W jednym miejscu zebraliśmy głosy branży na temat czystej etykiety, która wciąż budzi emocje. Forum udostępniamy Państwu za pośrednictwem platformy ISSUU.
Artykuł pochodzi z majowego wydania magazynu Mistrz Branży
Zamów numery archiwalne w wersji PDF: prenumerata@MistrzBranzy.pl |
Miesiąc temu opublikowaliśmy artykuł "Idea(ł) czystej etykiety" i zaprosiliśmy Państwa do dyskusji, która miała uchwycić sedno czystej etykiety, a poruszyła problematykę o wiele szerszą. Efekt: parę stron zapisanych drobnym maczkiem. Temat podchwycili dostawcy dla branży (producenci dodatków do żywności, mieszanek piekarsko-cukierniczych) Przedstawiciele instytucji państwowych odpowiadali zgodnie z prawem - nie ma czegoś takiego jak czysta etykieta. Rzemieślnicy w dużej mierze uważają czystą etykietę za chwyt marketingowy i nie chcieli się wypowiadać.
Przeczytaj i miej swoje zdanie: Forum czystej etykiety [link]