...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

dodano , Redakcja PS

Czas na czekoladę Valrhona

Kiedy w maju 2013 r. spółka Le Patio Polska została wyłącznym dystrybutorem marki Valrhona w Polsce, opiekę nad słynną czekoladą przejęła Gabriela Wesół. Od samego początku product manager nadzoruje i inicjuje rozwój marki na naszym rynku. Po dobrym przyjęciu w polskiej branży gastronomicznej przyszedł czas na branżę cukierniczą

Pierwsze efekty już są. Od ubie­głego roku czekolada Valrhona jest dostępna w ofercie m.in. firmy Po­lmarkus, prężnie rozwija­jącego się dostawcy dla cukierni, piekarni, lodziar­ni i gastronomii (oficjal­na premiera czekolady w firmie Polmarkus mia­ła miejsce podczas jesiennych Dni Otwar­tych 2014). Gabriela Wesół postawiła też na skuteczną promocję marki w branży cu­kierniczej, stąd logo Valrhona pojawi się w I edycji Mistrzostw Śląska Serwowania Deserów na Talerzu, na katowickich tar­gach SweetTARGi 2015. Czyżby Polacy byli gotowi na czekoladę typu premium?

Gabriela Wesół, product manager marki Valrhona w Polsce

– Głównymi odbiorcami czekolady Valrho­na są klienci gastronomiczni, którzy mają własną produkcję deserów i cenią wyso­ką jakość produktów. Doskonałych dese­rów z czekolady Valrhona zwykle można spróbować w lokalach najwyższej klasy. Zmienia się również świado­mość konsumentów w zakre­sie czekolady do picia. Polacy nie chcą już napojów o sma­ku budyniu czekoladowego, tylko pragną dostać filiżankę prawdziwej, gęstej czekolady. I dlatego nasi klienci coraz częściej sięgają po czekoladę Valrhona. Bardzo ważni są dla nas zarówno cukiernicy, jak i pasjonaci czekolady, którzy tworzą z niej własne kompozycje – wyja­śnia Gabriela Wesół.

 

Czy pojawienie się Valrhony może zagrozić firmie Barry Callebaut, największemu do­stawcy czekolady na polskim rynku cukier­niczym? Zdaniem Wesół to raczej niereal­ne, biorąc pod uwagę choćby wielkość obu fabryk. Ponadto francuska marka premium wchodzi do Polski z innymi założeniami. – Przede wszystkim chodzi o to, aby dać konsumentom możliwość poznania różnic i niuansów w jakości czekolad. Dzięki temu możemy spróbować produktów przygoto­wanych na przykład z ziarna pochodzącego z Wenezueli – kraju słynące­go z produkcji najlepszej ja­kości ziarna na świecie. Mo­żemy również poznać smaki czekolad zrobionych z ziaren pochodzących z Madagaska­ru, Peru, Ekwadoru, Ghany, Brazylii i Republiki Dominikany. Takie produkty pozwolą roz­szerzyć ofertę małych cukierni, które dbają o jakość i innowacyjność własnych wyrobów – dodaje product manager marki Valrhona.

Le Patio Polska jest wyłącznym dystrybu­torem takich marek, jak: Illy (kawa), Dam­mann Freres (herbata), Granini (soki) i Te­isseire (syropy), a od maja 2013 r. również marki Valrhona. Siedziba firmy mieści się w Warszawie.

Bieżące wydanie czasopisma

W czym tkwi fenomen bento cake? Co zagraża dziś najmocniej lodziarniom rzemieślniczym? Jakie nowinki pojawiły się na tegorocznych targach Sigep?

  • Wykup prenumeratę
  • Wspieraj twórczość

  • Zobacz więcej
    Bieżący numer

    Polecamy przeczytać



     

    Drodzy Czytelnicy, wszystkie materiały na portalu Mistrz Branży są darmowe. Wspieramy tym rzemiosło, bo jest dla nas najważniejsze. Jeśli możecie, wspomóżcie również nasze dzieło wykupując prenumeratę lub przekazując cegiełkę na funkcjonowanie i rozwój. Z góry dziękujemy.

    wspieraj twórczość Mistrza Branży wspieraj twórczość Mistrza Branży
     


    Przejrzyj numer online lub pobierz PDF >>

    Drukowany numer dostępny w prenumeracie >>

    żytni IG niski indeks

    oprogramowanie dla piekarni

    Wypieki wegańskie puratos

    Lody MEC3

    Mistrz Branży

    Maszyny i urządzenia do produkcji