...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

dodano , Redakcja AK

Piekarnie Cukiernie Putka startują z nową kampanią wizerunkową

Ruszyła kampania wizerunkowa Piekarni Cukierni Putka pod hasłem „To nasza historia... miłości do pieczenia”. Marka podkreśla długą tradycję piekarską w rodzinie Putka, która trwa nieprzerwanie już od 100 lat i jest gwarantem najwyższej jakości oraz najlepszego smaku oferowanych przez siebie wypieków.

Na potrzeby kampanii powstał film, który opowiada rodzinną historię miłości do chleba oraz tego, jak pasja do rzemiosła piekarniczego jest w rodzinie przekazywana z pokolenia na pokolenie. Część nagrań miała miejsce w prawdziwej piekarni Putka. Co więcej, oprócz aktorów w materiale zobaczymy też członków rodziny Putków pracujących obecnie w firmie. Zamiłowanie do pieczenia w połączeniu z doświadczeniem, poszanowaniem dawnych receptur i metod wypieku pozwala tworzyć firmie produkty, którym Klienci mogą w pełni zaufać.

 

Niewątpliwie to właśnie małżeństwo moich dziadków Jana i Janiny Putków (pochodzących z piekarskich rodzin), ich miłość i determinacja do kontynuacji oraz rozwijania rodzinnej tradycji stworzyły podstawy do powstania Piekarni Cukierni Putka, które istnieją dzisiajmówi Zuzanna Putka-Twardowska, przedstawicielka czwartego pokolenia w Piekarniach Cukierniach Putka. W tym roku mija 100 lat od powstania pierwszej piekarni Putka. Choć od dziesięcioleci zmieniamy się i rozwijamy dla naszych Klientów, to miłość do chleba, pasja do pieczenia i dbałość o najwyższą jakość produktów wciąż pozostają takie same. Dlatego chcieliśmy opowiedzieć tę historię naszym Klientom i podziękować im, że tak długo są z nami. To przecież dla nich codziennie pieczemy nasz chleb – dodaje Zuzanna Putka-Twardowska.

Kampania prowadzona jest w internecie oraz w wybranych warszawskich stacjach radiowych.
W kolejnych etapach kampanii zaplanowano działania na nośnikach outdoor obejmujących citylighty oraz infoscreeny, a także mniejsze formaty w środkach komunikacji publicznej. Za opracowanie i realizację kampanii odpowiadają agencje Performance Media oraz Carat Polska.

Bieżące wydanie czasopisma

Jak wygląda krajobraz po wirusowym tsunami? Przyglądamy się tym, którzy wyszli z kryzysu zwycięską ręką. Pytamy o to, co musieli zmienić. I pomagamy wdrożyć nowe pomysły i innowacje do twojego sklepu i pracowni.

  • Wykup prenumeratę

  • Zobacz więcej
    Bieżący numer

    Polecamy przeczytać

    Przejrzyj numer online lub pobierz PDF PDF >>

    Pełny numer dostępny tylko w prenumeracie >>

    Mistrz Branży

    Maszyny i urządzenia do produkcji