Prowadzenie piekarni czy cukierni nie polega jedynie na dostarczaniu klientom najlepszych i najsmaczniejszych wypieków. Prowadzenie biznesu to przede wszystkim sprawna komunikacja i wzajemne zrozumienie. Jak je osiągnąć w obleganym miejscu, w którym cały czas rosną kolejki?
Albo w takim, w którym po prostu jest mała przestrzeń i nawet dwie osoby to tłum? Albo kiedy bardzo chcemy przedstawić kupującym pełną ofertę, ale nie chcemy, żeby pozostali musieli dłużej czekać? Te wszystkie problemy można łatwo rozwiązać z dodatkowym ekranem dla klienta.
Monitor dla klienta – możliwości
Ekran dla klienta, czyli monitor second display to prawdziwa skarbnica możliwości. Dzięki temu technologicznemu rozwiązaniu stoisko kasowe nie będzie już tylko miejscem dokonania transakcji. Będzie także narzędziem marketingowym i reklamowym. Umożliwi jasną, przejrzystą komunikację z klientem, co pozwoli usprawnić zakupy i znacznie skrócić ich czas. Na ekranach dotykowych dla klienta można wyświetlać: zdjęcia, materiały wideo, teksty, animacje lub treści interaktywne. Wszystko to umożliwi kupującemu poznanie oferty i wybranie z niej dodatkowych produktów, co zwiększa średnią wartość rachunku.
Na monitorze klient zobaczy ceny produktów i podsumowanie zamówienia, co pozwoli na uniknięcie błędów i nieporozumień. Oprócz tego na ekranie można pokazać nowości w menu albo aktualne promocje, a kto nie lubi skorzystać z dobrej promocji!
Zachęć klientów do zakupów z dodatkowym monitorem
Ekran dla klienta to idealne rozwiązanie, pozwalające zwiększyć zyski z pojedynczych transakcji, wzmacniające przywiązanie i lojalność do marki. Nowoczesne technologie zwiększają też satysfakcję z zakupów. A ta jest przecież najważniejsza.
Najczęściej ofertę przedstawia się słownie - sprzedawca opowiada o dostępnej ofercie, nowych produktach, korzystnych promocjach - niestety z różnym skutkiem. Nigdy nie da się opowiedzieć klientowi wszystkiego. Jest jeszcze trudniej, kiedy dodatkowo ciągnie się za nim długa kolejka. A wydłużanie czasu transakcji powoduje frustrację po stronie sprzedających i kupujących. Ratunkiem jest automatyzacja i monitory dla klientów. Dzięki nim kupujący łatwo i szybko mogą zapoznać się z ofertą - będą mogli wybierać spośród wypieków ze stałej oferty i z aktualnych nowości. To wszystko bez krzyków i marnowania cennego czasu. Personel jest dzięki temu mniej nachalny, a to buduje pozytywny wizerunek firmy.
Ekran dla klienta umożliwia też bieżące informowanie o transakcji, dzięki czemu kupujący może śledzić swój rachunek. Taki ekran to także dodatkowe miejsce na reklamę, można na nim wyświetlać zdjęcia promocyjne lub krótkie spoty. Monitory są wyjątkowo atrakcyjne, dzięki swojej interaktywności dotykowy ekran pozwala samodzielnie konfigurować zamówienie, przeglądać ofertę i wybierać spośród dostępnych opcji. Jakość obsługi pozwolą zwiększyć także ankiety wśród klientów i wyrażenie zgody na udział w kampaniach marketingowych.
Ekran dla klienta synonimem solidności
Monitory Posiflex słyną z jakości i wytrzymałości. Posiflex oferuje szeroki wybór, dzięki czemu każda piekarnia i cukiernia może dostosować stanowisko sprzedaży do swoich potrzeb. A ekrany można zamontować praktycznie w każdym miejscu, w którym zachodzi interakcja z klientem. W dużej ofercie Posiflex są proste wyświetlacze tekstowe, ale także wyświetlacze graficzne, które cieszą się największym zainteresowaniem. Umożliwiają one przekazywać klientom informacje, inicjują interakcję z nimi i pozwalają z łatwością realizować cele sprzedażowe.
Przy wyborze odpowiedniego ekranu trzeba zwrócić uwagę na szereg parametrów. Ważna jest jego kompatybilność z osprzętem kasowym. Urządzenia Posiflex są kompatybilne z terminalami dotykowymi, co sprawia, że zasilanie i przesyłanie obrazu następuje przez jeden kabel, a to duża oszczędność miejsca. Innym parametrem jest jakość wyświetlacza. Ważne, by ekran umożliwiał ładowanie grafik w wysokiej jakości. Istotny jest także rozmiar monitora - w ofercie Posiflex znajdują się ekrany od 7 do nawet 15”). Nie można też zapomnieć o możliwości dopasowania kąta nachylenia ekranu second display, co pozwala na dopasowanie go do warunków lokalowych. I najważniejsze - trwałość urządzenia i jakość materiałów, które gwarantują pracę na najwyższych obrotach przez cały czas.
Monitory dla klientów są doskonałym rozwiązaniem, niezbędnym w każdej piekarni, której zależy na zwiększeniu atrakcyjności przestrzeni sprzedażowej. Ekrany te są gwarancją nowoczesnej obsługi, którą doceniają klienci.