...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

dodano , Redakcja AU

Owocowo, kwieciście i słodko - nowe wydanie Mistrza Branży

Na jakie superowoce czekają Polacy tego lata? Jak obniżyć poziom cukru w produktach cukierniczych? Gdzie w Polsce serwuje się autentyczne japońskie słodkości? Jakie skarby znajdziemy w ogródku? I dlaczego emocje są w ciastkach równie ważne jak cukier, tłuszcz czy mąka? Zapraszamy do lektury nowego wydania!

Jak sprawić, by biznes rozkwitł tej wiosny jeszcze bardziej? Co sprawi, że zamówień będzie więcej, a klienci będą jeszcze bardziej zadowoleni? Skuteczniejsze są szkolenia biznesowe czy może branżowe? Oczywiście wszelkiego rodzaju umiejętności są potrzebne i mile widziane. Ale czasem brakuje na to wszystko chęci. Zatem od wskrzeszenia tych chęci i entuzjazmu trzeba zacząć. Tylko jak to zrobić? Zajrzeć w głąb siebie. Takie podejście dobrze poskutkowało w przypadku goszczącego na naszej okładce Damiana Wiśniewskiego. Szkoleniowiec, któremu bardziej zależy na rewolucji nie w cukierni, a w myśleniu ludzi ją tworzących. Ambitny dekorator, któremu bliżej do artysty z ASP. Człowiek, który po latach pracy w branży zrozumiał, że dopiero zaczyna ją odkrywać. Teraz wreszcie podąża za tym, co słyszy w głębi siebie. I zachęca do tego innych. A nam opowiedział również o tym czy łatwiej rzeźbi się w lodzie czy masie cukrowej. I jak długo powstała Galeria Figur Czekoladowych jego autorstwa. Całą rozmowę przeczytacie na str. 8.

 

 

4 lata temu Marcin Cieśluk i Shota Nakayama stworzyli w Poznaniu kawiarnię Happa to Mame.  Wraz z otwarciem  drzwi przenosimy się do Japonii, w świat smaków i aromatów tego kraju. Jest to jedno z niewielu miejsc w Polsce, gdzie można spróbować wagashi – tworzonych na miejscu tradycyjnych japońskich słodyczy. Lokal szybko zyskał miano kultowego, ściągając do siebie wytrawnych foodies i ciekawych egzotycznych słodkości konsumentów. Na czym polega ten fenomen? Za co Polacy pokochali tutejsze słodkości? Czytajcie na str. 14.

 

 

Zjeść ciastko i mieć… zgrabną figurę. Zdrowe zęby. Sprawnie działający układ trawienny i silną odporność. Oto wymagania, przed którymi stawia branżę współczesny konsument. Okazuje się, że te oczekiwania są możliwe do spełnienia. Ruszył ogólnopolski projekt „Przyjazne CukierNIE” skierowany do cukierni, które chcą uzupełnić ofertę o ciasta o obniżonej zawartości cukru. Oferując kompleksowe rozwiązania w zakresie odpowiednich produktów i narzędzi marketingowych, firma Dawn chce zachęcić klientów do przyłączenia się do wspólnej prozdrowotnej inicjatywy. Szczegóły na str. 26 

 

 

Wiosna to nie tylko czas nowalijek z ogródka, ale też świetny moment na to, by wykorzystać dziko rosnące kwiaty, zioła, chwasty. Forsycja, kwiat wiśni lub fiołki dodadzą nie tylko walorów zdrowotnych deserom lub ciastom, ale też wiosennego szyku, który oczaruje niejednego amatora słodkości. Tylko gdzie szukać tego typu składników? Jak wygląda ich obróbka i do czego można użyć wiosennych skarbów rodem z łąki, ogródka czy lasu? Odpowiedzi szukajcie na str. 28.

 

 


Jednym z tego typu składników jest lawenda. Lawendowe krówki, lody, serniki, tarty, lawendowa kawa i lemoniada. To produkty, które mają w swoim składzie tą wyjątkową roślinę – niekwestionowany hit, jeśli chodzi o wykorzystanie roślin jadalnych w kuchni. Jej smak, aromat, kolor cieszą oko i podniebienie, niemniej trzeba też odpowiednio się z nią obchodzić, by finalnie konsumenci nie mieli odczucia, że jedzą... mydło. Lawendowe inspiriacje znajdziecie na str. 44.

 

 

Lawenda zachwyca też przede wszystkim jako jadalny element dekoracji. Dlatego jest ona też tematem tutorialu Izabelli Skibińskiej, która popularyzuje swoimi szkoleniami sztukę tworzenia kwiatów cukrowych. W jaki sposób uzyskać realizm płatków, łodyżek i innych elementów rośliny? Jakie narzędzia oraz masy cukrowe posłużą najlepiej do wyczarowania ogrodu pełnego cukrowych kwiatów? Czytajcie na str. 34.

 

 

SPIS TREŚCI

Rozmowa Mistrza Branży
Zajrzeć w głąb duszy cukiernika – rozmowa z Damianem Wiśniewskim
Happa to Mame – rozmowa z Marcinem Cieślukiem i Shota Nakayamą
Piekarnia geodetów – rozmowa z Martą Kubacką i Karolem Pytlewskim

Mistrz produkcji Inspiracje
Nasze, choć nieznane – najbardziej wyczekiwane polskie superowoce
Mniej cukru, ten sam smak – dołącz do zdrowej inicjatywy
Dzikie składniki
Nowe limity Komisji Europejskiej dotyczące ilości alkaloidów opioidowych
Cukrowy ogród Izabelli
Tort migdałowy z truskawkami
Alpejska jagoda Lite
Kreatywny sugarcrafting z Angeliką Chwyć
Lawendowe słodycze
Za drzwiami piekarni

Mistrz produkcji Trendy lodowe
Jaja w lodach
Lody okiem Szymona
Czy wiesz, jaka jest temperatura twoich lodów?

Mistrz zarządzania
Ukwiecony i wonny maj
Innowacje pedagogiczne

Flash News

 

ZAPRASZAMY DO INSPIRUJĄCEJ LEKTURY

Pobierz numer w PDF >

Kup bieżący numer Mistrza Branży w wersji drukowanej > 

Bieżące wydanie czasopisma

Czy absolwenci szkół gastronomicznych mają dobry start? Jak wykonać tort na 600 osób w 1-osobowej pracowni? Czy przekształcenie swojej działalności w spółkę dziś się opłaca? Czym różni się szarlotka od jabłecznika?

  • Wykup prenumeratę

  • Zobacz więcej
    Bieżący numer

    Polecamy przeczytać



    Przejrzyj numer online lub pobierz PDF >>

    Drukowany numer dostępny w prenumeracie >>

    Mistrz Branży

    Maszyny i urządzenia do produkcji