...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

dodano , Redakcja PS

Smak i zdrowie czyli ECO na WorldFood Warsaw

Rynek żywności ekologicznej w Polsce stanowi zaledwie 0,5 % całego rynku spożywczego, ale jego wartość w ciągu ostatnich siedmiu lat wzrosła trzykrotnie do ponad 800 mln zł, a najnowszy raport prognozuje, że w kolejnym roku wartość rynku żywności ekologicznej wyniesie już ponad miliard złotych.

W porównaniu z krajami Europy Zachodniej mamy jeszcze wiele do zrobienia, ale rynek BIO w naszym kraju rozwija się bardzo dynamicznie, 10-20% w skali roku.

Targi WorldFood Warsaw od pierwszej edycji współpracują z producentami, przetwórcami i dystrybutorami żywności ekologicznej. Specjalna strefa Eco jest z roku na rok coraz większa, a oferta coraz szersza. Najwięcej produktów ekologicznych znajdziemy w kategorii żywności ekologicznej, jednak produkty ekologiczne to również suplementy diety, naturalne kosmetyki, środki czystości a nawet artykuły budowlane. Organizatorzy postanowili powiększyć strefę Eco na targach o nowy sektor produktów ekologicznych i nutraceutyków.

 

Podczas poprzednich edycji WorldFood Warsaw ponad połowa zwiedzających targi poszukiwała oferty ekologicznej. W ubiegłym roku aż 90 firm zdecydowało się zaprezentowa swoje produkty w tym sektorze.
„Wychodząc naprzeciw trendom i chcąc spełnić oczekiwania naszych krajowych i zagranicznych wystawców oraz zwiedzających, robimy wszystko aby targi WorldFood Warsaw były międzynarodową platformą nawiązywania kontaktów i wymiany doświadczeń. Udogodnieniem dla firm z sektora Eco będzie możliwość wystawienia się w ramach wspólnej powierzchni wystawienniczej. Jest to korzystne zarówno finansowo, jak również ułatwia identyfikację producentów. Stworzymy także po raz pierwszy strefę nutraceutyków i suplementów diety” – informuje Agnieszka Szpaderska, manager targów.
Żywność ekologiczna jest oceniana pozytywnie jako zdrowa, smaczna, naturalna, przyjazna środowisku, bez GMO, wysokiej jakości. Problemem zgłaszanym przez respondentów ekożywności jest jej zbyt wysoka cena, słaba dostępność a także trudności w rozpoznaniu i słaba prezentacja w miejscu sprzedaży oraz nierozpoznawanie certyfikatu ekożywności.  

 

Największy wybór żywności ekologicznej znajduje się w sklepach wyspecjalizowanych w sprzedaży ekologicznej, ale świadomość Polaków i ich decyzje zakupowe, trendy, moda na zdrowie, kampanie informacyjne sprowokowały także sieci handlowe do szerszego zainteresowania, a niektóre z nich pokusiły się o marki własne żywności ekologicznej. Szacuje się, że 4000 sklepów ma w swojej stałej ofercie produkty ekologiczne, a co trzeci Polak wybiera produkty ekologiczne.
We współpracy z agencjami badawczymi, stowarzyszeniami branżowymi i czołowymi mediami branży ekologicznej organizatorzy targów WorldFood Warsaw dużą część programu merytorycznego poświęcają zagadnieniom związanym z rynkiem produktów ekologicznych. Prezentacje i debaty cieszą się ogromnym zainteresowaniem zarówno kupców, jak i producentów.

Wystawcy targów cenią sobie możliwość dotarcia do odpowiedniej grupy docelowej, ale także lokalizację wydarzenia. Warszawa to miejsce gdzie nowe trendy przyjmują się najszybciej. „Swoja ofertę kierujemy do ludzi prowadzących aktywny tryb życia, ale szukających sposobu na zdrowie i styl bez ograniczeń smakowych i innych walorów jakie daje cukier. Stolica bezwzględnie jest skupiskiem takiego grona ludzi, którzy stosując w swojej diecie ekstrakt ze stewii mogą cieszyć się słodkim smakiem bez uszczerbku na zdrowiu. Targi WorldFood to dobre miejsce spotkań z naszymi odbiorcami od pierwszej edycji. Po prostu...do zobaczenia za rok!” podsumowuje Beata Straszewska, współwłaścicielka firmy Stewiarnia, obecnej na targach od pierwszej edycji.  

Dlatego, już dziś zapraszamy wszystkich zainteresowanych branżą ekologiczną i rozwojem rynku produktów BIO do udziału w panelach tematycznych, dyskusji, ale przede wszystkim rozmów B2B, profesjonalnie zorganizowanych przez Organizatorów.
Do zobaczenia w kwietniu 2018 podczas WorldFood Warsaw.

Więcej na stronie www.worldfood.pl

Bieżące wydanie czasopisma

Masa makowa i marcepanowa do ciast i nie tylko. Wszystko o migdałach. Wigilijny chleb, czyli opłatek. Jak planować pracę, by zapobiec przedświątecznej gorączce.

  • Wykup prenumeratę
  • Wspieraj twórczość

  • Zobacz więcej
    Bieżący numer

    Polecamy przeczytać

    Aktualny numer Mistrza Branży, zobacz online lub pobierz PDF >>

    Mistrz Branży

    Maszyny i urządzenia do produkcji