...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

dodano , Redakcja PS

Expo Sweet 2019: Moc weganizmu, kolor tropików, smak natury

Kolejna edycja Expo Sweet potwierdziła, że w najbliższym czasie konsumenci będą szukać słodkości naturalnych, w tym wegańskich i ekologicznych. Szyku w witrynach będą zadawać monoporcje, ale też słodkości z ciasta parzonego i czekolada z najwyższej półki. Sprawdźcie, czym żyły targi i co skupiło uwagę naszej redakcji.

Mistrzowskie pokazy

Zwiedzający mogli podziwiać nie tylko nowości od wystawców, ale też uczestniczyć w pokazach mistrzów. Na stoisku PAN Centrum Słodkiej Dekoracji pokaz prowadziła projektantka i mistrzyni sugarcraftingu Karen Davies z Wielkiej Brytanii oraz Małgorzata Weber. Na Vegagastro techniki produkcji naturalnych lodów rzemieślniczych i porady dotyczące tworzenia kreatywnych smaków zaprezentował mistrz lodziarstwa Giacomo Schiavon.

Z kolei francuski mistrz cukiernictwa Nicolas Coffin pokazał różnorodne techniki produkcji deserów przy użyciu innowacyjnej maszyny Masterchef. Na stoisku Comprital królowały ciasta i desery w stylu fusion autorstwa Filippo Novelli’ego. Finalistów konkursu Coupe du Monde de la Patisserie – Marka Moskwę, Michała Doroszkiewicza – oraz Pawła Mieszałę można było zobaczyć w akcji na stoisku Debic, gdzie tworzyli nowoczesne desery. Vortumnus wraz z Mariuszem Zychem i Wojciechem Gaszem przeniósł odwiedzających do laboratorium chemicznego, pokazali oni zastosowanie technik molekularnych w cukiernictwie.

Małgorzata Weber na stoisku firmy PAN Centrum Słodkiej Dekoracji

Na stoisku Irca swoje zdolności dekoratorskie prezentowała Monika Robakowska

Wojciech Rzepecki na stoisku PreGel zaprezentował cukiernictwo klasyczne i nowoczesne: pasty, arabeski, sprinty, polewy lustrzane i ciastka kruche

Słodki świat

Rubinowa czekolada wkrada się w gusta polskich konsumentów, pojawiła się także na stoiskach lodziarskich i cukierniczych. Trendem, który nadal jest popularny, są monoporcje. Zdaje się jednak, że nie wyprą one ciast pieczonych, które w nieco mniejszych formach znów zyskują uznanie. Podobnie jak ciasto parzone w postaci ptysiów i eklerów. To, co łączy prezentowane słodkości, to stawianie na ich naturalność, nawet jeśli dekoracja i forma są bardzo wyszukane, a barwy intensywne.

Ciekawe formy, najwyższej jakości surowce, tropikalne i lokalne smaki, wegańskie zamienniki – oto cukiernicze trendy, które charakteryzowały witryny na targach Expo Sweet 2019

Intensywne barwy opakowań, foremek i papilotek występowały obok klasycznego złota i czerni. Najważniejszym aspektem w tym temacie jest dziś ekologia

Czekolada rubinowa była obecna na wielu stoiskach w postaci lodów, kremów, polew, a królowała na stoisku Callebaut. Na zdjęciu szef Akademii Czekolady Maciej Majzon- Wójtowicz i Agata Baldwin

Praliny wciąż zyskują na znaczeniu, bo wzrasta zainteresowanie konsumentów produktami luksusowymi. Na stoisku Kames można było spróbować tych wykonanych z włoskiej czekolady

Agnieszka Gut z Sempre Group prezentuje ciasto Opera Clasic stworzone na bazie najlepszych surowców Pernigotti, Barry Callebaut i Lubeca

Epoka lodów

Lody to słodkości, które były zdecydowanie najbardziej obecne na targach. Tęczowe kolory kojarzące się z topowym motywem jednorożca oraz czerń pojawiły się w wielu witrynach jako nowość. Intensywne barwy i tropikalne smaki dominowały. Podobnie powtarzalnym akcentem były biodegradowalne i drewniane opakowania zamiast tradycyjnie plastikowych. Ciekawą nowością była jedna z witryn zaprezentowanych na stoisku firmy ES System – Insu, w której ekspozycja lodów była pionowa. Umożliwiło to młodszej klienteli łatwiejszy ogląd asortymentu, „szuflady” do przechowywania lodów są też bardziej funkcjonalne dla producenta przy gałkowaniu.

Biodegradowalne łyżeczki, słomki i inne ekoelementy to nieodzowny element każdej nowoczesnej lodziarni

Targowa nowinka – witryna, w której ekspozycja lodów jest pionowa!

Na stoisku Mec3 w jednej witrynie można było zobaczyć największe lodziarskie hity – lody naturalnie barwione na kolory czarny i fioletowy, a także lody z czekoladą rubinową, o smaku dyni, a nawet… jednorożca

Spektrum czekoladowych lodów od firmy Callebaut

Płatki kwiatów, całe kwiaty albo owoce to częsty element dekoracji

Moda wegańska daje pierwszeństwo sorbetom, które występują dziś we wszelkich możliwych smakach: warzywnych, owocowych, a nawet czekoladowych

 

Świeże bułeczki

W sektorze piekarskim bez większych zmian. Tu utrzymują się trendy znane od kilku sezonów, tj. pieczywo funkcjonalne, z czystą etykietą, a także ciekawymi wegańskimi dodatkami. Podobnie jak w cukiernictwie, także w piekarstwie stawia się na produkty „to-go”, takie jak gotowe kanapki lub przekąski

Naturalność to wiodący trend w piekarstwie, zarówno jeśli chodzi o sam produkt, jak i wystrój witryny

Przekąski muszą pojawić się w każdej współczesnej piekarni. Mogą mieć postać tradycyjnych kanapek, ale też wytrawnych muffin, tartaletek, wegańskich snacków i produktów łączących zboża i kasze

Piekarnia to nie tylko miejsce szybkich porannych zakupów pieczywa, ma przyciągać także w porze śniadaniowej czy lunchowej. Dlatego witryny zmieniają się na takie, które eksponują przekąski - linia witryn dla piekarni Prima firmy Graner

 

Nasza redakcja

Targi to moment, kiedy możemy spotkać się z naszymi czytelnikami, partnerami i autorami. To także miejsce naszych małych happeningów! W niedzielę na naszym stoisku wraz z Moniką i Tomaszem Korzeniewskimi pojawił się piękny piętrowy tort urodzinowy na 20-lecie firmy Korzeniewscy (producent form kwasoodpornych i wózków piekarniczych). W poniedziałek Polskie Złotka i laureatki tytułu Osobowości Branżowej Roku – Renata Martyna, Angelika Chwyć i Ewa Drzewicka – specjalnie dla naszych czytelników podpisywały najnowsze wydanie „Mistrza Branży”. Firma Soczyście codziennie dbała o porcję witamin w postaci świeżo wyciskanych soków i wytłoczonych olejów, zwracając uwagę na korzyści z ich zastosowania w cukierni i piekarni.

Team Soczyście Zbigniewa Bańkowskiego tworzyli z naszą redakcję wspólne stoisko

Każdego dnia wspólnie z Partnerami rozpieszczaliśmy naszych Czytelników dużymi niespodziankami, delikatnymi dekoracjami, smacznymi wegeciastkami i praktycznymi gadżetami:

  • firma Soczyście Zbigniewa Bańkowskiego ufundowała dla czytelników „Mistrza Branży” vouchery z 50-proc. rabatem na zakup wysokiej klasy wyciskarki do soku i wytłaczarki do olejów. Firma ufundowała również nagrody w konkursie „Mistrza Branży” podczas Expo Sweet – niezawodny blender do przygotowania pożywnych smoothies;
  • zestawy gotowych dekoracji z papieru waflowego zapewniła firma Daisy Decor;
  • Uniferm zadbał o wegańskie ciasteczka z nowe linii produktów;
  • Uldo dostarczyło praktyczne gadżety dla każdego.

POLSKIE ZŁOTKA specjalnie dla naszych Czytelników podpisywały styczniowe wydanie „Mistrza Branży” (pośrodku: Ewa Drzewicka i Renata Martyna)

Redaktor naczelna Anna Kania i Monika Korzeniewska, właścicielka firmy Korzeniewscy, częstowały zwiedzających okazałym tortem przygotowanym przez Galerię Wypieków Piotra Lubaszki

Dziękujemy za wspólnie spędzone targi Expo Sweet 2019!

Opracowała Aurora Czekoladowa

Bieżące wydanie czasopisma

Co zdecydowało o zwycięstwie najmłodszych mistrzów Polski w lodziarstwie Mariusza Góreckiego i Jakuba Ćwiklińskiego?! Jak Karolina Gawrońska tworzy kultowe słodycze w wersji VEGE? Co zmienić w firmie, by produkować zero waste? Jak upiększyć chleby na wiosnę i zachwycić konsumentów wielkanocnymi wypiekami i deserami?

Zobacz więcej
Bieżący numer

Polecamy przeczytać

Przejrzyj okrojony numer (Katalog reklam) online lub pobierz PDF >>

Pełny numer dostępny tylko w prenumeracie >>

Mistrz Branży

Maszyny i urządzenia do produkcji