...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

dodano , Galago Poland, materiał promocyjny

Bądź widoczny – podpisz swoje lody!

W czasach intensywnego zabiegania o pozyskanie klientów jednym z ważniejszych elementów w drodze do zdobycia przewagi konku­rencyjnej jest identyfikacja wizualna produktu i producenta. W przy­padku lodów sprzedawanych impulsowo, do konsumpcji na wynos, pojemnik może być nie tylko opako­waniem...

Pojemnik, w którym klient konsumuje lody, może być również źródłem informacji dla potencjalnych nabywców oraz nośnikiem reklamy naszej lodziarni. Takim właśnie produktem są papierowe kubki do lodów produkcji włoskiej firmy Medac.

Porcjowane lody gałkowe w Pol­sce są zazwyczaj sprzedawane w waflach. Słodkie wafelki zawsze miały swoich zwolenników, głównie z uwagi na ich walory smakowe. Dla wielu konsu­mentów stanowią one miły akcent na za­kończenie spożywania lodowego deseru. Wadą waflowych rożków – z punktu widze­nia właściciela lokalu – jest jednak niemoż­ność umieszczenia na nich informacji o lo­dziarni i produkcie, który się w nich mieści. Wafle są jedynie funkcjonalnym pojemnikiem, w którym sprzedajemy lody, nie możemy ich wykorzystać do reklamy własnego wyrobu. Niczym nie różnią się od wafli, w których sprzedaje lody konkurencyjna lodziarnia, nie pozwalają na odróżnienie się od innych producentów.
Chcielibyśmy zwrócić uwagę właścicieli lo­dziarni na alternatywne opakowanie, będące nie tylko sposobem na podanie porcji lodów, ale również materiałem reklamowym, zawie­rającym istotne informacje o firmie.

FOT. SERWIS PRASOWY GALAGO POLAND/MEDAC

 

Papierowe kubki do lodów – doskonałe rozwiązanie dla lodziarni i klientów
Papierowe kubki do lodów produkcji wło­skiej firmy Medac są znakomitym rozwią­zaniem dla lodziarni, która chce „podpisać” swój produkt. Wykonane z papieru powle­kanego polietylenem, stanowią idealne opakowanie do lodów. Są szczelne, nie przemakają, można je postawić na stoliku i spokojnie konsumować lody. Osoby uczu­lone na gluten bez obaw mogą zjeść w nich ulubiony deser. Niezastąpione w lodziar­niach, gdzie lody nakłada się łopatkami. Doskonałe do mrożonego jogurtu i do de­serów lodowych z dodatkami.Ich podstawową zaletą jest to, że są wspaniałym nośnikiem reklamy lodziarni. Kubek z nadrukiem, który klient przez kilka do kilkunastu minut widzi podczas konsumpcji, jest jednym z najbardziej skutecznych sposobów na przekazanie ważnych informacji.

 

Można na nim umieścić logotyp firmy, adres strony internetowej, adres konta na Facebooku, adresy punktów sprzedaży, informację o walorach naszego produktu. Nadruk wykonywany jest w technice offse­towej, możemy więc zaplanować na kub­ku dowolną grafikę, łącznie ze zdjęciami. W zasadzie nie istnieją żadne ogranicze­nia kolorystyczne. Medac posiada własny dział graficzny, który pomaga w opraco­waniu projektu.

W sprzedaży dostępnych jest wiele róż­nych rozmiarów – od 80 ml do 900 ml. Na­druk można wykonać już od 5 tysięcy sztuk przy pojemnościach powyżej 230 ml; przy mniejszych kubkach minimum do per­sonalizacji wynosi 10 tysięcy sztuk.

Ewa Krasoń – wiceprezes Zarządu

FOT. SERWIS PRASOWY GALAGO POLAND/MEDAC

Bieżące wydanie czasopisma

Dlaczego i jak warto fotografować jedzenie? Czy istnieje idealny roślinny zamiennik jaja kurzego? Jaka kawa sprzedaje się najlepiej w cukierni?

  • Wykup prenumeratę
  • Wspieraj twórczość

  • Zobacz więcej
    Bieżący numer

    Polecamy przeczytać

    Aktualny numer Mistrza Branży, zobacz online lub pobierz PDF >>

    Mistrz Branży

    Maszyny i urządzenia do produkcji