...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

dodano , Redakcja PS

Bezpłatne szkolenia Polskiej Izby Handlu: Sklep convenience – przyszłość dla małych i średnich placówek handlowych

Polska Izba Handlu zaprasza na bezpłatne szkolenia.

Sklep convenience – przyszłość dla małych i średnich placówek handlowych

Szkolenie jest adresowane do właścicieli i kierowników sklepów (optymalnie do 500 m2) oraz przedstawicieli handlowych dystrybutorów i producentów.
Celem szkolenia jest poznanie motywacji do podejmowania przez konsumentów decyzji o zakupie w sklepie typu convenience. Przygotowanie do samodzielnego projektowania layout'u sklepu, ułożenia kategorii produktów i wystawienia produktów w obrębie kategorii.


Najbliższe szkolenia:
28-29.11.13 - Hotel ORLE, ul. Lazurowa 8, Gdańsk
5-6.12.13 - Hotel ACCADEMIA, al. 3 Maja 13, Ostrowiec Świętokrzyski

Szkolenie, zakwaterowanie oraz wyżywienie są bezpłatne.
Uczestnicy muszą pokryć TYLKO koszty dojazdu na miejsce szkolenia.

Osoby zainteresowane szkoleniem prosimy o przesyłanie zgłoszeń:
 imię i nazwisko, firma, e-mail i telefon kontaktowy oraz miasto szkolenia (Gdańsk lub Ostrowiec Świętokrzyski)
 na adres joanna.chilicka@pih.org.pl

w tytule maila proszę napisać: SZKOLENIA PIH - MIASTO
UWAGA: ILOŚĆ MIEJSC OGRANICZONA – DECYDUJE KOLEJNOŚĆ ZGŁOSZEŃ
(terminy zgłoszeń: Gdańsk do 26 listopada, Ostrowiec Świętokrzyski do 3 grudnia)

Zarys programu szkolenia (szczegółowa agenda tematyczna tutaj):

1 dzień
10.00 - rejestracja uczestników i zakwaterowanie
11.00 - 14.00 szkolenie
14.00 - 15.00 obiad
15.00 - 18.00 szkolenie
19.00 - kolacja

2 dzień
8.00 - 9.30  śniadanie
10.00 - 14.00 szkolenie
14.00 - 15.00 obiad
15.00 - zakończenie szkolenia

 

Sklep convenience – przyszłość dla małych i średnich placówek handlowych
Szczegółowa tematyka szkolenia:

Ekspansja sieci dyskontowych na rynkach całej Europy doprowadziła do wypracowania przez czołowe sieci zachodnio - europejskie modelu sklepu convenience. Pod tym pojęciem  mieszczą się wszelkie sposoby wpływania na zachowania konsumentów. Począwszy od wizualizacji zewnętrznej, w celu zachęcenia klienta do odwiedzenia placówki, poprzez wystrój i wyposażenie wnętrza sklepu, aby stworzyć przyjemną atmosferę dla prowadzenia długich zakupów. Kończąc na doborze i optymalizacji asortymentu oraz ustawieniu towarów na półce sklepowej, aby w oczach kupujących podnieść rzeczywistą wartość usługi.

Zestawienie omawianych zagadnień:
- Elementy budowania przewagi konkurencyjnej
- Dobór asortymentu.
- Zachowania konsumentów w sklepie
- Kryteria rozmieszczenia kategorii produktów
- Kryteria rozmieszczenia towarów w obrębie kategorii
- Wpływ zachowań personelu na realizację polityki convenience
- Uzyskane korzyści ze szkolenia:

1. Poznanie zagadnień związanych z kategorią convenience
2. Umiejętność analizy zmieniającej się sytuacji w otoczeniu własnego sklepu
3. Poznanie możliwości elastycznego reagowania na zmieniające się uwarunkowania rynkowe
4. Optymalizacja asortymentu i wielkości zapasów
5. Większa rentowność placówki
6. Zdecydowanie lepsze postrzeganie sklepu przez klienta.


Bieżące wydanie czasopisma

Poznaj sezonowe trendy tortowe oraz receptury lodziarskie finalistów Gelato Poland, przekonaj się jak ważne jest śniadanie w piekarni...

  • Wykup prenumeratę
  • Wspieraj twórczość

  • Zobacz więcej
    Bieżący numer

    Polecamy przeczytać

    Aktualny numer Mistrza Branży, zobacz online lub pobierz PDF >>

    Mistrz Branży

    Maszyny i urządzenia do produkcji