...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

dodano , Redakcja AK, materiał promocyjny

Surfować po chleb

Szacuje się, że do końca 2011 roku na zakupy w samych sklepach internetowych, nie wliczając aukcji, wydamy prawie 8 mld zł. Klienci dokonują zakupów przez Internet coraz częściej, a to wpływa na zwiększającą się liczbę nowych sklepów internetowych. Dla jakich firm wejście w obszar tego rynku będzie najlepszym rozwiązaniem?

Dzięki sprzedaży internetowej tradycyjne sklepy zyskują wręcz nieograniczony zasięg działania i są w stanie dotrzeć do klientów z najdalszego zakątka Polski, a nawet zagranicy. Na korzyść sklepów internetowych przemawia także możliwość robienia zakupów w dowolnym czasie. W odróżnieniu od sklepów tradycyjnych są dostępne ze swoją ofertą dla klientów 24 godziny na dobę. Ważną kwestią jest także rosnąca popularność rozwiązań mobilnych. Stały dostęp do Internetu umożliwia klientowi dokonanie zakupu np. podczas podróży. Dlatego przy wyborze rozwiązania dla sklepu internetowego warto zwrócić uwagę na aplikacje umożliwiające dostęp do sklepu w wersji mobilnej.

Dzisiaj sklepy tradycyjne zaczynają przybierać formę punktu odbioru towaru zamówionego przez klienta w Internecie. Granica między handlem tradycyjnym a internetowym powoli ulega zatarciu. Na stronach sklepów internetowych coraz częściej pojawia się informacja, że “zaczynaliśmy od sklepu stacjonarnego”, a na szyldach sklepów stacjonarnych znajduje się miejsce na adres WWW ich placówki internetowej.

e-sklep zamiast serwisu aukcyjnego

Pojawienie się w serwisie aukcyjnym ze swoją ofertą wydaje się bardzo proste. Wystarczy tylko zarejestrować działalność, mieć własny towar oraz dobre chęci. Dzięki dużej popularności serwisów aukcyjnych można liczyć na to, że klienci sami trafią na naszą aukcję. Problemy zaczynają się pojawiać później. Między sprzedającymi panuje ogromna konkurencja, a wyróżnienie własnej aukcji na tle innych wiąże się z dodatkowymi kosztami. Środki, jakie należałoby wydać na reklamę w serwisie, równie dobrze można by wykorzystać w budowanie marki własnego sklepu internetowego. Przy większej ilości sprzedawanego towaru dużym obciążeniem jest także pobierana przez serwis prowizja od sprzedanych produktów.

Sprzedaż w popularnych serwisach aukcyjnych może być dobrym dodatkiem do każdego e-sklepu. Na rynku można kupić odpowiednie oprogramowanie (np. Shoper), które umożliwia dwustronną integrację z serwisem aukcyjnym, np. z serwisem Allegro oraz rozpocząć tworzenie własnego sklepu internetowego.

Nie tylko AGD i RTV

Najwięcej sklepów internetowych działających w Polsce oferuje produkty w kategoriach: dom i ogród oraz odzież. Natomiast klienci w sklepach internetowych najczęściej kupują książki, produkty z kategorii filmy i muzyka, warto dodać, że 61% osób kupujących te produkty stanowią kobiety (źródło: Millward Brown SMG/KRC).

Swoje miejsce w e-commerce z powodzeniem znajdują także firmy oferujące inny asortyment, np. w 2011 roku uległa podwojeniu liczba działających e-delikatesów. Jednocześnie wzrosła także liczba klientów dokonujących zakupów spożywczych przez Internet. Wśród dobrze zarabiających, ale mających coraz mniej czasu klientów popularnością cieszy się zdrowa żywność. Zakupy produktów spożywyczych w sklepach on-line ma jeszcze jeden spory plus - brak konieczności stania w kolejkach, a dostawa kurierem pozwala uniknąć noszenia ciężkich zakupów.

(Dane statystyczne pochodzą z raportu eCommerce 2011 InternetStandard i wyników badań Millward Brown SMG/KRC)

 

Bieżące wydanie czasopisma

Poznaj sezonowe trendy tortowe oraz receptury lodziarskie finalistów Gelato Poland, przekonaj się jak ważne jest śniadanie w piekarni...

  • Wykup prenumeratę
  • Wspieraj twórczość

  • Zobacz więcej
    Bieżący numer

    Polecamy przeczytać

    Aktualny numer Mistrza Branży, zobacz online lub pobierz PDF >>

    Mistrz Branży

    Maszyny i urządzenia do produkcji