O tym, jak stworzyć wizytówkę w sieci, budować zaufanie klientów oraz ich zaskakiwać, korzystając z popularnych portali społecznościowych, opowiada nasz ekspert ds. marketingu Michał Rusek, właściciel agencji Marketing Fanpage.
Podobne artykuły
Firmy spożywcze doceniają FacebookaZapraszamy na webinarium CSB-System!Ten raport nie pozostawia złudzeń. Recenzje w sieci ważniejsze niż reklamaSzukając informacji o jakiejkolwie firmie, w pierwszej kolejności klient zagląda dziś do Internetu. Wybiera tę firmę, która prezentuje najciekawszy i spójny wizerunek, czyli tzw. wizytówkę w sieci. Jak stworzyć taką wizytówkę i odpowiednio o nią dbać? Na to pytania odpowiada szczegółowo Michał Rusek, autor "Mistrza Branży" i zarazem właściciel agencji Marketing Fanpage.
Więcej informacji na Marketing Fanpage
PS Z naszym autorem Michałem Ruskiem będzie można się spotkać podczas targów Expo Sweet, 22-25 lutego, podczas bezpłatnych konsultacjach na stoisku Mistrza Branży - nr 56 oraz na szkoleniach, które Michał poprowadzi w ramach targów.