...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

dodano , Wiesheu Polska, materiał promocyjny

Różne strategie, różne postawy, różne koncepty

W 2020 roku jako Wiesheu Polska zainwestowaliśmy mocniej w nasz nowy produkt, jakim jest piec hybrydowy Atollspeed. Już od lutego ubiegłego roku mieliśmy w swoich szeregach osobę, która zajęła się wdrażaniem naszego nowego rozwiązania u nowych i dotychczasowych klientów.

Począwszy od marca 2020 roku obserwujemy, jak wiele różnych strategii działania wdrażają nasi klienci.

Czy w czasie pandemii warto inwestować?
W pierwszej połowie ubiegłego roku, gdy znaków zapytania w kontekście dopiero rozwijają­cej się pandemii było naprawdę wiele, tylko niektórzy klienci zdecydowali się na za­kup naszego nowego urządzenia… Te firmy, które odważyły się na inwestycję w turbo piec Atollspeed, praktycznie natychmiast rozpoczęły sprzedaż ciepłych przekąsek, które rzadko są w nim wypiekane dłużej niż przez 3 min! Produktem, który potrze­buje więcej niż 3 min, jest np. pizza, na 3 min 15 s. Większość obróbek termicznych kończymy w ok. 2 min. Czas przygotowania jest na tyle krótki, że naszym zdaniem może to dodatkowo zachęcić konsumenta/klienta do zakupu ciepłego produktu w ulubionej piekarni. Jeśli są w niej sprzedawane produkty na ciepło, jak pizza w kawałkach, pizzerynki, zapiekanki i inne, to najczęściej w momen­cie zamówienia są wkładane do rozgrza­nej komory pieca piekarniczego, którego podstawową rolą jest wypiek pieczywa w sklepie. Takie są nasze wnioski po wstęp­nej analizie rynku. W takiej sytuacji czas obróbki powinien zająć 5-8 min, tyle po­trzeba, aby zamówiony produkt był idealny do skonsumowania. Czy nasz konsument znajdzie tyle czasu? Wydaje się, że nie za­wsze… Jeśli nie, to rezygnuje z zakupu, a nam w każdej takiej sytuacji „ucieknie” kilka złotych. Uważamy, że jeśli ten sam produkt jesteśmy w stanie przygotować i wydać w niespełna 2 min, to może mieć to wpływ na decyzję zakupową konsumenta.

 

Te piekarnie, które zdecydowały się na za­kup i używają naszych urządzeń od min. 3 miesięcy, czyli czasu, gdy możemy doko­nywać już pewnych podsumowań, dostrze­gły nawet w okresie pandemii potencjał serwowania ciepłych dań w formie „na wy­nos”. Ograniczenie działalności gastronomii jest negatywnym zjawiskiem odbijającym się na całej branży HoReCa, włączając w to szeroko rozumiany koncept BISTRO, ale daje też szansę piekarniom na przyzwy­czajanie klientów do nabywania ciepłych przekąsek podczas codziennych zakupów. Od drugiej połowy maja, jeśli gastronomia ruszy stacjonarnie, konkurencja rynkowa znacznie wzrośnie, konsument w promie­niu kilku przecznic będzie miał dużo więk­szy wybór. Można się spodziewać, że loka­le gastronomiczne będą usilnie zabiegać o uwagę potencjalnego klienta. Dlatego wierzymy, że ci, którzy zdecydowali się na inwestycję w czasie pandemii, są już dobrze przygotowani do tego współzawodnictwa! Z drugiej strony patrząc, ile rocznie inwe­stujemy w to, aby nasz stały klient zauważył, że zmieniamy się dla niego, dbająco satysfakcję i komfort podczas codzien­nych zakupów?


W ciągu ostatniego roku obserwowaliśmy piekarnie, które w dal­szym ciągu otwierały nowe punkty, remon­towały stare, wymieniały sprzęt, wprowa­dzały wypiek sklepowy – podejmowały szereg działań, aby dostosowywać się do warunków rynkowych, szukając okazji do zyskania przewagi konkurencyjnej. Krótko mówiąc, jedni czekają na zniesienie obostrzeń, a drudzy inwestują, aby skupić na sobie 100% uwagi klienta i pozytywnie wpływać na jego decyzje zakupowe. Wiemy, że w związku z pandemią inwe­stycje zostały wstrzymane, że są spadki na obrotach… Stanęły szkoły, a przecież uczniowie i studenci to stali klienci prak­tycznie każdej piekarni. Galerie handlowe zostały zamknięte, wprowadzono pracę zdalną – to nie pomaga. Od zawsze w kryzysie popularne były dwie postawy/strategie biznesowe: inwestowa­nie i oszczędzanie. Niezależnie od wybra­nej, wszyscy mają wspólny cel: dobro klien­ta zawsze na 1. miejscu! „Jakość zapewnia przyszłość”, takie motto znajdą Państwo w siedzibie Wiesheu Polska – te słowa zawsze są aktualne, czy mamy pandemię, czy nie! Podsumujmy: korzystając z turo pieca Atollspeed, szybciej obsługujemy klienta, wydajemy mu ciepły produkt, który możemy odpowiednio zrumienić, by wyglądał atrakcyjniej, i nadać mu właściwą chrup­kość. To podnosi doznania smakowe i zado­wolenie konsumenta, tego jesteśmy pewni! Posiadanie turbo pieca Atollspeed w punk­cie sprzedaży jest zapewne jednym z wielu sposobów na podniesienie prestiżu loka­lu, satysfakcji i zadowolenia klienta. Może mieć wpływ na przywiązanie klienta do zakupów w danym miejscu, co w dalszej perspektywie może przełożyć się na obrót w ujęciu długofalowym.

Trend BISTRO zauważalny jest wszędzie, nie tylko w piekarnictwie. Stacje benzynowe, sklepy spożywcze – wszyscy chcą dla siebie choć kawałek z tego tortu. Spokojnie, wystar­czy dla każdego! Wystarczy wykonać pierw­szy krok, czyli skontaktować się z Wiesheu Polska pod numerem telefonu 22 665 60 21 lub wysyłając e-mail: biuro@wiesheu.pl. Nasz człowiek dedykowany dla marki Atollspeed jest osobą doświadczoną w branży gastronomicznej, pracuje w niej od ponad 20 lat. Jego kompetencje i wiedza mogą być dodatkowym wsparciem dla Pań­stwa we wprowadzaniu konceptu BISTRO do sieci sklepów. 

Zachęcamy do refleksji nad tym artykułem i kontaktu z nami. Gorące pozdrowienia od Zespołu Wiesheu Polska

 https://www.facebook.com/WiesheuPolska

 

 

 

Bieżące wydanie czasopisma

Jaki krem do przekładania, a jaki do tynkowania tortu? Od czego zacząć wegańską rewolucję w cukierni? Co to jest crookie? I czym się różnią świderki Ice Dream Team?

  • Wykup prenumeratę
  • Wspieraj twórczość

  • Zobacz więcej
    Bieżący numer

    Polecamy przeczytać

    Aktualny numer Mistrza Branży, zobacz online lub pobierz PDF >>

    Mistrz Branży

    Maszyny i urządzenia do produkcji