...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

dodano , Redakcja AK

Najlepiej „pracujący” metr kwadratowy w sklepie z pieczywem

W niedzielę, 21 lutego, zaczynają się 8.Targi Expo Sweet, na których zaprezentowane będą nowe rozwiązania biznesowe dla sklepów piekarniczych i cukierni. Jednym z ważniejszych tematów będzie serwowanie kawy i kanapek.

Dlaczego w sklepie powinna być kawa? Bo czym byłby poranek bez filiżanki kawy? Już sam aromat tego napoju jest w stanie pobudzić do życia i wyrwać zaspanego człowieka z objęć snu. Samo zaparzanie kawy jest odrębnym rytuałem, specyficznym dla każdego kawosza. Są ludzie, którzy preferują ziarnistą i świeżo mieloną, a inni wolą po prostu otworzyć opakowanie i zawartość wsypać do kubka, gdy jeszcze kolejni lubią pić kawę ze śmietanką. Możliwości podawania kawy jest wiele, tak samo jak wielu jest jej konsumentów.

Kawę dzisiaj pije się prawie wszędzie na świecie. Na spotkaniach biznesowych i towarzyskich, w pracy, czy w podróży. Swoje koncepty z kawą posiada już większość sieci handlowych, a na stacjach paliw to już od wielu lat standard. Czy zastanawialiście się Państwo, dlaczego kawa wprowadzana jest do takich sklepów? Głównie dlatego, że to najlepiej „pracujący i zyskowny” metr kwadratowy w sklepie czy na stacji, jeżeli zaplanuje się go właściwie. Jeżeli potrafi się to zrobić w przemyślany sposób to dzięki temu napojowi można znacząco zwiększyć dochód ze sprzedaży. Poszerzenie oferty o serwowanie kawy na miejscu i na wynos wpływa na zwiększenie koszyka zakupowego klientów i często stanowi jej dopełnienie.

Rynek sprzedaży kawy w Polsce bardzo dynamicznie się rozwija, a prasa biznesowa i branżowa dużo pisze, jak właściwie połączyć jej rozwój z branżą piekarniczą. Sprzedaż kawy w sklepie firmowym piekarni nie jest prostym zadaniem, ponieważ trzeba zastosować wiele rozwiązań sprzedażowych i umiejętnie połączyć ofertę produktów piekarni z potrzebami kupujących. Należy dobrać odpowiednie urządzenia, a przede wszystkim właściwe ziarno do naszego menu kawowego. Warto o takie wsparcie poprosić specjalistów. W oparciu o wieloletnie doświadczenie i wiedzę Erga Caffe oferuje kompleksowe rozwiązania dla sklepów piekarniczych i cukierni w tym zakresie.

Zapraszamy na Targi ExpoSweet w Warszawie.

źródło: Erga Caffe

 

 

 

Bieżące wydanie czasopisma

Poznaj sezonowe trendy tortowe oraz receptury lodziarskie finalistów Gelato Poland, przekonaj się jak ważne jest śniadanie w piekarni...

  • Wykup prenumeratę
  • Wspieraj twórczość

  • Zobacz więcej
    Bieżący numer

    Polecamy przeczytać

    Aktualny numer Mistrza Branży, zobacz online lub pobierz PDF >>

    Mistrz Branży

    Maszyny i urządzenia do produkcji