...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

dodano , Redakcja AU

Nowy Mistrz Branży już dostępny!

Justyna Sekunda o upartym dążeniu do celu i pukaniu do drzwi klienta premium. Aleksandra Gostomska i Paweł Ignaciuk o przekazywaniu historii i emocji w ciastkach. Tomasz Dudek o potędze inwestowania w siebie. A także: dziecko w lodziarni, papier waflowy na torcie i malina w cukiernictwie.

Gdy szukała pocieszenia po niepowodzeniach sercowych, znalazła ją w tortach. Zakochała się w nowoczesnych zamszowych kreacjach. Dziś uczy kursantów dekorować w stylu ombre, ale też stawiać na siebie, pukać do nieznanych drzwi oraz być upartym. Goszcząca na naszej okładce Justyna Sekunda, udowania w rozmowie z nami (str. 8), że czas kobiet jako liderek w branży dopiero nadchodzi.

 


Gdy zaś nadchodzą ciężkie czasy, można zrobić dwie rzeczy: usiąść i płakać albo usiąść do nauki. Zdecydowanie polecam to drugie – mówi Tomasz Dudek z firmy szkoleniowej Akademia Sweet Decor. Właśnie teraz inwestowanie w siebie oraz podnoszenie kwalifikacji to działanie antykryzysowe, a nie kosztowna fanaberia. Zwłaszcza, że Akademia pomaga pozyskiwać dofinansowania na szkolenia i uczy jak efektywnie ciąć koszty. Cały wywiad znajdziecie na str. 20

 


Ciastko powinno przyciągać wyglądem, ale zwracać uwagę tym, co ma w środku. Dlatego Paweł Ignaciuk i Aleksandra Gostomska tworzą butikowe cukiernictwo inspirowane sztuką, modą, kulturą i historią. Tworzą też zgraną parę w życiu prywatnym i zawodowym, uzupełniając swoje temperamenty, talenty i pomysły. Ich wspólne dziecko – Mariaż – to jedna z pierwszych butikowych cukierni w Polsce. Jak udało im się przebić do świadomości klientów, gdy w naszym kraju jeszcze nikt nie słyszał o monoporcjach? Poznajcie ich historię na str. 16

 

 

Najmłodsze pokolenie amatorów lodów to zdecydowanie też najistotniejsza grupa docelowa lodziarni. Często to właśnie dzieci pod pretekstem spaceru lub jazdy na rowerze, a nawet w czasie wyjazdu na zakupy namawiają rodziców do kupna mrożonego przysmaku . Dlatego warto zadbać o to, aby oferta lodów była skierowana w dużym stopniu właśnie do nich. Jak to zrobić? Jakie produkty, oprócz lodów, warto oferować tym odbiorcom? Czego nie może zabraknąć w samym lokalu? Czytajcie porady Szymona Sapiehy na str. 46

 

 

Kto z miłośników poezji nie zna wiersza Bolesława Leśmiana W malinowym chruśniaku? To subtelny erotyk, a maliny stanowią tło dla miłosnego zauroczenia. Na tyle pięknie opisane, że wielu czytelnikom zostały w pamięci i zyskały poetycki wymiar. W cukiernictwie maliny wykorzystywane są jako baza do kremów, musów, wkładki do lodów lub pralin i jako element dekoracyjny, najczęściej komponowany z miętą. To polski owoc, wpisany na stałe w nasz krajobraz i kuchnię. O tym jak obchodzić się z tym owocowym faworytem Polaków piszemy na str. 56.

 

 

Jeśli maliny muszą zagościć w środku tortu, to na zewnątrz powinien znaleźć się... papier! Doda lekkości nawet trzypiętrowemu kolosowi. Doskonale odda eteryczność tiulu i delikatność płatków kwiatów. Dekoracje z papieru waflowego to hit sezonu. Poznajcie tajniki pracy z tym produktem na str. 28. W tym wydaniu znajdziecie również dwa tutoriale dedykowane tej technice dekoracji (str. 35).


 

SPIS TREŚCI

Rozmowa Mistrza Branży
Zakochana w tortach – rozmowa z Justyną Sekundą
Karmią ludzi historiami i emocjami – rozmowa z Aleksandrą Gostomską i Pawłem Ignaciukiem
Słodkie nauczanie – rozmowa z Tomaszem Dudkiem
Siewcy Fermentu – rozmowa z Marcinem Jabłońskim

Mistrz produkcji / Mistrz dekoracji
Sezon na torty #2 Papierowe czary
Bagietka z kiełkami owsa
Kule z papieru waflowego
Kreatywny sugarcrafting z Angeliką Chwyć
Makaroniki na każdą okazję
Z miłości do kwiatów
Dziecko w lodziarni – jak zadowolić najważniejszego klienta
Za drzwiami piekarni
Praca w nocy – wybór czy konieczność
W malinowym chruśniaku
Tarta z kremem pâtissiere i malinami

Mistrz zarządzania
Lodziarnia w czasach wojny
W poszukiwaniu inspiracji – boho, japandi, lata 70.
Skuteczny marketing – relacja

Flash news
 

ZAPRASZAMY DO INSPIRUJĄCEJ LEKTURY

Pobierz numer w PDF >

Kup bieżący numer Mistrza Branży w wersji drukowanej > 

Bieżące wydanie czasopisma

Poznaj sezonowe trendy tortowe oraz receptury lodziarskie finalistów Gelato Poland, przekonaj się jak ważne jest śniadanie w piekarni...

  • Wykup prenumeratę
  • Wspieraj twórczość

  • Zobacz więcej
    Bieżący numer

    Polecamy przeczytać

    Aktualny numer Mistrza Branży, zobacz online lub pobierz PDF >>

    Mistrz Branży

    Maszyny i urządzenia do produkcji