...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

dodano , Redakcja MH, materiał promocyjny

Plusy i minusy crowdsourcingu czyli ciastko z niespodzianką

Jak wykorzystać kreatywność klientów i przy okazji zaoszczędzić na inwestycjach związanych z przeprowadzeniem drogich badań rynku? Odpowiedź daje crowdsourcing, choć nie jest to metoda pozbawiona minusów.

Crowdsourcing, jako metoda wykorzystania kreatywności klientów, jest coraz częstszym elementem nowoczesnych kampanii reklamowych. Jak donosi portal Money.pl, Griesson DeBeukelaer, niemiecki producent ciastek, postanowił zastosować tę metodę, żeby nie tylko poznać preferencje klientów, ale też przy okazji tańszym kosztem promować własne produkty. Konsumenci mogą tworzyć oryginalny smak, mając do wyboru dwa składniki nadzienia z długiej listy kremów, przypraw, orzechów, ziaren lub owoców. Producent zastrzega sobie prawo do wyłonienia 20 najlepszych kreacji oraz zwycięzcy konkursu. Powołane w tym celu jury ma również na celu kontrolę nad biorącymi udział w konkursie pomysłami.

Płyn do zmywania o smaku kurczaka? Czekolada z nadzieniem o smaku wątróbki?

Crowdsourcing ma niestety też drugi, gorszy koniec. Kampanie marketingowe z czynnym udziałem odbiorców często stają się powodem do żartów. Płyn do zmywania o smaku kurczaka czy czekolada z nadzieniem o smaku wątróbki mogą robić furorę na portalach społecznościowych typu Facebook, jednak z pewnością są źródłem problemów dla producenta, który korzystając z pomysłów płynących z social mediów, może narazić swój wizerunek.

Bieżące wydanie czasopisma

Jaki krem do przekładania, a jaki do tynkowania tortu? Od czego zacząć wegańską rewolucję w cukierni? Co to jest crookie? I czym się różnią świderki Ice Dream Team?

  • Wykup prenumeratę
  • Wspieraj twórczość

  • Zobacz więcej
    Bieżący numer

    Polecamy przeczytać

    Aktualny numer Mistrza Branży, zobacz online lub pobierz PDF >>

    Mistrz Branży

    Maszyny i urządzenia do produkcji