...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

dodano , Redakcja PS

Czas na czekoladę Valrhona

Kiedy w maju 2013 r. spółka Le Patio Polska została wyłącznym dystrybutorem marki Valrhona w Polsce, opiekę nad słynną czekoladą przejęła Gabriela Wesół. Od samego początku product manager nadzoruje i inicjuje rozwój marki na naszym rynku. Po dobrym przyjęciu w polskiej branży gastronomicznej przyszedł czas na branżę cukierniczą

Pierwsze efekty już są. Od ubie­głego roku czekolada Valrhona jest dostępna w ofercie m.in. firmy Po­lmarkus, prężnie rozwija­jącego się dostawcy dla cukierni, piekarni, lodziar­ni i gastronomii (oficjal­na premiera czekolady w firmie Polmarkus mia­ła miejsce podczas jesiennych Dni Otwar­tych 2014). Gabriela Wesół postawiła też na skuteczną promocję marki w branży cu­kierniczej, stąd logo Valrhona pojawi się w I edycji Mistrzostw Śląska Serwowania Deserów na Talerzu, na katowickich tar­gach SweetTARGi 2015. Czyżby Polacy byli gotowi na czekoladę typu premium?

Gabriela Wesół, product manager marki Valrhona w Polsce

– Głównymi odbiorcami czekolady Valrho­na są klienci gastronomiczni, którzy mają własną produkcję deserów i cenią wyso­ką jakość produktów. Doskonałych dese­rów z czekolady Valrhona zwykle można spróbować w lokalach najwyższej klasy. Zmienia się również świado­mość konsumentów w zakre­sie czekolady do picia. Polacy nie chcą już napojów o sma­ku budyniu czekoladowego, tylko pragną dostać filiżankę prawdziwej, gęstej czekolady. I dlatego nasi klienci coraz częściej sięgają po czekoladę Valrhona. Bardzo ważni są dla nas zarówno cukiernicy, jak i pasjonaci czekolady, którzy tworzą z niej własne kompozycje – wyja­śnia Gabriela Wesół.

 

Czy pojawienie się Valrhony może zagrozić firmie Barry Callebaut, największemu do­stawcy czekolady na polskim rynku cukier­niczym? Zdaniem Wesół to raczej niereal­ne, biorąc pod uwagę choćby wielkość obu fabryk. Ponadto francuska marka premium wchodzi do Polski z innymi założeniami. – Przede wszystkim chodzi o to, aby dać konsumentom możliwość poznania różnic i niuansów w jakości czekolad. Dzięki temu możemy spróbować produktów przygoto­wanych na przykład z ziarna pochodzącego z Wenezueli – kraju słynące­go z produkcji najlepszej ja­kości ziarna na świecie. Mo­żemy również poznać smaki czekolad zrobionych z ziaren pochodzących z Madagaska­ru, Peru, Ekwadoru, Ghany, Brazylii i Republiki Dominikany. Takie produkty pozwolą roz­szerzyć ofertę małych cukierni, które dbają o jakość i innowacyjność własnych wyrobów – dodaje product manager marki Valrhona.

Le Patio Polska jest wyłącznym dystrybu­torem takich marek, jak: Illy (kawa), Dam­mann Freres (herbata), Granini (soki) i Te­isseire (syropy), a od maja 2013 r. również marki Valrhona. Siedziba firmy mieści się w Warszawie.

Bieżące wydanie czasopisma

Dlaczego i jak warto fotografować jedzenie? Czy istnieje idealny roślinny zamiennik jaja kurzego? Jaka kawa sprzedaje się najlepiej w cukierni?

  • Wykup prenumeratę
  • Wspieraj twórczość

  • Zobacz więcej
    Bieżący numer

    Polecamy przeczytać

    Aktualny numer Mistrza Branży, zobacz online lub pobierz PDF >>

    Mistrz Branży

    Maszyny i urządzenia do produkcji