...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

dodano , Redakcja PS

Quizy, zabawa i dobra kanapka

Lubelszczyzna pokochała Pana Kanapkę i to ze wzajemnością! W marcu, kwietniu i maju br. maskotka kampanii społecznej „Dieta kanapkowa smaczna i zdrowa” była gościem szkół podsta­wowych w Ciecierzynie, Lubartowie, Lublinie, Niedrzwicy Dużej, Niemcach i w Chełmie. Widać, że kampania zrobiła duży krok do przodu.

Kampania, której symbolem jest Pan Kanapka, na dobre zadomo­wiła się na Lubelszczyźnie, a przy okazji przeszła małą metamorfozę. Ostatnie szkolne akcje pokazały nową, przemyślaną formułę spotkań z dziećmi – rozbudowa­ną pod względem zabawy i edukacji, która najwyraźniej się spodobała. Zamiast poga­danki na szkolnej auli dzieciaki uczestniczyły w spotkaniach edukacyjno-warsztatowych, które potrafiły zainteresować i skupić ich uwagę przez cały czas, ale też zaangażować.

Jarosław Gajda, inicjator kampanii „Dieta kanapko­wa” i twórca Pana Kanapki

Przede wszystkim w kampanii „Dieta kanap­kowa smaczna i zdrowa” pojawił się Redak­tor Bułeczka. W tę rolę wcielił się doświad­czony konferansjer Marek Mioduszewski, który moderował przebieg spotkań. Pan Redaktor w eleganckiej muszce i z mikro­fonem w ręce robił duże wrażenie na dzie­ciach, po mistrzowsku wciągając małych słuchaczy w konkursy i quizy poświęcone zdrowiu oraz prawidłowemu odżywianiu.

Udało się również zaangażować lokalnych producentów pieczywa, ale ich rola nie sprowadzała się jedynie do dostarczenia świeżego pieczywa. Właściciele piekar­ni, a nawet restauratorzy uczestniczyli w spotkaniach, m.in. prowadząc warszta­ty przygotowywania smacznych i zdrowych kanapek. W Chełmie lekcję kreatywnego podejścia do kanapek poprowadzili mistrz piekarstwa Witold Grela oraz restaurator Artur Kozaczuk, wsparci przez młodzież z miejscowego Zespołu Szkół Gastrono­micznych i Hotelarskich. W Niedrzwicy Dużej wraz z dziećmi kanapki robił Jerzy Skurski, prezes SG „Samopomoc Chłopska”, oraz kierownik piekarni Ludwika Hamera, natomiast w Niemcach swoje umiejętności kulinarne prezentowała restauratorka Za­jazdu Piastowskiego Nina Wypychowska. W Ciecierzynie do akcji robienia kanapek włączyli się dyr. Alina Gromaszek, przed­stawiciel Urzędu Marszałkowskiego Rafał Serej oraz wójt gminy Niemce Krzysztof Urbaś, a specjalne bułeczki dostarczyła Cukiernia „Elka”.

Redaktor Bułeczka (w tej roli znakomity Marek Mioduszewski), quizy o zdrowym odżywianiu, warsztaty z przygotowywania kanapek

Kampania „Dieta kanapkowa …” urodziła się w 2013 r. w Radomiu, ale znalazła bar­dzo dobry grunt na Lubelszczyźnie. Duża w tym zasługa Jadwigi Piotrowicz, prezes Klastra Spożywczego w Lublinie, która za­interesowała lokalne władze, pozyskała pieniądze i wciągnęła piekarzy w kampa­nię. – Władze miasta i województwa lu­belskiego wsparły tę inicjatywę, dostrzega­jąc pozytywne strony w realizacji edukacji programu prawidłowego odżywiania dzieci poprzez zabawę. Dzięki temu prezydent Lu­blina Krzysztof Żuk oraz Wydział Zdrowia i Spraw Społecznych zorganizowali spotka­nia edukacyjno-warsztatowe w 5 szkołach na terenie miasta. Ponieważ akcją zaintere­sowały się media, a opinia była bardzo pozy­tywna, kampanię wsparł również Marszałek Województwa Sławomir Sosnowski – mówi Jadwiga Piotrowicz. I dodaje: – Najważniej­sze, że kampania przynosi efekty edukacyj­ne i promocyjne! Szkoły już zwracają się z pytaniami o kanapki, które mogłyby się pojawić w szkolnym sklepiku.

Jadwiga Piotrowicz (w środku) łączy ludzi! W szkol­ne akcje zaangażowała lokalne władze, szkoły i piekarnie. Na zdjęciu zastępca wójta gminy Niemce Iwona Pulińska i dyr. SP w Niemcach Jerzy Wójcik

Andrzej Pastuszak, dyrektor SP w Niedrzwicy Dużej, i kierownik piekarni Ludwika Hamera z GS „Samopomoc Chłopska” z Niedrzwicy Dużej

Patrząc na uśmiechniętą twarz prezesa Fundacji na Rzecz Wspierania i Promo­cji Piekarstwa i Cukiernictwa Jarosława Gajdy, inicjatora akcji, nie ma wątpliwo­ści, że ma on powody do zadowolenia. O to w końcu chodziło, by inicjatywa roz­winęła się dzięki zaangażowaniu ludzi.

 

   
 

– Jest to projekt ogólnopolski promujący prawidłowe odżywianie się i skierowany głównie do najmłod­szego pokolenia Polaków. Za sprzy­mierzeńców mamy piekarzy, rodziców i nauczycieli, a więc tych, którym bliska jest troska o zdrowie dzieci. Sprawa prawidłowego odżywiania jest poważna (…). Zmianie złych żywieniowych nawyków i odejścia od „chipsowych” trendów służy Ogólnopolska Kampania Społeczna „Dieta kanapkowa smaczna i zdrowa” – mówi Jarosław Gajda.

 

 

Bieżące wydanie czasopisma

W czym tkwi fenomen bento cake? Co zagraża dziś najmocniej lodziarniom rzemieślniczym? Jakie nowinki pojawiły się na tegorocznych targach Sigep?

  • Wykup prenumeratę
  • Wspieraj twórczość

  • Zobacz więcej
    Bieżący numer

    Polecamy przeczytać



     

    Drodzy Czytelnicy, wszystkie materiały na portalu Mistrz Branży są darmowe. Wspieramy tym rzemiosło, bo jest dla nas najważniejsze. Jeśli możecie, wspomóżcie również nasze dzieło wykupując prenumeratę lub przekazując cegiełkę na funkcjonowanie i rozwój. Z góry dziękujemy.

    wspieraj twórczość Mistrza Branży wspieraj twórczość Mistrza Branży
     


    Przejrzyj numer online lub pobierz PDF >>

    Drukowany numer dostępny w prenumeracie >>

    żytni IG niski indeks

    oprogramowanie dla piekarni

    Wypieki wegańskie puratos

    Lody MEC3

    Mistrz Branży

    Maszyny i urządzenia do produkcji