...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

dodano , Redakcja AK

Majowy Mistrz Branży: o indywidualności, oryginalności i marce

Czy warto być upartym indywidualistą jak 26-letni cukiernik Daniel Staroń? Czy warto tworzyć oryginalne czekolady jak Domori, Dick Taylor Craft Chocolate czy Manufaktura Czekolady? Czy marka kryje się wyłącznie za ekskluzywnymi wyrobami? Czy warto wchodzić we franczyzę? Odpowiedzi szukaj w najnowszym wydaniu "Mistrza Branży".

Czy w cukiernictwie opłaca się działać na granicy ryzyka, chodzić własnymi drogami, na przekór zdrowemu rozsądkowi? Tak, kiedy stawką jest mistrzostwo świata. Daniel Staroń, który w kwietniu wygrał eliminacje regionalne do World Chocolate Masters, dał się poznać jako uparty indywidualista, ryzykant i… nerwus. Jurorów zaskoczył oryginalnymi pomysłami na szarlotkę, deser, praliny i ryzy­kowną rzeźbą z białej czekolady. Prywatnie jest bardzo przyjacielski, otwarty i chętnie dzieli się swoją wiedzą, o czym przekonaliśmy się podczas najnowszej rozmowy MB. Wypytaliśmy go o wszystko: o to, gdzie znajduje inspi­racje, jak ułatwia sobie pracę podczas zawodów, co musi poprawić przed wielkim finałem w Paryżu i w jaki sposób zamierza to osiągnąć. I najważniejsze: co zaprezentuje za pół roku w starciu z zawodnikami z całego świata.

Nawiązując do oryginalności w czekoladzie, czytelników z pewnością zainteresuje tekst Piotra Krzciuka. Twórca bloga Sekrety Czekolady przedstawia małe zakłady produkujące czekoladę „bean-to-bar”, czyli od ziarna do tabliczki.

– W małej skali łatwiej jest utrzymać rzeczywi­sty kontakt z plantatorami, ocenić jakość ziaren, dopracować wspólnie sposoby suszenia i fermentowania kakao, takie aby końcowy produkt wydobył pożądane aromaty i nuty smakowe – pisze Piotr Krzciuk. W ten sposób „czekolada staje się dziełem kulinarnej sztuki”. Co więcej, może stać się marką, którą pożąda świat. Ale czy to oznacza, że marka kryje się wyłącznie za tak wyrafinowanymi produktami? Z pewnością nie! Czy z pozoru zwykły produkt nie jest w stanie wyróżnić się niczym zaskakującym? Oczywiście, że nie! Przekonuje o tym Michał Rusek. Nasz redakcyjny spec od marketingu przedstawia sposób, jak zbudować silną markę przy odrobinie wyobraźni, ale również wylicza błędy polskich przedsiębiorców, które skutecznie blokują rozwój pod tym względem.


Co może zdziałać marka, dobrze widać na przykładzie franczyzy. Temat biznesu na licencji zaczął nas mocniej interesować z paru względów. Po pierwsze, w Polsce obserwujemy prawdziwy rozkwit sieci w branży cukierniczej i lodziarskiej. Po drugie, jest to mniej kosz­towny sposób, żeby umocnić markę na rynku i z pewnością szybszy kanał dotarcia, który powiela produkt bez straty na jakości. Dzięki Akademii Rozwoju Systemów Sieciowych przygotowaliśmy kolejny przegląd ofert, tym razem firm, które stworzyły silne marki promujące jogurty mrożone.

 

Ponadto piszemy między innymi o:

– dekoracjach rozbudzających wyobraźnię i wywołujących uśmiech dzieci – czyli miniprzegląd akcesoriów, surowców czy gotowych dekoracji dla cukierników, którymi można sobie ułatwić pracę przed zbliżającym się Dniem Dziecka. Przegląd przygotowany wspólnie z tortownią.pl.

naturalnych barwnikach i aromatach stosowanych nie tylko w ręcznie robionych lizakach dla dzieci

dripach i Speciality Coffee – o rozwijającej się w Polsce modzie na kawę „przelewową” w ambitnym wydaniu

pieczywie będącym naturalnym sprzymierzeńcem w walce z miażdżycą lub chorobą serca

– niezawodnych piecach, które dopasowują się do każdej przestrzeni. Tylko u nas premierowa odsłona innowacyjnych rozwiązań w cenionej linii pieców MIWE condo. Zaglądamy też do środka pieca MONSUN SM o wielu możliwościach

– superszybkich testach kontrolujących czystość mikrobiologiczną, którymi można zbadać powierzchnie robocze, pracowników oraz wodę w zakładzie produkcyjnym

– legislacyjnej walce z zatorami płatniczymi

– akcji segregacji śmieci w zakładzie

– emocjach, jakie towarzyszyły kwietniowym konkursom: łódzkim eliminacjom regionalnym do World Chocolate Masters oraz wrocławskiemu Turniejowi na Najlepszego Ucznia w Zawodzie Cukiernik i Piekarz

 

Zapraszamy do majowego wydania "Mistrza Branży" – oryginalnego i barwnego czasopisma przygotowanego z pasją!


Spis Treści

Rozmowa Mistrza Branży

Człowiek, który wszystko zamieniłby w czekoladę – rozmowa z Danielem Staroniem

Efektywne zarządzanie

Walka z zatorami płatniczymi
Zus pomaga za free
Wszystko, co chciałbyś wiedzieć o opłatach półkowych – cz. III
Akcja segregacja

Kulisy produkcji

Monitoring higieny
MIWE condo po lifting
MONSUN SM – niewielki i uniwersalny
Zamień stare na nowe
Formowanie, dozowanie i owijanie – cz. II
Smaki i zapachy z natury
Cold Stamp – praliny formowane na zimno
Czekoladowa rewolucja w małej pracowni
Sedno nadzień truflowych
Rozbudzają wyobraźnię i wywołują uśmiech – przegląd trendów w dekoracjach

Receptury/Tutorial                
Tort 4 piwonii
Risotto czekoladowe z nutą crème brûlée
Czekoladowy biszkopt z malinowym kremem
Pod wisieńką
Tort Cytrynowo-Miodowy

Sprzedaż i ekspozycja

Naturalnie dla dzieci
Lek na serce i nadciśnienie
Outsourcing w sklepie internetowym
W poszukiwaniu odpowiedniej franczyzy
Sieciowy boom jogurtowy
Kawowa alternatywa
Krótka historia Blikle
Marka – słodki przedmiot pożądania

Flash News

Wypiekamy najlepsze targi w Lublinie
Moja mała Ojczyzna z karmelu, czekolady i chleba
Daniel Staroń po raz drugi pojedzie na World Chocolate Masters
Ogłoszenia drobne
Nowości rynkowe



 


 

Numery wydane:
Mistrz Branży styczeń-luty 2012   tutaj
Mistrz Branży marzec 2012   tutaj
Mistrz Branży kwiecień 2012   tutaj
Mistrz Branży maj 2012   tutaj
Mistrz Branży lipiec 2012   tutaj
Mistrz Branży wrzesień 2012   tutaj
Mistrz Branży listopad 2012   tutaj
Mistrz Branży grudzień   tutaj
Mistrz Branży styczeń 2013   tutaj
Mistrz Branży luty 2013   tutaj
Mistrz Branży marzec 2013   tutaj

Zapraszamy do lektury. Naprawdę warto!

 

Zamów prenumeratę magazynu "Mistrz Branży"

nr tel. 32 729 96 80
email: prenumerata@MistrzBranzy.pl

Cena prenumeraty:
-roczna 99 zł brutto
-półroczna 60 zł brutto

 


 

Chcesz otrzymywać wersję .pdf?

Prenumeratę "Mistrza Branży" w wersji PDF można zamówić za darmo. Wystarczy zarejestrować się w portalu  MistrzBranzy.pl i wysłać zgłoszenie (zawierające dane teleadresowe) na adres: prenumerata@MistrzBranzy.pl (w tytule maila proszę wpisać "PRENUMERATA PDF").


 

 

Bieżące wydanie czasopisma

W listopadowym Mistrzu Branży piekarz i pasjonatka rzemieślniczego chleba opowiadają o swojej pasji, własnym rozwoju i konkursie Master Baker Bakepol. Sięgamy drzew i oswajamy nowe smaki z Małgorzatą Kalembą-Drożdż, zastępujemy cukier błonnikiem itd.

  • Wykup prenumeratę

  • Zobacz więcej
    Bieżący numer

    Polecamy przeczytać

    Przejrzyj okrojony numer (Katalog reklam) online lub pobierz PDF >>

    Pełny numer dostępny tylko w prenumeracie >>

    Mistrz Branży

    Maszyny i urządzenia do produkcji