Organizujemy szkolenia oraz ich dofinansowanie na poziomie 100% w oparciu o zasoby KFS*, dzięki czemu przeszkolisz swój personel za darmo. Przygotowujemy wszelkiego rodzaju formalności oraz pełną dokumentację tak, aby zapewnić komfort i bezpieczeństwo.
Podobne artykuły
Dlaczego i z czego warto się szkolićSłodka konferencja nr 3 - online i bezpłatnie!Zostań piekarzem - ruszył nabór na darmowy kierunekCo daje przeszkolony personel?
Ważnym aspektem jest obsługa trudnego klienta w taki sposób, by wszelkiego rodzaju reklamacje przynosiły zyski, a nie straty, co wbrew pozorom jest możliwe do osiągnięcia. Odpowiednia obsługa to także element budujący lojalność klienta, który wróci do nas jeszcze wiele razy. Prawidłowo wyszkolona kadra przyczynia się do współtworzenia wizerunku i marki, dzięki czemu z biegiem czasu klient, robiąc zakupy, przestanie zwracać uwagę na cenę, a zacznie patrzeć na logo i jakość.
Charakterystyka szkolenia
Szkolenie jest podzielone na dwie części. Pierwsza z nich to zajęcia teoretyczne, podczas których przekazywana jest kompleksowa wiedza z zakresu prawidłowej obsługi klienta. Druga część to warsztaty, podczas których uczestnicy za sklepową ladą odgrywają scenki tematyczne w towarzystwie kamery. Dzięki temu, podczas odtwarzania nagrania każdy uczestnik ma szansę przeanalizować własną postawę i zachowanie podczas obsługi klienta.
Dlaczego warto?
Warto wyszkolić personel, ponieważ szkolenie obejmuje również elementy motywacyjne, dzięki którym wpływa na zmniejszenie rotacji pracowników. Motywacja do pracy to ważny czynnik podczas prawidłowego procesu obsługi klienta, ponieważ personel jest w stanie wesprzeć budowę marki sklepu.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ i ZAPYTAJ O SZCZEGÓŁY JUŻ TERAZ
tel. 32 729 96 80, e-mail: prenumerata@mistrzbranzy.pl
Co to jest KFS? |
Jak będzie wyglądać Szkolenie Obsługi Klienta? Zapraszamy na EXPO SWEET
Podczas szkolenia przekażemy część praktycznej wiedzy z zakresu obsługi klienta, technik sprzedaży oraz merchandisingu, tak aby dać przedsmak tego, co może nastąpić podczas szkolenia w Państwa firmie. Szkolenia odbędą się:
21 lutego (niedziela) w godz. 10.00-10.45
23 lutego (wtorek) w godz. 16.15-17.00
Chcesz wziąć udział w szkoleniu podczas targów EXPO SWEET? Zarejestruj się na TUTAJ
(UWAGA: liczba miejsc ograniczona)
Dodatkowo każdego dnia na stoisku Mistrza Branży (hala A, stoisko nr 95) będą prowadzone konsultacje na temat szkoleń i dofinansowania.