...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

dodano , Redakcja AK

Szukamy odpowiedzi, inspiracji i angażujemy branżę

Dlaczego Piotr Koperski nie został mechanikiem? Kto ma płacić za kontrole urzędowe: państwo czy producenci żywności? Jak ograniczyć polepszacze w chlebie? Ile kosztuje lekceważenie odpadów w naszej branży? I najważniejsze pytanie w tym wydaniu, inicjujące dyskusję: jaki jest ideał czystej etykiety?

W najnowszym wydaniu "Mistrza Branży" zapraszamy Państwa nie tylko do poszukania odpowiedzi na wyżej postawione pytania, ale też zachęcamy do zastanowienia się nad modnym pojęciem czystej etykiety. Pytanie skierowaliśmy do różnych organizacji prezentujących producentów żywności oraz konsumentów, producentów dodatków do żywności, ekspertów. Kierujemy je również do poszczególnych osób/firm, czyli wszystkich, którzy chcą wziąć udział w dyskusji. Oczekujemy nie tylko na opinie na temat tego, co rozumieć pod pojęciem czystej etykiety, ale przede wszystkim na propozycje określenia - od strony technologicznej oraz znakowania - które praktyki są dozwolone, a które balansują na cienkiej granicy uczciwości. W kolejnym wydaniu (albo wydaniach), a także w portalu będziemy publikować nadesłane wypowiedzi. Zapraszamy do dyskusji, a tymczasem polecamy artykuł "Idea(ł) czystej etykiety", który jest pierwszym głosem w tej dyskusji.

Tematem dodatków do żywności, choć od innej strony, zajął się również Michał Kociszewski. W tym wydaniu przedstawił bogaty rynek aromatów spożywczych i innych dodatków smakowych, który podąża za rosnącymi potrzebami branży cukierniczej i piekarskiej. Dla lodziarzy lub przedsiębiorców, którzy chcą rozszerzyć działalność o lody, proponujemy drugi tekst tego samego autora, który zebrał i przedstawił lodowe inspiracje na sezon 2012 (dostępny również tutaj). 

Ruszyliśmy również z nowym cyklem artykułów: jak postępować z odpadami. Mariusz Dyka, specjalista w zakresie ochrony środowiska, pokazuje, że tylko z pozoru odpady z branży piekarsko-cukierniczej są nieszkodliwe, a lekceważenie tego tematu może przedsiębiorców słono kosztować.

Dla tych, którzy chcą się szkolić lub doszkolić przez Internet w technologii piekarskiej lub cukierniczej, a także sprawdzić swoją wiedzę, proponujemy platformę e-learningową. Zanim zaczną Państwo naukę na odległość, warto przejrzeć polskie zasoby e-learningowe, co najlepiej przedstawia pionier e-learningu w naszej branży, czyli Szymon Konkol.

Prosimy przeczytać i samemu wyrobić sobie opinię!


 

Spis Treści

 

Rozmowa Mistrza Branży

Miałem być mechanikiem - rozmowa z Piotrem Koperskim
10 dni bezpłatnych praktyk
Systemy chłodnicze to nie tylko moda

Efektywne zarządzanie

Bądź liderem nowoczesnych technologii dla branży
Bezdymnie i ekonomicznie w Twojej piekarni
Spór: kto ma płacić za kontrole urzędowe
Podatek 4 razy w roku
Opieka medyczna w cenie rogalika
(Nie)szkodliwe odpady, słone opłaty
E-learning – edukacja przyszłości
Dokumentacja HACCP/GHP/GMP

Kulisy produkcji

Chleb na zdrowie
Jak ograniczyć polepszacze w chlebie?
Ze smakiem i aromatem
Mąka dobrze magazynowana
Higiena według profesjonalistów
Pralina z wadą

Receptury
Tort Yin-Yang
Komunijna księga – wanilia z praliną
Tort na duuuże przyjęcie

Sprzedaż i ekspozycja

Lenari - subtelna elegancja
Biznes na wielką skalę, czyli zarządzanie sprzedażą sieciową
Marketing w komórce
Idea(ł) czystej etykiety
Czysta etykieta – nowy globalny trend w przemyśle spożywczym
Personalizacja – fanaberia czy konieczność
Lodowe inspiracje w sezonie 2012

Flash News

Polacy poza podium
SweetTARG w nowym wydaniu
Cztery miasta opanowane przez lodziarzy
Z pomysłem i rozmachem
Targi lodowe ze Smakoszem
Wiosenne targi u Piekarza

Nowości rynkowe 
Innowacyjne produkty firmy Komplet
Maszyny wendingowe
Drożdżownik z napowietrzaniem firmy BioStar
Kosz z szybkim dostępem firmy Magorex
Pierwszy polskojęzyczny portal firmy Spiromatic

 


 

Numery wydane:

Mistrz Branży styczeń-luty 2012   tutaj
Mistrz Branży marzec 2012   tutaj
Mistrz Branży kwiecień 2012   tutaj
Mistrz Branży maj 2012   tutaj
Mistrz Branży lipiec 2012   tutaj
Mistrz Branży wrzesień 2012   tutaj
Mistrz Branży listopad 2012   tutaj
Mistrz Branży grudzień   tutaj
Mistrz Branży styczeń 2013   tutaj
Mistrz Branży luty 2013   tutaj
Mistrz Branży marzec 2013   tutaj
Mistrz Branży kwiecień 2013   tutaj

Zapraszamy do lektury. Naprawdę warto!


Zamów prenumeratę magazynu "Mistrz Branży"

nr tel. 32 729 96 80

email: prenumerata@MistrzBranzy.pl

Cena prenumeraty:
-roczna 99 zł brutto
-półroczna 60 zł brutto

 

Archiwalia

Istnieje możliwość otrzymania archiwalnych numerów poradnika w wersji PDF. Osoby zainteresowane, proszone są napisać w treści maila którymi wydaniami są zainteresowane.

Bieżące wydanie czasopisma

W najnowszym wydaniu stawiamy na B-Concept Jordiego Bordasa oraz stare koncepty na zero waste w nowoczesnej piekarni i cukierni. Odkrywamy siłę social mediów z Szymonem Czerwińskim, a także szukamy najlepszych blach i form...

  • Wykup prenumeratę

  • Zobacz więcej
    Bieżący numer

    Polecamy przeczytać

    Przejrzyj okrojony numer (Katalog reklam) online lub pobierz PDF >>

    Pełny numer dostępny tylko w prenumeracie >>

    Mistrz Branży

    Maszyny i urządzenia do produkcji