Polska Izba Handlu zaprasza na bezpłatne szkolenia.
Podobne artykuły
Pokazy włoskich mistrzów – rzeźbienie owoców i lodowe sushiSzkoła Artystyczna w nowym miejscu już działa!Food Lab Studio - największe studio kulinarne w Polsce już otwarte!Sklep convenience – przyszłość dla małych i średnich placówek handlowych
Szkolenie jest adresowane do właścicieli i kierowników sklepów (optymalnie do 500 m2) oraz przedstawicieli handlowych dystrybutorów i producentów.
Celem szkolenia jest poznanie motywacji do podejmowania przez konsumentów decyzji o zakupie w sklepie typu convenience. Przygotowanie do samodzielnego projektowania layout'u sklepu, ułożenia kategorii produktów i wystawienia produktów w obrębie kategorii.
Najbliższe szkolenia:
28-29.11.13 - Hotel ORLE, ul. Lazurowa 8, Gdańsk
5-6.12.13 - Hotel ACCADEMIA, al. 3 Maja 13, Ostrowiec Świętokrzyski
Szkolenie, zakwaterowanie oraz wyżywienie są bezpłatne.
Uczestnicy muszą pokryć TYLKO koszty dojazdu na miejsce szkolenia.
Osoby zainteresowane szkoleniem prosimy o przesyłanie zgłoszeń:
imię i nazwisko, firma, e-mail i telefon kontaktowy oraz miasto szkolenia (Gdańsk lub Ostrowiec Świętokrzyski)
na adres joanna.chilicka@pih.org.pl
w tytule maila proszę napisać: SZKOLENIA PIH - MIASTO
UWAGA: ILOŚĆ MIEJSC OGRANICZONA – DECYDUJE KOLEJNOŚĆ ZGŁOSZEŃ
(terminy zgłoszeń: Gdańsk do 26 listopada, Ostrowiec Świętokrzyski do 3 grudnia)
Zarys programu szkolenia (szczegółowa agenda tematyczna tutaj):
1 dzień
10.00 - rejestracja uczestników i zakwaterowanie
11.00 - 14.00 szkolenie
14.00 - 15.00 obiad
15.00 - 18.00 szkolenie
19.00 - kolacja
2 dzień
8.00 - 9.30 śniadanie
10.00 - 14.00 szkolenie
14.00 - 15.00 obiad
15.00 - zakończenie szkolenia
Sklep convenience – przyszłość dla małych i średnich placówek handlowych
Szczegółowa tematyka szkolenia:
Ekspansja sieci dyskontowych na rynkach całej Europy doprowadziła do wypracowania przez czołowe sieci zachodnio - europejskie modelu sklepu convenience. Pod tym pojęciem mieszczą się wszelkie sposoby wpływania na zachowania konsumentów. Począwszy od wizualizacji zewnętrznej, w celu zachęcenia klienta do odwiedzenia placówki, poprzez wystrój i wyposażenie wnętrza sklepu, aby stworzyć przyjemną atmosferę dla prowadzenia długich zakupów. Kończąc na doborze i optymalizacji asortymentu oraz ustawieniu towarów na półce sklepowej, aby w oczach kupujących podnieść rzeczywistą wartość usługi.
Zestawienie omawianych zagadnień:
- Elementy budowania przewagi konkurencyjnej
- Dobór asortymentu.
- Zachowania konsumentów w sklepie
- Kryteria rozmieszczenia kategorii produktów
- Kryteria rozmieszczenia towarów w obrębie kategorii
- Wpływ zachowań personelu na realizację polityki convenience
- Uzyskane korzyści ze szkolenia:
1. Poznanie zagadnień związanych z kategorią convenience
2. Umiejętność analizy zmieniającej się sytuacji w otoczeniu własnego sklepu
3. Poznanie możliwości elastycznego reagowania na zmieniające się uwarunkowania rynkowe
4. Optymalizacja asortymentu i wielkości zapasów
5. Większa rentowność placówki
6. Zdecydowanie lepsze postrzeganie sklepu przez klienta.