...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

dodano , Redakcja AK

Pan Kanapka w sklepach Piekarni Putka

Najpierw była kampania edukacyjna na temat kanapki w szkole, teraz będzie w sklepach. Warszawska Piekarnia Cukiernia Putka już zorganizowała ciąg dalszy promocji Ogólnopolskiej Kampanii Społecznej „Dieta Kanapkowa Smaczna i Zdrowa”. Tym razem w sieci sklepów własnych i patronackich.

Kampania w szkole

Kampania „Dieta kanapkowa smaczna i zdrowa” została zainaugurowana przez Fundację na Rzecz Wspierania i Promocji Piekarstwa i Cukiernictwa oraz Cech Piekarzy w Radomiu, a Piekarnia Cukiernia Putka postanowiła aktywnie ją poprzeć. W kwietniu br. Pan Kanapka wraz z szefostwem firmy Putka odwiedził pierwszą podstawówkę w stolicy, a dokładnie w dzielnicy Wesoła.

CZYTAJ: Relacja z pierwszej wizyty Pana Kanapki w Warszawie

Po wizycie Piekarnia Putka ogłosiła dla uczniów klas pierwszych i drugich konkurs plastyczny pt. „Zdrowa Kanapka”. Efekty prac młodych artystów można obejrzeć TUTAJ.

Kampania w sklepie

Na przełomie sierpnia i września 2014 r. w sieci sklepów firmowych i patronackich Putka ruszy akcja promująca zdrowe kanapki, podczas której klienci będą mogli otrzymać estetyczne i praktyczne pudełka na kanapki z wizerunkiem Pana Kanapki. Za każdorazowy zakup o wartości 5 zł klient otrzyma stempelek, a po uzbieraniu 10 stempelków odbierze pudełko na drugie śniadanie. Promocja wsparta będzie plakatami oraz kolorowymi edukacyjnymi ulotkami.

Planując akcję, Piekarnia Putka wyszła z założenia, że początek roku szkolnego to idealny moment, aby zadbać o zdrową dietę dzieci…

 

 

Bieżące wydanie czasopisma

Jaki krem do przekładania, a jaki do tynkowania tortu? Od czego zacząć wegańską rewolucję w cukierni? Co to jest crookie? I czym się różnią świderki Ice Dream Team?

  • Wykup prenumeratę
  • Wspieraj twórczość

  • Zobacz więcej
    Bieżący numer

    Polecamy przeczytać

    Aktualny numer Mistrza Branży, zobacz online lub pobierz PDF >>

    Mistrz Branży

    Maszyny i urządzenia do produkcji