...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

dodano , Redakcja AK

Czas na polskie superowoce! W lodach

Producenci owoców jagodowych zapraszają na lody. Z truskawki, malin, porzeczki, borówki, jagody kamczackiej
i aronii – bo to owoce wyjątkowo smaczne i zdrowe, a w ich produkcji i eksporcie jesteśmy jednym ze światowych liderów. Dołącz do jagodowej sztafety w rzemieślniczych lodziarniach!

KAMPANIA POD PATRONATEM MISTRZA BRANŻY

Dlaczego producenci owoców chcą promować lody rzemieślnicze?

– Chcemy, by producenci lodów rzemieślniczych postrzegali plantatorów jako partnerów, więcej wiedzieli o ich pracy i co najważniejsze, więcej wiedzieli o owocach, walorach różnych odmian. Wymiana doświadczeń napędza  kreatywność. Poza tym branża owocowa potrzebuje nowej definicji przetwórstwa, w myśl której kontraktować może nie kilka dużych zakładów, a kilkaset lokalnych podmiotów. Promocja lodowych rzemieślników ma pomóc w zmianie myślenia wśród plantatorów – mówi Witold Boguta, prezes Krajowego Związku Grup Producentów Owoców i Warzyw, organizatora kampanii. Projekt wsparło 7 organizacji plantatorów poszczególnych owoców.

Inauguracja bezprecedensowej kampanii z udziałem ministra rolnictwa Jana Krzysztofa Ardanowskiego

Czas na jagodową sztafetę!
– Wszystko idzie w kierunku natury, prawdziwych owoców, kosztem półproduktów owocowych. Owoców sezonowych i lokalnych. Polska truskawka, od której zaczyna się ta „jagodowa sztafeta”, musi być w każdej lodziarni. 50-60-proc. zawartość owocu w sorbecie to dobra wizytówka lodowego rzemiosła. Do tego koktajle truskawkowe, z mlekiem, z jogurtem. Cieszę się, że wspólnie zaprosimy na świeżą truskawkę. Smakosze wiedzą, że jest nie do porównania nawet z mrożoną. Lody mają cudowny kolor, aromat, smak, strukturę. A wszystko to już w maju! – mówi Tomasz Szypuła z „Lodziarni Pod Orzechem” w Baborowie, lodziarski mistrz Polski 2017 i zwycięzca konkursu na Najlepsze Lody Borówkowe sezonu 2018.

Na majowy supersorbet truskawkowy zaprasza mistrz lodziarstwa Tomasz Szypuła, król lodów borówkowych 2018 r.

Plan promocji jagodowych lodów w sezonie 2019

Promocję lodów rzemieślniczych plantatorzy owoców jagodowych zaczną już w maju. Akcję zaczną branżowe media, które będą zapraszać Polaków na lody truskawkowe. Potem w czerwcu na malinowe, w lipcu na porzeczkowe.

Jak dołączyć do jagodowej sztafety? Szczegóły w tym tygodniu w portalu Mistrz Branży.

Bieżące wydanie czasopisma

W nowym Mistrzu Branży milenialsi rządzą i opowiadają: Maciej Majzon-Wójtowicz o pracy na wysokościach i ciągłym uczeniu się czekolady, Justyna Roszkowska o tworzeniu Pochlebnie, a Joel Kroeker o chlebie pobudzającym do myślenia. Sprawdzamy też RUBY (czekoldę milenialsów!) okiem fachowców i modne trendy w tortach.

Zobacz więcej
Bieżący numer

Polecamy przeczytać

Przejrzyj okrojony numer (Katalog reklam) online lub pobierz PDF >>

Pełny numer dostępny tylko w prenumeracie >>

Mistrz Branży

Maszyny i urządzenia do produkcji