...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

dodano , Redakcja AU, materiał promocyjny

Intensywność, uważność, zdrowie - trendy czekoladowe wg Barry Callebaut

Po raz trzeci firma Barry Callebaut opracowała raport Top Chocolate Trends. Wskazuje on ważne czekoladowe trendy, bazując na badaniach własnych marki z sierpnia 2022.

Nie ulega wątpliwości - i potwierdzają to też badania Barry Callebaut - że konsumenci, chcąc świętować i celebrować różne okazje, wybierają coś z czekoladą. Szukają czekoladowej przyjemności, gdy chcą cieszyć się życiem. Callebaut wskazuje trzy wiodące rodzaje przyjemności, które kierują wyborami klientów: intensywna przyjemność, uważna przyjemność i zdrowa przyjemność.

 


Intensywna przyjemność to przyjemność wielozmysłowa. Zatem konsumenci nadal będą poszukiwać tego, co ekskluzywne, sezonowe, rzemieślnicze; będą zwracać uwagę na pochodzenie i na opowieść, która wiąże się z danym produktem. Te potrzeby będą nadal istniały, choć - jak wskazuje Bas Smit, wiceprezes ds. marketingu marki Barry Callebaut - z dużym prawdopodobnieństwem konsumenci będą się przestawiać na zdrowsze podejście, podchodząc z większą uważnością do czekolady. Ta uważność jest związana z dbałością o zdrowie własne, innych ludzi i planety. Rośnie segment produktów spełniających te potrzeby, np. roślinnych, o niższej zawartości cukru, na bazie składników wiadomego pochodzenia pozyskiwanych w zrównoważony sposób. Badania wykazały, że 3 na 4 kosumentów zgadza się, że czekolada powinna być smaczna, “dobra dla mnie” i dla planety. Trend prozdrowotny rośnie - klienci dokonują świadomych wyborów, zwracają uwagę na ich wpływ na zdrowie. 65% badanych chętnie kupiłoby czekoladę ze “zdrowym wzmocnieniem”, czyli bogatszą w witaminy, minerały, błonnik, flawonole etc. Jednocześnie czekolada o wysokiej zawartości kakao postrzegana jest jako zdrowsza. Barry Callebaut uważa, że trend “zdrowej przyjemności” będzie coraz mocniej obserwowany w kategorii produktów cukierniczych i czekoladowych w nadchodzących latach. Również w tej dziedzinie innowacyjność producentów będzie odgrywać ważną rolę.


Bieżące wydanie czasopisma

W czym tkwi fenomen bento cake? Co zagraża dziś najmocniej lodziarniom rzemieślniczym? Jakie nowinki pojawiły się na tegorocznych targach Sigep?

  • Wykup prenumeratę
  • Wspieraj twórczość

  • Zobacz więcej
    Bieżący numer

    Polecamy przeczytać



     

    Drodzy Czytelnicy, wszystkie materiały na portalu Mistrz Branży są darmowe. Wspieramy tym rzemiosło, bo jest dla nas najważniejsze. Jeśli możecie, wspomóżcie również nasze dzieło wykupując prenumeratę lub przekazując cegiełkę na funkcjonowanie i rozwój. Z góry dziękujemy.

    wspieraj twórczość Mistrza Branży wspieraj twórczość Mistrza Branży
     


    Przejrzyj numer online lub pobierz PDF >>

    Drukowany numer dostępny w prenumeracie >>

    żytni IG niski indeks

    oprogramowanie dla piekarni

    Wypieki wegańskie puratos

    Lody MEC3

    Mistrz Branży

    Maszyny i urządzenia do produkcji