25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu
MistrzBranzy.pl
Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail:
dane@mistrzbranzy.pl
Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce
prywatności.
Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji
międzynarodowej.
Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub
ograniczenia przetwarzania.
Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na
przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu
na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane
decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Nauczyciele nauczania zawodowego i ustawicznego mogą jeszcze zgłaszać swój udział w seminarium pt. „Rozwój e-learningu jako odpowiedź na wyzwania uczenia się przez całe życie”. Tym razem seminarium odbędzie się w Rybniku, 29 maja br.
Wszystko przez braki na rynku zbóż... Zaczyna brakować ziarna, a zwłaszcza pszenicy. Ceny za tonę znacznie przekraczają poziom prognozowany przez analityków.
W branży spożywczej w zakresie czystości mikrobiologicznej nie ma miejsca na półśrodki, potknięcia czy odstępstwa od reguły. Dlatego najlepszym rozwiązaniem jest chemia profesjonalna. Żeby jednak przyniosła ona spodziewane korzyści, musi spełniać określone wymagania i być odpowiednio stosowana.
Muzyka to sprawa wielce osobista, skazana na gusta i guściki. Trzeba się z tym liczyć, zwłaszcza prowadząc lokal usługowy, handlowy czy gastronomiczny. Dlatego najlepiej zdać się na doświadczenie specjalistów od audiomarketingu.