...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

dodano , Hellopak, materiał promocyjny

Rynek opakowań - co nowego?

Opakowania foliowe do pieczywa stały się nieodłącznym elementem wizerunku piekarni. Obserwując sklepowe półki z pieczywem, można zauważyć, że dla jednych producentów wygląd i jakość opakowania mają duże znaczenie, a dla drugich – nieco mniejsze.

Jedno jest pewne: żeby zdobyć i zatrzymać klienta, trzeba się w jakiś sposób wyróżniać, a oprócz ceny i smaku pieczywa najłatwiej to zrobić poprzez wyjątkową oprawę, czyli design opakowania. Rynek krajowych producentów opakowań do pieczywa z każdym rokiem coraz prężniej się rozwija. Firmy inwestują w nowe maszyny, dokonują również innych inwestycji związanych z wprowadzaniem systemów jakościowych. Z tego też względu kilku największych graczy na polskim rynku, odgrywa znaczącą rolę również na rynku Unii Europejskiej.



Konkurencja nie śpi
Aby zwiększyć konkurencyjność, firma Hellopak z Sochaczewa dokonała w tym roku zakupu nowoczesnej 8-kolorowej drukarki, wybudowała nową halę i – obok istniejących już systemów jakościowych ISO – wprowadza system jakościowy dla najbardziej wymagających klientów – BRC IOP. Takie działania muszą korzystnie wpłynąć na poziom cen i usług na naszym rynku. Doskonałą okazją do zapoznania się z najnowszymi trendami i możliwościa- mi technicznymi opakowań foliowych, a przy tym do porównania ofert różnych producentów, są Targi IBA, które odbędą się 12-17 września w Monachium. Polskich producentów będą reprezentowały dwie firmy, wyżej wspomniany Hellopak (hala B3, stoisko 259) oraz Packservice Ltd (hala B1, stoisko 170).

Dobra wiadomość: korzystne ceny opakowań
Mamy też dobre wiadomości dotyczące cen opakowań foliowych. Jesienią można spodziewać się spadku cen opakowań – po wcześniejszych podwyżkach mających miejsce przed wakacjami. Podwyżki spowodowane były brakiem surowca i gwałtownymi zmianami cen przez producentów granulatów i folii.
Teraz producenci opakowań, wykorzystując tendencję spadkową cen folii, powinni skorygować ceny oferowanych woreczków. Jest szansa, że do końca roku ceny spadną do poprzedniego poziomu.



Niezbędne informacje
Wciąż aktualnym tematem są zmiany opisów na opakowaniach, które trzeba było dostosować do przepisów unijnych. Jeżeli ktoś tego jeszcze nie zrobił, to powinien zająć się tym jak najszybciej, aby uniknąć niepotrzebnych kłopotów. Od początku roku w zakładach piekarniczo-cukierniczych przeprowadzane są liczne kontrole i jest mało prawdopodobne, że kogoś ominą, a dokonane w ubiegłym roku kontrole Inspekcji Handlowej wykazały nieprawidłowości w ponad połowie skontrolowanych partii pieczywa. W związku z obowiązkiem uzupełniania opisów na opakowaniach o wartości energetyczne oraz zawartość składników wskazanych w ustawie, wchodzącym w życie od 13 grudnia 2016 roku, warto już teraz umieścić na opakowaniu niezbędne informacje (a przy okazji negocjować z potencjalnymi dostawcami opakowań korzystne warunki zakupu).

Jedno jest pewne: żeby zdobyć i zatrzymać klienta, trzeba się w jakiś sposób wyróżniać, a oprócz ceny i smaku pieczywa najłatwiej to zrobić poprzez wyjątkową oprawę, czyli design opakowania.

Bieżące wydanie czasopisma

Czy absolwenci szkół gastronomicznych mają dobry start? Jak wykonać tort na 600 osób w 1-osobowej pracowni? Czy przekształcenie swojej działalności w spółkę dziś się opłaca? Czym różni się szarlotka od jabłecznika?

  • Wykup prenumeratę

  • Zobacz więcej
    Bieżący numer

    Polecamy przeczytać



    Przejrzyj numer online lub pobierz PDF >>

    Drukowany numer dostępny w prenumeracie >>

    Mistrz Branży

    Maszyny i urządzenia do produkcji