25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu
MistrzBranzy.pl
Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail:
dane@mistrzbranzy.pl
Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce
prywatności.
Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji
międzynarodowej.
Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub
ograniczenia przetwarzania.
Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na
przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu
na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane
decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
– O sukcesie piekarni w większym wymiarze niż inwestycje decyduje zdolność wpływania na sprzedaż poprzez własne sklepy – twierdzi Hildegard Keil, redaktor naczelna „Brot und Backwaren”. Od kilku lat na tę sprzedaż wpływa odpiek asortymentu na oczach klientów i ten trend zyskuje na znaczeniu w firmowych sklepach piekarni.
100 tys. km, 18 miesięcy, kilkoro młodych ludzi i jeden cel: objechać świat Volkswagenem T3 i dokonać niemożliwego. Przy okazji tej eskapady będę opisywał smaki świata, które spotkamy na naszej trasie, m.in. w Turcji, Mongolii, Korei Południowej, Kambodży, Laosie, Malezji i Nowej Zelandii – pisze Mateusz Gajdziński.
Choć do VII edycji SweetTARGów zostało ponad pół roku, to już wiemy, że obfitować będzie ona w nowości. Zmieniła się nie tylko data (12-14 marca), ale również i lokalizacja. SweetTARGi 2016 odbędą się w nowoczesnym Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach.
Realizacja programu „Pierwsza praca” ma od stycznia 2016 r. dać szansę na stałe zatrudnienie ok. 100 tys. młodych osób, a pracodawcom zrefundować koszt ich zatrudnienia. Projekt zmiany ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach analizuje obecnie Komisja Polityki Społecznej i Rodziny.
Podczas tegorocznego lata gwiazdą marki Cukier Królewski będzie rodzina cukrów trzcinowych. Tradycyjnie już w okresie wakacji miłośnicy kulinariów będą mogli wygrać atrakcyjne nagrody w promocji konsumenckiej.
Chcesz zagwarantować sobie słodką przyszłość? - zostań cukiernikiem! Najpierw jednak przygotuj się odpowiednio do zawodu korzystając z oferty szkoleniowej w Akademii Słodka Kreacja, w której czeka cię ponad 200 godzin teorii i praktyki!