczniowym. Ciekawej lektury i wielu inspiracji z Mistrzem Branży!

    Pełny numer dostępny tylko w prenumeracie >>

     

    SPIS TREŚCI

    Rozmowa Mistrza Branży
    Jedyne takie pączki w Warszawie – rozmowa z Sylwią Tomaszkiewicz, właścicielką Pracowni Cukierniczej „Zagoździński”

    Nie lada czekolada
    Thierry Mulhaupt – cukiernik z własną czekoladą
    Raport o czekoladzie bean-to-bar, cz. II

    Edukacja
    Szkolenie na słodko – przegląd centrów szkoleniowych w Europie
    Technikum gastronomiczne: dlaczego ten wybór jest dobry?

    Efektywne zarządzanie
    Zmiany w podatkach – co przyniesie przedsiębiorcom 2019 r.?

    Rzemiosło przyszłości
    Polska przeżywa właśnie roślinny boom
    Elektromobilność w biznesie – czy to ma sens?

    SPECJALNY DZIAŁ: Pączkujemy ze smakiem
    Jak ugryźć tłusty czwartek
    Pączki poszukiwane – wegańskie i bezglutenowe
    Pączki z ministerialnej listy
    Tłusta rozgrywka – pączki vs. donuty

    Receptury
    Pączki z polewą Chocovic
    Quarkini Buttermilk
    Pączek „Panda”
    Pączek klasyczny

    Kulisy produkcji
    Modne słowa, modne techniki, cz. 3
    Tarta wiśniowa

    Sprzedaż i ekspozycja
    Papier, słoma, mączka kukurydziana i otręby wracają do łask!
    Zdrowo opakowane

    Flash News

    Pełny numer dostępny tylko w prenumeracie >>

     

    Zobacz online Katalog reklam

    Więcej
    oferta
    inne
    producent
    Mistrz Branży, wydawnictwo Grupa 69
    sprzedawca
    Mistrz Branży

    cena 236,00 zł

  • Mistrz Branży grudzień 2018

    Mistrz Branży grudzień 2018

    SPIS TREŚCI

    Rozmowa Mistrza Branży
    Mistrz i czekolada – rozmowa z pastry chefem Michałem Iwaniukiem, laureatem World Chocolate Masters 2018
    Wawerska współcześnie – rozmowa z Tomaszem Błaszczakiem, współwłaścicielem Piekarni Wawerska

    Efektywne zarządzanie
    Zmiany szyte na miarę, cz. II

    Nie lada Czekolada
    Raport o czekoladzie bean-to-bar, cz. I
    Przerwa na czekoladę – rozmowa z Agnieszką i Jankiem Woźniakami ze Słodkiego Przystanku
    Zdrowy czekoholik – rozmowa z Olgą Ivanovą
    Kilka gramów masła kakaowego, odrobina barwnika i szczypta magii

    Magia świąt, magia czekolady – receptury
    Melodia adwentu – Leonardo di Carlo
    Praliny kawowo-cynamonowe – Elias Laderach 
    Świąteczna szarlotka czekoladowa – Florent Cheveau
    Tort brownie z pomarańczowo-orzechową nutą – Michał Iwaniuk
    Czekoladowe ciasto z pigwą – Jurgen Baert
    Brazylijskie Buche de Noel – Diego Lozano
    Entremet Irlande – kruche ciasto sablee breton z kawą – Sławomir Korczak
    Tort czekoladowy z musem czekoladowo-imbirowym, z galaretką z owoców kumkwata – Michał Doroszkiewicz
    Rolada bożonarodzeniowa – czerwony las – Konrad Tota
    Black Santa Claus – Maciej Wiśniewski
    Pralina karmel czerwone jabłuszko z cynamonem – Katarzyna Joanna Wrzesińska
    Ciasto czekoladowe z kardamonem – Samar Khanafer
    Trufle czekoladowe z kiszoną dynią, kajmakiem i konopiami – Michał Kępiński

    Receptury świąteczne firm
    Ciastka świąteczne
    Ciasto pomarańczowe
    Kostka piernikowa z powidłami

    Kulisy produkcji
    Zasmakuj w wielkiej uczcie – promocja najnowszej książki szefa kuchni Roberta Sowy
    Ferment w cukiernictwie
    Kulinarny front z Północy – rozmowa z Magdaleną Tomaszewską-Bolałek, autorką książki Tradycje kulinarne Finlandii
    Piekarstwo fińskie – fuzja nowoczesnych trendów i tradycyjnych technologii
    Szkoła piekarstwa Wiesława Kuci, lekcja 7. Gingerbread, czyli chleb korzenny
    Centrum techniki i technologii MIWE LBC już otwarte
    Formy i zestawy form wypiekowych
    Najsłynniejszy syrop na świecie

    Flash News 
    m.in.: 
    Paryskie impresje 
    Nowa odsłona Targów branżowych  BMS-G 
    Przyszłość czekolady po szwajcarsku – wyniki World Chocolate Masters 2018
    Arena pełna branżowych atrakcji (targi Savpol 2018)
    Polskie cukiernictwo na wagę złota w Luksemburgu


    Zachęcamy do wykupienia prenumeraty lub numerów archiwalnych.

    ----- 

    do pobrania (tylko aktualny) w formie PDF>>

    Więcej
    oferta
    inne
    producent
    Mistrz Branży, wydawnictwo Grupa 69
    sprzedawca
    Mistrz Branży
  • Wegańskie słodycze

    Wegańskie słodycze

    Wszyscy mniej lub bardziej lubimy sklepowe słodkości. A gdyby tak móc jeść je bezkarnie? Karolina Gawrońska, autorka popularnego kanału na YouTubie oraz bloga „Savory or Sweet?” podjęła się nie lada wyzwania i na potrzeby książki przygotowała oryginalne receptury na popularne i znane słodycze w zdrowszej, roślinnej wersji. Widzowie jej kanału oraz czytelnicy bloga „Savory or Sweet?” nazywają ją Królową Wegańskich Słodyczy. Biegaczka długodystansowa, maratonka, kolarka i triathlonistka. Weganka, entuzjastka zdrowego stylu życia i dietetyki. Karolina udowodniła, że wszystkie kultowe słodycze można przyrządzić z naturalnych składników i bez glutenu, nie rezygnując przy tym z ich charakterystycznego smaku.

    Ideą książki było stworzenie łakoci nie tylko pysznych, lecz także pełnowartościowych i odżywczych.  Zawierających wiele witamin, minerałów, błonnika, zdrowych tłuszczów, węglowodanów, białka, o niskim indeksie glikemicznym. Dzięki temu – w przeciwieństwie do sklepowych odpowiedników – nie powodują one gwałtownego wzrostu poziomu cukru we krwi i zapewniają stały poziom energii. Przepisy są łatwe i szybkie do wykonania, a każdy z nich został opracowany tak, aby  z ogólnodostępnych składników otrzymać maksymalnie zdrowy posiłek o fenomenalnym smaku. W środku znalazły się więc wegańskie i „uzdrowione”: Błeno, Tłiks, Snikers, Lajon, Milkiłej, Szokobons, a nawet ciepłe lody. Wszystkie bez glutenu, utwardzonych tłuszczów, mleka i laktozy. Naturalne, przepyszne i zaskakujące. Nie tylko dla wegan, ale dla wszystkich, którzy chcą cieszyć się deserami bez wyrzeczeń i wyrzutów sumienia! Tych przepisów nie znajdziecie ani na kanale Karoliny na YouTubie, ani na jej blogu.

    „W końcu na kulinarnej półce pojawiła się nowoczesna i piękna książka pełna świeżości! Wegańskie słodkości w wykonaniu Karoliny są dowodem na to, że „smaczne” oznacza także „zdrowe”. Zakochałam się w nowatorskich recepturach na klasyczne batoniki, takie jak Tłiks czy Błeno. Jeżeli chcecie jeść słodycze bez wyrzeczeń, to gwarantuję, że będziecie zachwyceni.”
    Kinga Paruzel, Autorka książek kulinarnych, blogerka, finalistka programu MasterChef

    „Ciekawa propozycja dla tych, którzy szukają inspiracji do przygotowania słodyczy z naturalnych składników. Znajdziecie w niej różnorodne przepisy na słodkie przekąski w nowoczesnym wydaniu. Czytelny przekaz, prosty sposób wykonania, wyjątkowe zdjęcia i zabawne aranżacje na pewno przypadną do gustu wielu amatorom zdrowego trybu życia.”
    Paweł Małecki, Mistrz cukiernictwa

    „Ta książka to istna kopalnia wiedzy i doświadczenia w tworzeniu wegańskich (i bezglutenowych!) odpowiedników najbardziej znanych słodyczy. Dzięki pomysłom Karoliny możecie przygotować ulubione słodkości w wersji bez pszenicy, mleka i rafinowanego cukru. Mnie książka z pewnością bardzo pomoże urozmaicić wegańskie, bezmleczne i bezglutenowe jadłospisy o ciekawe podwieczorki. Mam już swoich faworytów!”
    Viola Urban, Dietetyk, autorka bloga Okiemdietetyka.pl


    Karolina Gawrońska

    WEGAŃSKIE SŁODYCZE
    kultowe, zdrowe, bezglutenowe
    PREMIERA 31.10.2018
    Format 160x215 mm
    Oprawa twarda
    Ilość stron 160
    Cena 39,99 zł
    Wydawnictwo Buchmann

     

    Więcej
  • Uczta. Z restauracji wprost na twój stół.

    Uczta. Z restauracji wprost na twój stół.

    Gotuj jak szef kuchni! Znany polski szef kuchni Robert Sowa przedstawia restauracyjne przepisy, które możemy przygotować w zaciszu własnej kuchni.

    Naucz się przyrządzać:
    • Pieczoną polędwicę wołową w skorupce ziołowej z białą fasolą
    • Pierś indyczą w panco z sałatką włoską
    • Crumble z orzechów włoskich z truskawkami, tymiankiem
    • Zapiekane naleśniki z kurczakiem, serem pleśniowym i szpinakiem
    • Papardele z sosem serowym z brokułami i kaparami 

    Doskonałe i wyrafinowane smaki podbiją serca twoich gości.

     


    Tytuł: Uczta. Z restauracji wprost na twój stół.
    Autor: Robert Sowa
    Premiera: 28.11.2018 r.
    Cena: 44,90
    Wydawnictwo Burda Książki

    Więcej
  • Mistrz Branży listopad 2018

    Mistrz Branży listopad 2018

    SPIS TREŚCI

    Rozmowa Mistrza Branży

    Cukiernictwo teraz i w przyszłości według Krzysztofa Kopcińskiego
    Jacek Polewski – piekarski performer
    Kociewski czy dla Zaoranych – rozmowa z Wojciechem Cejrowskim


    Efektywne zarządzanie

    Jak minister rolnictwa chce wzmocnić polskie rzemieślnicze piekarnie?
    Zmiany szyte na miarę, cz. I – rozmowa z Anną Lurje-Wawrzyniak i Maciejem Komorowskim, twórcami Managers Group MA
    O ochronie smaku w prawie własności intelektualnej
    Muralem malowane – między reklamą a sztuką ulicy

    Rzemiosło przyszłości

    Czym słodzić, aby nie zaszkodzić
    Recycling od kuchni – rozmowa z Sylwią Majcher
    Receptury ZERO WASTE

    Kulisy produkcji

    Rozmowy o cukiernictwie z Bożeną Sikoń-Wojtal, cz. II Techniki zgłębiania smaku
    Receptura Ziarnisty keks ze śliwką
    Szkoła piekarstwa Wiesława Kuci, Lekcja 6. Zaczątek – levain – chleb 
    Zasady wdrażania projektów ERP

    Sprzedaż i ekspozycja

    Polskie superfood – borówka
    Owoc z lokalnego raju
    Spadająca konsumpcja mocno zmienia branżę piekarniczą – analiza

    Flash News

    Zdigitalizowana automatyzacja i spersonalizowany chleb z dodatkiem owadów
    IBA w róznych perspektywach – opinie wystawców
    Światowe trendy na Polagrze Tech
    Tortowe święto jeszcze słodsze – relacja z 3. edycji Cake Festival Poland w Katowicach

     

    Zachęcamy do wykupienia prenumeraty lub numerów archiwalnych.


    do pobrania (tylko aktualny) w formie PDF>>

    Więcej
    oferta
    inne
    producent
    Mistrz Branży, wydawnictwo Grupa 69
    sprzedawca
    Mistrz Branży

Kategorie

Maszyny i urządzenia do produkcji

Pozostałe