...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

dodano , GETH, materiał promocyjny

MIWE remote – system zdalnego nadzoru parametrów komór chłodniczych 24 h/dobę

Nikt nie jest zadowolony, kiedy w nocy dzwoni telefon. Piekarz również. Chyba że na linii jest pracownik serwisu MIWE remote, który zapobiega „grubej” awarii informując, że temperatura chłodzenia w komorze jest wyjątkowo wysoka. Wprawdzie ze snu nici, ale przynajmniej cała partia produktów nie pójdzie do kosza.

Jeden z użytkowników serwisu fakt posiadania systemu opisuje w ten sposób: „Jestem pozytywnie zdenerwowany, ktoś wyciąga mnie w nocy z łóżka i ostrzega przed stratami na piekarni. Już nie zasypiam z poczuciem niepewności, że jakaś niezauważona usterka zniszczy mój towar”.

To pozytywne strony MIWE remote: pewność, że urządzenia są kontrolowane 24 h na dobę, że nic nie zostanie przeoczone i że system oferuje rozwiązanie problemów możliwie najszybszą drogą.
Pracownicy serwisu MIWE Remote przystępują do działania, jeśli zauważą coś niepokojącego, np. nagromadzenie sygnałów ostrzegawczych lub awarie. Maksymalnie w ciągu godziny nawiązują kontakt z osobą do tego wyznaczoną i zwracają uwagę na nieregularność pracy. Często ustawione parametry można przywrócić zdalnie (przy współpracy z osobą na miejscu). Jeśli nie jest to możliwe, wysłany zostaje serwisant z odpowiednią wiedzą na temat usterki posiadający odpowiednią część zamienną.
Proces wydłużonego garowania jest z natury najbardziej wrażliwym etapem powstawania produktu. Nie tylko dlatego, że wtedy tworzy się jakość produktu, która dopełnia się w piecu, ale przede wszystkim dlatego, że duża ilość produktów przechodzi przez długotrwały proces niezauważenie. Jeśli coś pójdzie nie tak, to wyjdzie to na jaw z opóźnieniem. Bywa, że błędy parametrowe urządzeń mają wpływ na całą dzienną produkcję.

 

Aby do tego nie dochodziło, MIWE oferuje klientom posiadającym systemy chłodnicze pakiet, który zawiera podłączenie do sieci, monitoring urządzeń 24 h/dobę i serwis MIWE remote. Aktualnie kilkaset systemów nadzorowanych jest przez 24 h, 7 dni w tygodniu, głównie w Niemczech, ale coraz bardziej tendencja ta widoczna jest za granicą.

Od strony technicznej nie ma tu żadnej filozofii. Urządzenia są podłączane przez router i wtyczkę sieciową VPN Gateway z siecią MIWE remote, przekazując ich system pracy, alarmy i usterki. Specjaliści analizują status każdego urządzenia, śledzą nieregularności i podejrzane zmiany. W razie potrzeby aktywnie reagują, próbując zdalnie usunąć problem. Jeśli się nie udaje, analizują przyczyny i podejmują kontakt z klientem, by wspólnie go rozwiązać.

Często przyczyny znalezione podczas konfrontacji są błahe, ale klienci są wdzięczni za każdą informację o stanie ich urządzenia. Serwis podejmuje kontakt nawet wtedy, kiedy temperatura mrożenia przez dłuższy czas nie jest dostatecznie niska, bo przykładowo z powodu długiego weekendu wszystko jest przepełnione i pytają dla bezpieczeństwa, co jest tego przyczyną.
Podobnego zdania jest piekarz, który musiał zmagać się z zupełnie innymi przyczynami usterek. W 2015 r. zamontowano u niego dużą instalację chłodniczo-mroźniczą. Po zmianie centrali telefonicznej w 2016 r. coraz częściej dochodziło do utraty połączenia. MIWE upewniało się, czy przyczyną nie jest wybijanie sieci elektrycznej. Nawet przy najmniejszej usterce w systemie połączonych sprężarek coś, co bywa najczęściej niezauważane, wychwycone przez MIWE Remote zapobiega dużej awarii.

Od czasu do czasu przychodzą zgłoszenia typowe dla zaniedbań, jak zapomnienie o włączeniu chłodzenia lub gdy drzwi zbyt długo są niedomknięte albo gdy szron utworzył się na lamelach. Zdarzają się zgłoszenia braku sieci wskutek burzy, wiatrów. Pechowo, jeśli odkryje się to następnego dnia.

Małgorzata Majdan


Bieżące wydanie czasopisma

Czy cynamonki staną się jesiennym odpowiednikiem jagodzianek? Jak obniżyć food cost, nie zaniżając jakości produktu? Dlaczego sukcesja w branży stanowi problem?

  • Wykup prenumeratę
  • Wspieraj twórczość

  • Zobacz więcej
    Bieżący numer

    Polecamy przeczytać

    Aktualny numer Mistrza Branży, zobacz online lub pobierz PDF >>

    Mistrz Branży

    Maszyny i urządzenia do produkcji