W dobie kryzysu gospodarczego ludzie muszą sobie pomagać. Dwa sklepy Aracena grupa Elda i piekarnia Agost San Roc oferują chleb i wypieki za pół ceny między dziewiątą a dziesiątą wieczorem. Tym samym zwiększają sobie sprzedaż, a także pomagają hiszpańskim rodzinom w walce z kryzysem.
Dzięki inicjatywie przedsiębiorców, ludzie mają szansę na kupowanie podstawowego produktu żywnościowego. Piekarnie nie muszą także wyrzucać ręcznie wypiekanego pieczywa z nadzieniem lub bez, bez zwrotu chociażby kosztu produkcji
Obustronne korzyści
Akcja nie tylko pozwala konsumentom na kupienie chleba za połowę ceny, ale także innych produktów, które nie podlegają nocnej promocji. Generuje to wzrost sprzedaży dla firmy, gdyż ludzie uwzględniają ich produkty w codziennych wydatkach i ustawiają się w kolejkach po tańsze, dobre pieczywo. Kampania ma się utrzymać co najmniej przez zimę, gdyż przynosi dobre korzyści dla piekarzy i konsumentów. Może i w Polsce jakaś piekarnia wyjdzie z podobną inicjatywą i na polskich stołach nie zabraknie chleba w najcięższym okresie dla gospodarki?