...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

dodano , Fit Cake, materiał promocyjny

Fit Cake podsumowuje rok 2021: Jest lepiej!

Na przekór globalnym tendencjom Fit Cake miniony rok zalicza udanych. Zwiększył o 100 proc. liczbę punktów franczyzowych – działa ich teraz na terenie Polski 50. Stworzył nowy system franczyzowy – Fit Cake Flex. Wprowadził na rynek trzy nowe submarki. Ostatecznie rok zamknął z obrotami o ponad 5 procent wyższymi niż w 2020.

Fit Cake coraz odważniej patrzy też na Zachód Europy.Nie jest to bezpodstawne. Co piąte zapytanie dotyczące uruchomienia kolejnej franczyzy Fit Cake pochodzi z zagranicy. - Na razie, w dobie pandemicznych ograniczeń jesteśmy dość ostrożni i staramy się jak najlepiej przygotować do ekspansji zagranicznej – mówi Rafał Kościuk, właściciel franczyzy Fit Cake. – Podpisaliśmy już umowy z partnerami z kliku krajów. Mam więc nadzieję, że wkrótce ruszą kawiarnie Fit Cake w Niemczech, Szwajcarii i Wielkiej Brytanii. Fit Cake planuje rozwój franczyzy za granicą.




Trzy nowe submarki
Dobrą sytuacje finansową sieć nieodmiennie przypisuje tym samym kluczowym, biznesowym elementom:
wyjątkowemu, jakościowemu produktowi, który trafia do rosnącej grupy klientów, plasowaniu się w segmencie kawiarni technicznych z rozbudowanym systemem zamówień online i dowozów, bezkonkurencyjności we wprowadzaniu oczekiwanych na rynku­­ nowości ofertowych i franczyzowych. W 2021 roku Fit Cake wzbogacił swoją, ofertę aż o trzy nowe submarki - najpierw wegańskie lody (Fit Ice Cream), potem Keto Cake, który okazał się wielkim sprzedażowym sukcesem, a ostatnio Fit Cream. To zestaw słodkich kremów orzechowych i czekoladowych, inspirowanych smarowidłami znanych marek, ale o niższej kaloryczności. Marka cały czas pracuje też nad nowymi produktami. Przed świętami Bożego Narodzenia wyprodukowała w swoich manufakturach fit czekolady – oczywiście bez cukru i glutenu (niektóre są także bez laktozy). Ewelina Choińska, uznana już autorka przepisów na dietetyczne słodycze, obmyśla właśnie efektowne i zdrowe propozycje na tłusty czwartek

 

 

Nowy system franczyzowy Fit Cake
Nowości te oraz licząca już kilkadziesiąt pozycji, rozbudowała lista fit produktów: ciast bez cukru, bezglutenowych tortów, deserów w słoiczkach czy funkcjonalnych batonów spowodowała, że właściciele sieci zdecydowali się w minionym roku na nowotarski system franczyzowy – Fit Cake Flex. - Flex był też reakcją na bardzo dynamiczną sytuację w gospodarce – wyjaśnia Rafał Kościuk, współwłaściciel Fit Cake. – Zdaliśmy sobie sprawę, że musimy być jeszcze bardziej elastyczni, by się uodpornić na nieoczkiwane zmiany, lockdowny itd. Daliśmy więc potencjalnym franczyzobiorcom większy wybór. Otworzyliśmy przed nimi koszyk z różnymi opcjami (także menu), z których mogli wybrać to, co dla każdego z nich najkorzystniejsze. Okazało się, że dla inwestorów to mega oszczędność, a dla sieci spektakularny rozwój. Do koszyka opcji do wyboru Fit Cake planuje w 2022 roku wprowadzić jeszcze riksze. Mobile punkty będą przeznaczone do sprzedaży bezcukrowych, wegańskich lodów.


Wyższe obroty
Także regulacje rządowe, dotyczące obniżenia do 0 proc. VAT na żywność, pozwalają optymistycznie patrzeć w nadchodzące miesiące. Według właścicieli sieci w pierwszych tygodniach 2022 roku ceny mogą nawet drgnąć w dół. Jednak inflacja prędzej czy później wymusi na producentach artkułów spożywczych nieznaczne podwyżki. Fit Cake zakłada, że będzie to kilkadziesiąt groszy, nie więcej niż złotówka na poszczególnych artykułach. Nie powinno to wpłynąć na wartość obrotów i zyski firmy. - Nie chodzi o to, by uprawiać propagandę sukcesu, jednak twarde, ekonomiczne dane pokazują, że jesteśmy finansowo bardzo stabilną marką. Obroty sieci rosną kilkuprocentowo z roku na rok. W 2021 w porównaniu w rokiem poprzednim podniosły się o ponad 5 punktów procentowych. Najbardziej widoczne było to w okresie bożonarodzeniowym, kiedy zanotowaliśmy ponad 10 proc. wzrost – dodaje Kościuk. – Wszystko wskazuje na to, że wzrostową tendencję i stabilność uda się nam utrzymać i w 2022.

 

Anonimowy tester
Sukcesu marki upatruje się też w tym, że od początku, restrykcyjnie wręcz dba o utrzymanie wysokiej jakości. Jak mówi Ewelina Choińska, jeśli jest się certyfikowanym producentem żywności bezglutenowej i trafia ona także do osób chorych, np. z alergią, to musi być bezwarunkowo "czysta". Dlatego w 2021 roku sieć zatrudniała tzw. tajemniczych klientów, czyli anonimowych testerów. Odwiedzili oni punkty Fit Cake m.in. w Poznaniu, Warszawie, Gdyni. Ich opinie nas podbudowują. Co do produktów nie było zarzutów. Pokazuje to, że dzielimy z naszymi partnerami podobne wartości. Drobne uwagi dotyczyły głównie obsługi – zdradza Kościuk. – Natychmiast wdrążyliśmy usprawnienia. Jeśli ktoś chce wcielić się w rolę naszego ewaluatora niech zgłosi się do centrali w Białymstoku. Ten rodzaj oddolnej „obywatelskiej” kontroli chcielibyśmy kontynuować.


Fit Cake ciągle ideowy
Właściciele marki, mimo gwałtownego rozwoju, nie chcą utracić wizerunku marki, która jest blisko klientów i działa zgodnie z misją tj. wpływa na zmianę tendencji żywieniowych Polaków i angażuje się w działania prozdrowotne.
Dlatego w czerwcu powołała do życia Fundację Bezcukrowi. Współpracuje ona z innymi stowarzyszeniami i organizacjami działającymi ma rzecz pomocy cukrzykom, alergikom, osobom z otyłością i innymi dietetycznymi problemami. Udziela się ona m.in. w białostockim Dziecięcym Uniwersyteckim Szpitalu Klinicznym, gdzie jednej z pacjentek sprezentowała mini pompę insulinową. Obdarowuje też małych pacjentów batonami „Czekolady Miś”. To brownie opracowane wraz z Fundacja Miś w Fartuchu, bezpieczne dla diabetyków. - Przez lata staliśmy się naprawdę ekspertami w temacie dietetycznych słodyczy. Staramy się więc dzielić wiedzą, z tymi, którzy jej potrzebują, by osłodzić im życie. Każdą społeczną akcją udowodniamy, że da się, że nie muszą z niczego rezygnować – mówi Kościuk zapewniając, że Fundacja w przyszłym roku będzie działać na pełnych obrotach.

 

Bieżące wydanie czasopisma

Na jakie superowoce czekają Polacy tego lata? Jak obniżyć poziom cukru w produktach cukierniczych? Gdzie w Polsce serwuje się autentyczne japońskie słodkości? Jakie skarby znajdziemy w ogródku? Zapraszamy do lektury.

  • Wykup prenumeratę

  • Zobacz więcej
    Bieżący numer

    Polecamy przeczytać



    Przejrzyj numer online lub pobierz PDF PDF >>

    Drukowany numer dostępny w prenumeracie >>


    Mistrz Branży

    Maszyny i urządzenia do produkcji