...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

dodano , Redakcja PS

Lody Bonano poszukują partnerów do współpracy

Największa sieć franczyzowych lodziarni w Polsce – Lody Bonano – nie zwalniają tempa. Obecnie poszukują partnerów zainteresowanych otwarciem lokali pod ich szyldem w miejscowościach, w których marka była już wcześniej obecna, ale z różnych względów umowa franczyzowa nie została przedłużona i w efekcie punkty zostały zamknięte.

Jak wyjaśnia Aneta Iwanicka, odpowiedzialna za rozwój sieci, choć Lody Bonano posiadają najwięcej lodziarni franczyzowych w kraju – w tym roku było to ponad 230 punktów, a oferowane przez nie produkty cieszą się niesłabnącą popularnością wśród konsumentów, jednak czasami zdarza się i tak, że przedsiębiorca decyduje o zamknięciu lodowego biznesu.

Wśród powodów takiej sytuacji przedstawicielka marki wymienia w szczególności: względy osobiste, źle wybraną lokalizację, brak rentowności czy wypowiedzenie umowy najmu lokalu.

- Skala zjawiska nie jest oczywiście niepokojąca i jest to rzecz zupełnie zrozumiała i naturalna. Nowych lodziarni wciąż przybywa a zainteresowanie ze strony potencjalnych franczyzobiorców systematycznie rośnie, ale zależy nam na tym, aby Lody Bonano wróciły do miejsc, w których w poprzednich sezonach były obecne - zauważa.



Aneta Iwanicka podkreśla, że prowadząc własną lodziarnie, tak jak w przypadku każdego biznesu, trzeba być cierpliwym, nie zniechęcać i się i nie tracić zapału.

- Czasami wystarczy zmiana lokalizacji, poprawa zarządzania lub modyfikacja własnego nastawienia, aby firma zaczęła przynosić spodziewane dochody. Rozwiązanie umowy to ostateczność dlatego zawsze warto w pierwszej kolejności poszukać nowych rozwiązań, które pomogą zwiększyć rentowność przedsięwzięcia – dodaje.

Duże zainteresowanie współpracą franczyzową z Lodami Bonano, przedstawiciele firmy tłumaczą przede wszystkim atrakcyjnymi warunkami – niskim kosztem comiesięcznej opłaty franczyzowej, możliwością wyłączności w mieście do 30 tysięcy mieszkańców oraz popularnością, kultowych już lodowych świderków.

Istnieje kilka wariantów franczyzy – od samodzielnej lodziarni, poprzez wydzielenie strefy lodowej w istniejącym lokalu gastronomicznym, stworzenie „Lodowej wyspy” w galerii handlowej, po mobilny punkt - „Lodobus”. Koszt uruchomienia własnej lodziarni nie przekracza zwykle 50 tysięcy złotych wraz z remontem i dostosowaniem lokalu oraz zakupem maszyn i akcesoriów.

 

- Jak wynika z naszych obserwacji i analiz średni czas zwrotu z poniesionych nakładów jest wyjątkowo krótki - to okres od 2 do 5 miesięcy. Ale warto mieć na uwadze, że nie dokonujemy tej inwestycji co roku, ale raz – w momencie uruchomienia działalności. Dzięki czemu już od samego początku kolejnego sezonu lodziarnia może przynosić już tylko dochody – dodaje Aneta Iwanicka.

Zainteresowani nawiązaniem współpracy mogą przy tym liczyć na pełne wsparcie ze strony sieci, szkolenia, pomoc w wyborze lokalu, stworzenie niezbędnych projektów w celu uruchomienia działalności, doradztwo w zakresie prowadzenia lodziarni, sprzedaży i marketingu, a także opiekę marketingową w postaci ogólnopolskich kampanii reklamowych i działań promocyjnych.  

Chętnie udzielimy dodatkowych informacji:   
Janusz Mroczkowski                    
Agencja PUBLICUM                        
tel. kom. 501 03 58 53   

Bieżące wydanie czasopisma

Dlaczego i jak warto fotografować jedzenie? Czy istnieje idealny roślinny zamiennik jaja kurzego? Jaka kawa sprzedaje się najlepiej w cukierni?

  • Wykup prenumeratę
  • Wspieraj twórczość

  • Zobacz więcej
    Bieżący numer

    Polecamy przeczytać

    Aktualny numer Mistrza Branży, zobacz online lub pobierz PDF >>

    Mistrz Branży

    Maszyny i urządzenia do produkcji