...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

dodano , Redakcja AU

Smak ważniejszy niż cena – wybór niemieckich konsumentów okazją dla producentów zbożowych przekąsek

Podczas gdy niemiecka gospodarka rośnie w siłę, świadomi konsumenci niemieccy wciąż poszukują najdogodniejszych ofert w piekarniach i supermarketach wśród produktów zbożowych. Aby zachęcić konsumentów do większych zakupów, producenci muszą bardziej efektywnie odpowiadać na pragnienia konsumentów. Jakie są te pragnienia?

Zgodnie z najnowszymi wynikami badań przeprowadzonych przez Canadean, niemiecki rynek piekarski i zbożowy, którego wielkość już w 2014 roku szacowana była na 6,4 mld kg i wartości 25,9 mld USD – prawdopodobnie zarejestruje roczny wskaźnik wzrostu (CAGR) 1,1% między 2014 a 2019 rokiem, jeśli chodzi o wielkość oraz CAGR 0,5%, jeśli chodzi o jego wartość. Niemieccy konsumenci podczas zakupów w dużej mierze kierują się poszukiwaniem najwyższej wartości. TEn czynnik motywuje 1/5 wyborów (19,8%) podczas zakupów w piekarni i cukierni.

 

 


- W poszukiwaniu owej wartości, większość konsumentów zwraca się do sprzedawców takich jak ALDI i LIDL, zostawiając lepsze marki z wyzwaniem, by te uzasadniły konsumentom swoje wyższe ceny - mówi Veronika Zhupanova, analityczka Canadean.


Dogadzanie sobie dźwignią handlu


By uniknąć spadku w dół, producenci luksusowych słodkich i wytrawnych przekąsek muszą uzasadnić tak wysokie ceny swoich produktów. Mogą to zrobić tylko odwołując się do motywacji, która jest silniejsza dla Niemców, niż cena – pragnienie dogodzenia sobie. Więcej, niż jedna trzecia konsumpcji produktów zbożowych była motywowana chęcią doznania wyższych walorów smakowych (31.9%). Dotyczy to zawłaszcza ciasteczek, w wypadku których to pragnienie motywuje aż 40.6% konsumpcji asortymentu. Jeśli chodzi o ciasta i słodkie wypieki z cukierni procent ten wynosi 36.8%, a w przypadku pikantnych ciasteczek 34.9%. Zhupanova dodaje: “Dopóki konsumenci stawiają smak na pierwszym miejscu, producenci mogą przyciągać ich dekadenckimi kombinacjami smakowymi, jak na przykład płatki śniadaniowe z ciemną czekoladą, słodkimi nasionami granatu oraz pikantnymi orzechami.


Promocje krzyżowe mile widziane
Zgodnie z badaniami Canadean, producenci powinni częściej wykorzystywać metodę promocji krzyżowych, w których jeden produkt reklamuje drugi. Zwłaszcza jeśli chodzi o promocję jedzenia, w przypadku którego można maksymalizować doznania smakowe, oferując płatki śniadaniowe z mlekiem smakowym albo pikantne pieczywo połączony ze słodkim napojem gazowanym. Albo też wytrawne ciasteczka w połączeniu z wybranym typem sera lub wina.  -Takie produkty nie tylko czynią produkt bardziej pożądanym, ale tez pomagają zaoszczędzić dodaje Zhupanova. A to efekt, który klienci cenią najbardziej.

 

*   *   *


Nota edytorska: 
Wszystkie dane podane w tekście są oparte na badaniu przeprowadzonym przez Canadean. Raport dostępny tu: KLIK!

Canadean: zapewnia badania rynku dotyczące sektoru produktów szybko zbywalnych (FMCG), włączając w to: jedzenie, opakowania, produkty, napoje bezalkoholowe i alkoholowe, kosmetyki, gastronomię, jedzenie dla dzieci, tytoń oraz turystykę. Canadean specjalizuje się w badaniach panelowych prowadzonych online, a także na analizie produkcji krajowej poprzez badania rynku raportów ilościowych i jakościowych.

 

 

Bieżące wydanie czasopisma

Poznaj sezonowe trendy tortowe oraz receptury lodziarskie finalistów Gelato Poland, przekonaj się jak ważne jest śniadanie w piekarni...

  • Wykup prenumeratę
  • Wspieraj twórczość

  • Zobacz więcej
    Bieżący numer

    Polecamy przeczytać

    Aktualny numer Mistrza Branży, zobacz online lub pobierz PDF >>

    Mistrz Branży

    Maszyny i urządzenia do produkcji