...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

dodano , Redakcja PS

Szkolenie Obsługi Klienta

Nie zdążyłeś zgłosić się po dofinansowanie szkolenia do KFS? Skorzystaj z nowej promocji i wyślij swój personel na Szkolenie Obsługi Klienta do jednego z miast: Warszawy, Wrocławia, Poznania, Katowic.

Szkolenie Obsługi Klienta to kompleksowe szkolenie jednego dnia, podczas którego uczestnicy przejdą intensywny kurs teoretyczny i praktyczny z zakresu profesjonalnej obsługi klienta i zwiększenia sprzedaży.

Umiejętności praktyczne nabyte podczas szkolenia pozwolą personelowi obsługiwać klientów w taki sposób, by wracali do sklepu wielokrotnie. Szkolenie jest również odpowiedzią na potrzebę wzrostu umiejętności obsługi klientów problematycznych, kłopotliwych, a także reagowania na zastrzeżenia.

 
ZAKRES SZKOLENIA


Określenie problemów oraz stanu wiedzy uczestników

  • analiza poznawcza
  • określenie potrzeb uczestników
  • określenie problemów związanych z obsługą
  • określenie specyfiki branży i klientów

Analiza typów osobowości klientów

  • analiza zachowania klienta
  • budowanie skutecznego komunikatu w oparciu o charakter klienta
  • technika obsługi klienta trudnego

 Metody budowania relacji

  • podstawowe reguły wywołania dobrego pierwszego wrażenia
  • schematy skutecznej komunikacji
  • podstawowe techniki komunikacji neurolingwistycznej


Budowania marki sprzedawcy oraz lokalu

  • umiejętność posługiwania się nabytą wiedzą o produkcie
  • zasada sześciu
  • prowadzenie rozmowy z klientem
  • wykorzystanie słów kluczy

 

 Skuteczna techniki zwiększenia sprzedaży

  • kompleksowy proces sprzedaży
  • metody sprzedaży
  • umiejętne posługiwanie się językiem korzyści
  • wykorzystanie technik perswazji


Merchandising w lokalu

  • podstawowe zasady merchandisingu
  • efektywne zarządzanie wnętrzem
  • sprzedaż krzyżowa


Szkolenie teoretyczne oraz praktyczne warsztaty
Szkolenie jest podzielone na dwie części. Pierwsza z nich to zajęcia teoretyczne, podczas których przekazywana jest kompleksowa wiedza z zakresu prawidłowej obsługi klienta. Druga część to warsztaty, podczas których uczestnicy za sklepową ladą odgrywają scenki tematyczne w towarzystwie kamery. Dzięki temu podczas odtwarzania nagrania każdy uczestnik ma szansę przeanalizować własną postawę i zachowanie podczas obsługi klienta.

Wybierz termin:
- 31 maja – Warszawa
- 7 czerwca – Poznań
- 21 czerwca – Wrocław
- 28 czerwca – Katowice

Zapisz więcej ekspedientek, a Twoja cena jednostkowa obniży się:

  • 399 zł/os. – 1 osoba
  • 299 zł/os. – 2 osoby
  • 249 zł/os. – 3 osoby
  • 199 zł/os. – od 5 osób
  • 159 zł/os. – od 10 osób


W ramach ceny zapewniamy pełny catering oraz materiały konferencyjne.


Michał Rusek – szkoleniowiec
Szkoleniowiec, publicysta, ekspert ds. marketingu i reklamy. Ma za sobą karierę w korporacji międzynarodowej Credin Polska Sp. z o.o., gdzie pracował jako specjalista ds. marketingu i reklamy.
Były project manager firmy szkoleniowej InWay Sp. z o.o., współorganizował szkolenia dla ponad tysiąca osób w największych miastach Polski.
Bliski współpracownik i redaktor magazynu „Mistrz Branży”, „Businessman Today”, „Marketing i Biznes”.



Zapytaj o szczegóły:
Michał Rusek
tel. 504 905 968
biuro@szkolenieobslugiklienta.pl
www.SzkolenieObslugiKlienta.pl


Szkolenie polecają Partnerzy Strategiczni

 

 

Bieżące wydanie czasopisma

Poznaj sezonowe trendy tortowe oraz receptury lodziarskie finalistów Gelato Poland, przekonaj się jak ważne jest śniadanie w piekarni...

  • Wykup prenumeratę
  • Wspieraj twórczość

  • Zobacz więcej
    Bieżący numer

    Polecamy przeczytać

    Aktualny numer Mistrza Branży, zobacz online lub pobierz PDF >>

    Mistrz Branży

    Maszyny i urządzenia do produkcji