...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

dodano , Redakcja AK

Pan Kanapka przyjedzie do Warszawy

Już nie tylko radomscy piekarze chcą promować zdrowe odżywianie, pieczywo oraz piekarstwo. Do kampanii „Dieta kanapkowa smaczna i zdrowa” włączyła się warszawska Piekarnia Cukiernia Putka. 9 kwietnia br. odbędzie się pierwsze spotkanie dla 110 uczniów w Szkole Podstawowej nr 172.

– Ogólnopolska kampania społeczna „Dieta kanapkowa smaczna i zdrowa”, zainaugurowana przed Fundację na Rzecz Wspierania i Promocji Piekarstwa i Cukiernictwa, zaczęła się w Radomiu pod koniec 2013 r. Od tego czasu radomscy piekarze odwiedzili już 8 szkół i rozdali pożywne kanapki ponad 2000 dzieciom! Warszawa nie może być gorsza – mówi Zuzanna Putka-Twardowska. Wkrótce pierwsza warszawska edycja kampanii.

W środę, 9 kwietnia br., o godz. 10.45, Pan Kanapka (maskotka kampanii) pojawi się w Szkole Podstawowej nr 172 im. Polskiej Organizacji Wojskowej przy ul. Krótkiej 1 w Warszawie-Wesołej. Odwiedzi on 110 dzieci z klas 1-2. Spotkanie poprowadzi Jarosław Gajda, starszy Cechu Piekarzy w Radomiu oraz prezes Fundacji na Rzecz Wspierania i Promocji Piekarstwa i Cukiernictwa. Przedstawiciele z Piekarni Cukierni Putka będą mu pomagać, a przede wszystkim uczyć się, by podobne spotkania zorganizować już samodzielnie.

45-minutowa lekcja zdrowego odżywiania z udziałem piekarzy odbędzie się według sprawdzonej radomskiej formuły. Wszystko zacznie się od wyświetlenia krótkiego filmu o diecie kanapkowej. Następnie Jarosław Gajda poprowadzi prezentację, prostymi pytaniami wciągając dzieci do wspólnej rozmowy. Po tej części spotkania wejdzie wcześniej zapowiedziana niespodzianka, czyli Pan Kanapka z kanapkami. Wspólne zdjęcie z maskotką kampanii, drobne upominki dla najmłodszych konsumentów oraz materiały edukacyjne dla rodziców zakończą lekcję odżywiania z piekarzami.

– Dzięki Piekarni Cukierni Putka kampania pojawi się w Warszawie. To oczywiście dla nas duże wyzwanie, ale też nadzieja, że ta realizacja pozwoli przekonać branżę do wspólnych działań. Liczy się spójna idea i jej realizacja – to zagwarantuje lepsze przebicie do świadomości społecznej poprzez udział szkół, a tym samym lepszą rozpoznawalność w mediach. Wierzę, że wspólnie możemy zdziałać więcej – dodał Jarosław Gajda, pomysłodawca kampanii.

Czy "Dieta kanapkowa..." ma szansę zaistnieć w innych miejscach Polski? Organizatorzy czekają na odpowiedź z Cechu Rzemiosł Spożywczych w Lublinie, propozycja zorganizowania lekcji z udziałem piekarzy trafiła również na ręce prezesa Stowarzyszenia Rzemieślników Piekarstwa RP, Pana Stanisława Butki.

Jeśli popierasz Ogólnopolską Kampanię Społeczną „Dieta kanapkowa smaczna i zdrowa” i chcesz wziąć w niej czynny udział, to na adres: fundacja@podplomyk.org wyślij e-mail zawierający:
- nazwę swojej firmy/piekarni,
- imię i nazwisko, telefon oraz e-mail do osoby kontaktowej.

Otrzymasz więcej informacji na temat kampanii oraz pakiet materiałów promocyjnych.

 

Bieżące wydanie czasopisma

Lekko i kolorowo - jesień z nowym Mistrzem Branży. Niebieski chleb, czarna beza, czekoladowa anatomia i desery ze szczawiem - to tylko niektóre smaczki, które znajdziecie na łamach jesiennego wydania.

  • Wykup prenumeratę

  • Zobacz więcej
    Bieżący numer

    Polecamy przeczytać

    Przejrzyj numer online lub pobierz PDF PDF >>

    Pełny numer dostępny tylko w prenumeracie >>




    Mistrz Branży

    Maszyny i urządzenia do produkcji