...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

dodano , Redakcja AK

W kuchni z… vlogerami. I Wedlem

Jeśli wskazać jedną polską markę, która jest przykładem tego, jak współcześnie dbać o wizerunek i budować silną pozycję na rynku, jest nią czekoladowe imperium pod szyldem E. Wedel. Jak wiele polskich marek tak i ta zrozumiała, że trafnym narzędziem do budowania wizerunku firmy jest współpraca z blogerami oraz vlogerami.

W ciągu minionego roku E. Wedel  zorganizował kilka okazjonalnych warsztatów dla blogerów w siedzibie Wedla, tj. słynnej fabryce przy ul. Zamoyskiego 8 w Warszawie. Pod okiem maestro czekolady Janusza Profusa oraz jego małżonki i prawej ręki Joanny Profus, blogerzy mogli nie tylko spróbować wszystkich rarytasów, ale też samodzielnie je stworzyć. Podczas warsztatów świątecznych powstawały czekoladowe bombki lub Mikołaje, w lecie  ̶  oryginalne desery z czekoladą karmelową i malinami. Poznali też historię marki i dotarli tam, gdzie noga zwyczajnego zjadacza czekolady raczej nigdy nie dotrze  ̶  mogli wejść osobiście na linię produkcyjną wedlowskich słodkości. Widok rzeki Ptasiego Mleczka pozostaje niezapomniany! Dosłownie - zostaje uwieczniony przez wiele aparatów fotograficznych, a następnie w formie zdjęcia trafia na blogi, fanpage i inne popularne kanały, jak np. Instagram. Czy może istnieć lepsza reklama?

Może! Pomimo niekwestionowanej popularności i jakości polskich blogów (nie tylko kulinarnych), to kanały tworzone na You Tube są najczęściej oglądane, zwłaszcza przez młodsze pokolenie. Vlogerzy (od „video-blogerów”), tacy jak Kuba Jankowski, Lekko Stronniczy czy też Paulina z Kotlety.tv, to rozpoznawalne nazwiska i marki nie tylko w polskim Internecie, ale i poza nim. I to właśnie sześciu z nich E. Wedel zaprosił do współpracy przy kampanii „W kuchni z Wedlem”.

Kampania ma zachęcać konsumentów do używania czekolady nie tylko jako przekąski zjadanej w postaci tabliczki. Można jej użyć jako polewy do ciasta, ale też zrobić samodzielne danie, jak np. suflet. Albo też użyć jako dodatku lub bazy do potrawy… wytrawnej! Tak wszechstronne zastosowanie wymagało też zaproszenia vlogerów z wielu różnych dziedzin, nie tylko kulinarnych. Pojawiły się więc postacie nawet z świata kosmetycznego! Każdy z zaproszonych gości miał inne czekoladowe zadanie do wykonania, a efekty ich pracy można oglądać na kanale E. Wedel. Dodatkowo mieli zachęcić wielbicieli smakołyku do kuchennych eksperymentów i podsyłania pomysłów do konkursu ocenianego przez maestro.

Zaproszenie do kuchni Wedla znanych internetowych osobistości świadczy o dużej świadomości tego, jaką moc ma nie tylko filmik publikowany na You Tube, ale też jaką siłę ma znana i lubiana postać działająca nie w telewizji, lecz właśnie Internecie, na co dzień niekoniecznie kojarząca się z światem kulinariów. Zabiegi okazały się trafne. Żadna inna marka słodyczy nie pojawiała się tak często w minionym roku na Instagramie, Twitterze czy Facebooku jak właśnie E. Wedel! Nic dziwnego, że maestro Janusz Profus już zapowiada dalszą współpracę z środowiskiem polskiej blogosfery i youtuberami.

W kuchni z Wedlem OGLĄDAJ

autor: Aurora Czekoladowa

fot. Wedel

 

 

 

 

Bieżące wydanie czasopisma

W czym tkwi fenomen bento cake? Co zagraża dziś najmocniej lodziarniom rzemieślniczym? Jakie nowinki pojawiły się na tegorocznych targach Sigep?

  • Wykup prenumeratę
  • Wspieraj twórczość

  • Zobacz więcej
    Bieżący numer

    Polecamy przeczytać



     

    Drodzy Czytelnicy, wszystkie materiały na portalu Mistrz Branży są darmowe. Wspieramy tym rzemiosło, bo jest dla nas najważniejsze. Jeśli możecie, wspomóżcie również nasze dzieło wykupując prenumeratę lub przekazując cegiełkę na funkcjonowanie i rozwój. Z góry dziękujemy.

    wspieraj twórczość Mistrza Branży wspieraj twórczość Mistrza Branży
     


    Przejrzyj numer online lub pobierz PDF >>

    Drukowany numer dostępny w prenumeracie >>

    żytni IG niski indeks

    oprogramowanie dla piekarni

    Wypieki wegańskie puratos

    Lody MEC3

    Mistrz Branży

    Maszyny i urządzenia do produkcji