...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

dodano , Fit Cake, materiał promocyjny

Fit Cake wprowadza nowy system franczyzowy – Flex

Sieć kawiarni oferujących zdrowe desery Fit Cake przedefiniowała swój system franczyzowy. Jest on teraz bardziej elastyczny i daje większy wybór franczyzobiorcy np., w kwestii kosztów inwestycji czy menu. Nazywa się Fit Cake Flex.

 

Do tej pory marka proponowała partnerom gradacyjny system modułowy. Polegał on na tym, że franczyzobiorca startował z najniższego pułapu, tj. uruchamiał pracownię produkcyjną wraz z ladą wydawczą. Potem, w miarę rozwoju firmy mógł ją rozbudować o salę konsumpcyjną (moduł Standard) i dokupić dodatkowe, specjalne opcje menu (wariant Premium).

- W Fit Cake Flex najniższy poziom inwestycji pozostaje na pułapie 19 tys. zł – wyjaśnia zasady nowej franczyzy jej właściciel Rafał Kościuk. – Ale teraz franczyzobiorca nie musi już piąć się stopniami w górę, tylko z dużego koszyka opcji, za dodatkową opłatą, wybiera to co mu się podoba. W ten sposób buduje biznes dokładnie skrojony pod jego potrzeby. Może rozwijać się w swoim tempie i dokupywać kolejne opcje w dogodnym dla siebie czasie, inwestując zarobione wcześniej pieniądze.

Przylegająca franczyza Fit Cake

W koszyku znajdują się takie puzzle do wyboru jak: Keto Cake, Fit śniadania, Vege lody, gwarancja terytorialna i konsumpcja. Inwestor może zdecydować na przykład, że poza opcją podstawową dobiera tylko Keto Cake. Może też postanowić, że bardziej niż na rozbudowanym menu zależy mu na ograniczeniu konkurencji. Wtedy dokupi gwarancję terytorialną.

- Nie każdy też musi otwierać lokal z salą konsumpcyjną. Powiedzmy, że ktoś ma dobrze skomunikowany punkt, ale bez kawiarnianych walorów. Udało mu się pozyskać wielu klientów, którzy kupują na wynos. To naturalne, że będzie on bardziej zainteresowany nowinkami ofertowymi niż powiększeniem i urządzeniem lokalu. Zainwestuje więc raczej w Keto menu czy Fit Śniadania – zauważa właściciel franczyzy Fit Cake. – Pandemia pokazała, że selekcja i skupienie na tym, co naprawdę przynosi nam zysk, może być kluczem do sukcesu w tych trudnych czasach. Biznes powinien być jak najbardziej dopasowany, przylegający.

Mądry wybór – kilkadziesiąt tysięcy oszczędności

Właścicieli Fit Cake do założeń nowego systemu franczyzowego doprowadziła m.in. obserwacja tego jak rozwija się submarka Keto Cake. Specjalistyczna oferta keto została wprowadzona do menu nie-cukierni w pierwszej połowie roku. Od początku wzbudzała spore zainteresowanie konsumentów. W kolejnych miesiącach krzywa sprzedaży z dnia na dzień pięła się szybciej w górę. Na początku sprzedaż keto stanowiła poniżej 20 proc. obrotów. Teraz jest to już 40 proc. Udział w zyskach podwoił się w przeciągu kliku miesięcy.

- Większość naszych franczyzobiorców, nawet tych którzy nie dysponują salą kawiarnianą, chciała więc dokupić tą opcję, a nasz poprzedni system tego nie przewidywał - dodaje Kościuk.

Z szacunków marki wynika, że wybór odpowiednich, dopasowanych do specyfiki miejsca i klientów opcji franczyzowych Fit Cake może inwestorom wchodzącym do sieci zaoszczędzić nawet 30-40 tysięcy złotych.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Bieżące wydanie czasopisma

Panettone na drożdżach czy zakwasie? Czy czosnek pasuje do cukru? Co przyniesie rok 2023? Jak funkcjonuje restauracja oparta na deserach? Dlaczego robienie paczek świątecznych to dobry pomysł dla lodziarni? Zapraszamy do lektury...

  • Wykup prenumeratę

  • Zobacz więcej
    Bieżący numer

    Polecamy przeczytać



    Przejrzyj numer online lub pobierz PDF >>

    Drukowany numer dostępny w prenumeracie >>


    promocja PLUS

    Zimowe gazetka PGD

    Mistrz Branży

    Maszyny i urządzenia do produkcji