W niedzielę, 21 lutego, zaczynają się 8.Targi Expo Sweet, na których zaprezentowane będą nowe rozwiązania biznesowe dla sklepów piekarniczych i cukierni. Jednym z ważniejszych tematów będzie serwowanie kawy i kanapek.
Podobne artykuły
Expo Sweet 2025 – Największe święto cukiernictwa i lodziarstwa w PolsceCoveris i HADEPOL FLEXO łączą doświadczenieCold brew – kawy i herbaty na zimnoDlaczego w sklepie powinna być kawa? Bo czym byłby poranek bez filiżanki kawy? Już sam aromat tego napoju jest w stanie pobudzić do życia i wyrwać zaspanego człowieka z objęć snu. Samo zaparzanie kawy jest odrębnym rytuałem, specyficznym dla każdego kawosza. Są ludzie, którzy preferują ziarnistą i świeżo mieloną, a inni wolą po prostu otworzyć opakowanie i zawartość wsypać do kubka, gdy jeszcze kolejni lubią pić kawę ze śmietanką. Możliwości podawania kawy jest wiele, tak samo jak wielu jest jej konsumentów.
Kawę dzisiaj pije się prawie wszędzie na świecie. Na spotkaniach biznesowych i towarzyskich, w pracy, czy w podróży. Swoje koncepty z kawą posiada już większość sieci handlowych, a na stacjach paliw to już od wielu lat standard. Czy zastanawialiście się Państwo, dlaczego kawa wprowadzana jest do takich sklepów? Głównie dlatego, że to najlepiej „pracujący i zyskowny” metr kwadratowy w sklepie czy na stacji, jeżeli zaplanuje się go właściwie. Jeżeli potrafi się to zrobić w przemyślany sposób to dzięki temu napojowi można znacząco zwiększyć dochód ze sprzedaży. Poszerzenie oferty o serwowanie kawy na miejscu i na wynos wpływa na zwiększenie koszyka zakupowego klientów i często stanowi jej dopełnienie.
Rynek sprzedaży kawy w Polsce bardzo dynamicznie się rozwija, a prasa biznesowa i branżowa dużo pisze, jak właściwie połączyć jej rozwój z branżą piekarniczą. Sprzedaż kawy w sklepie firmowym piekarni nie jest prostym zadaniem, ponieważ trzeba zastosować wiele rozwiązań sprzedażowych i umiejętnie połączyć ofertę produktów piekarni z potrzebami kupujących. Należy dobrać odpowiednie urządzenia, a przede wszystkim właściwe ziarno do naszego menu kawowego. Warto o takie wsparcie poprosić specjalistów. W oparciu o wieloletnie doświadczenie i wiedzę Erga Caffe oferuje kompleksowe rozwiązania dla sklepów piekarniczych i cukierni w tym zakresie.
Zapraszamy na Targi ExpoSweet w Warszawie.
źródło: Erga Caffe