...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

dodano , Redakcja AK

Przekuj kryzys w sukces! Z majowym Mistrzem Branży

Przekonaj się, jak przekuć porażkę w sukces według Josefa Zottera, producenta ekstrawaganckiej czekolady kraftowej. Uruchom kreatywność w czasach pandemii i odpowiadaj na potrzeby konsumentów. Sprawdź i porównaj różne formy sprzedaży online. I zainwestuj czas w rozwój nowych umiejętności! To wszystko w majowym wydaniu MB :)

Każdy kryzys uczy. Choćby pokory. Mówi o tym Josef Zotter, jeden z najsłynniejszych czekoladników naszych czasów, który doskonale zna smak porażki w biznesie, ale też nauczył się wyciągać z niej lekcje. Wspólnie z córką Julią opowiada o tym, jak szybko pozbył się megalomanii i dlaczego warto budować firmę powoli, ale stabilnie. Obecny kryzys nie naruszył silnych podstaw austriackiego producenta, natomiast zainspirował do tworzenia nowych produktów, i to z przymrużeniem oka. Wszak „ludzie potrzebują śmiechu, który przebije mur tego kryzysu!”. Stąd pomysł na ekstrawagancką w smaku „czekoladę zamiast papieru toaletowego”. O tym, co ma przypominać konsumentom nowy smak czekolady, złożony z limonki i marakui, rumu, słodkich ziemniaków i kukurydzy, opowiada Josef Zotter.

W czasie pandemii pojawiła się austriacka „czekolada zamiast papieru toaletowego”, jest również fińskie ciastko w kształcie papieru toaletowego w białej czekoladzie. Tymczasem w Warszawie furorę robi Ciastko Ratownika z Galerii Wypieków! Jak się okazuje, branży nie brakuje pomysłów na działanie w kryzysie. Sprawdźcie koniecznie nasz materiał o kreatywności piekarzy i cukierników z Polski i ze świata – jaka była ich odpowiedź produktowa i usługowa!

pobierz numer w PDF >

Z potrzebami konsumentów jest trochę jak z ruletką – nigdy nie wiadomo, jakie rozwiązania akurat trafią do odbiorców. – Dzisiaj mamy prawdziwy rynek eksperymentów – pisze Alina Śmiłowska w swoim najnowszym materiale „Produkty piekarnicze na miarę nowej rzeczywistości”. Nasza autorka zachęca do inspirowania się, dopasowywania do potrzeb klientów i ciągłego sprawdzania, jak na nowości reagują klienci, oraz doskonalenia pomysłów. Specjalnie dla czytelników „Mistrza Branży” zebrała ciekawe pomysły z branży, które już funkcjonują i – co równie ważne – odpowiadają na megatrendy współczesności.

Dzisiaj chyba nie ma firmy, która nie myśli o własnym sklepie internetowym. Przy czym nikt już nie pyta, czy warto mieć taki sklep, tylko jakie narzędzie wybrać, żeby szybko, skutecznie i tanio prowadzić sprzedaż online. Mamy dla Was praktyczny przewodnik Mateusza Malickiego o e-commerce. Pomoże on Wam podjąć decyzję, co wybrać: własny sklep WWW budowany od podstaw, sklep założony na platformie e-sprzedaży czy dedykowaną branży aplikację.


Jesteśmy przekonani, że na kryzys najlepsza jest nauka. Dlatego w tym wydaniu inicjujemy nowy cykl artykułów „Kreatywny sugarcrafting z Angeliką Chwyć, w którym polska mistrzyni słodkiej dekoracji dzieli się swoją wiedzą praktyczną, technikami pracy oraz zdjęciami dekoracji.

Z nowymi pomysłami i energią rozwijamy również nasz projekt „Więcej piękna w chlebie”. Tu zaproszone specjalistki dekorowania chleba: Katarzyna Marciniak, Małgorzata Rybacka oraz Elżbieta Rogozińska prezentują artyzm w chlebie – artyzm, który powstaje przy użyciu ostrego nożyka, paru prostych tricków, a czasem szablonu.

ZAPRASZAMY DO INSPIRUJĄCEJ LEKTURY

Pobierz numer w PDF >

 

 

Bieżące wydanie czasopisma

Przekonaj się, jak przekuć porażkę w sukces według Josefa Zottera, producenta ekstrawaganckiej czekolady kraftowej. Uruchom kreatywność w czasach pandemii i odpowiadaj na potrzeby konsumentów.

  • Wykup prenumeratę

  • Zobacz więcej
    Bieżący numer

    Polecamy przeczytać

    Przejrzyj okrojony numer (Katalog reklam) online lub pobierz PDF >>

    Pełny numer dostępny tylko w prenumeracie >>

    Mistrz Branży

    Maszyny i urządzenia do produkcji