...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

dodano , Redakcja PS

Expo Sweet 2019: Moc weganizmu, kolor tropików, smak natury

Kolejna edycja Expo Sweet potwierdziła, że w najbliższym czasie konsumenci będą szukać słodkości naturalnych, w tym wegańskich i ekologicznych. Szyku w witrynach będą zadawać monoporcje, ale też słodkości z ciasta parzonego i czekolada z najwyższej półki. Sprawdźcie, czym żyły targi i co skupiło uwagę naszej redakcji.

Mistrzowskie pokazy

Zwiedzający mogli podziwiać nie tylko nowości od wystawców, ale też uczestniczyć w pokazach mistrzów. Na stoisku PAN Centrum Słodkiej Dekoracji pokaz prowadziła projektantka i mistrzyni sugarcraftingu Karen Davies z Wielkiej Brytanii oraz Małgorzata Weber. Na Vegagastro techniki produkcji naturalnych lodów rzemieślniczych i porady dotyczące tworzenia kreatywnych smaków zaprezentował mistrz lodziarstwa Giacomo Schiavon.

Z kolei francuski mistrz cukiernictwa Nicolas Coffin pokazał różnorodne techniki produkcji deserów przy użyciu innowacyjnej maszyny Masterchef. Na stoisku Comprital królowały ciasta i desery w stylu fusion autorstwa Filippo Novelli’ego. Finalistów konkursu Coupe du Monde de la Patisserie – Marka Moskwę, Michała Doroszkiewicza – oraz Pawła Mieszałę można było zobaczyć w akcji na stoisku Debic, gdzie tworzyli nowoczesne desery. Vortumnus wraz z Mariuszem Zychem i Wojciechem Gaszem przeniósł odwiedzających do laboratorium chemicznego, pokazali oni zastosowanie technik molekularnych w cukiernictwie.

Małgorzata Weber na stoisku firmy PAN Centrum Słodkiej Dekoracji

Na stoisku Irca swoje zdolności dekoratorskie prezentowała Monika Robakowska

Wojciech Rzepecki na stoisku PreGel zaprezentował cukiernictwo klasyczne i nowoczesne: pasty, arabeski, sprinty, polewy lustrzane i ciastka kruche

Słodki świat

Rubinowa czekolada wkrada się w gusta polskich konsumentów, pojawiła się także na stoiskach lodziarskich i cukierniczych. Trendem, który nadal jest popularny, są monoporcje. Zdaje się jednak, że nie wyprą one ciast pieczonych, które w nieco mniejszych formach znów zyskują uznanie. Podobnie jak ciasto parzone w postaci ptysiów i eklerów. To, co łączy prezentowane słodkości, to stawianie na ich naturalność, nawet jeśli dekoracja i forma są bardzo wyszukane, a barwy intensywne.

Ciekawe formy, najwyższej jakości surowce, tropikalne i lokalne smaki, wegańskie zamienniki – oto cukiernicze trendy, które charakteryzowały witryny na targach Expo Sweet 2019

Intensywne barwy opakowań, foremek i papilotek występowały obok klasycznego złota i czerni. Najważniejszym aspektem w tym temacie jest dziś ekologia

Czekolada rubinowa była obecna na wielu stoiskach w postaci lodów, kremów, polew, a królowała na stoisku Callebaut. Na zdjęciu szef Akademii Czekolady Maciej Majzon- Wójtowicz i Agata Baldwin

Praliny wciąż zyskują na znaczeniu, bo wzrasta zainteresowanie konsumentów produktami luksusowymi. Na stoisku Kames można było spróbować tych wykonanych z włoskiej czekolady

Agnieszka Gut z Sempre Group prezentuje ciasto Opera Clasic stworzone na bazie najlepszych surowców Pernigotti, Barry Callebaut i Lubeca

Epoka lodów

Lody to słodkości, które były zdecydowanie najbardziej obecne na targach. Tęczowe kolory kojarzące się z topowym motywem jednorożca oraz czerń pojawiły się w wielu witrynach jako nowość. Intensywne barwy i tropikalne smaki dominowały. Podobnie powtarzalnym akcentem były biodegradowalne i drewniane opakowania zamiast tradycyjnie plastikowych. Ciekawą nowością była jedna z witryn zaprezentowanych na stoisku firmy ES System – Insu, w której ekspozycja lodów była pionowa. Umożliwiło to młodszej klienteli łatwiejszy ogląd asortymentu, „szuflady” do przechowywania lodów są też bardziej funkcjonalne dla producenta przy gałkowaniu.

Biodegradowalne łyżeczki, słomki i inne ekoelementy to nieodzowny element każdej nowoczesnej lodziarni

Targowa nowinka – witryna, w której ekspozycja lodów jest pionowa!

Na stoisku Mec3 w jednej witrynie można było zobaczyć największe lodziarskie hity – lody naturalnie barwione na kolory czarny i fioletowy, a także lody z czekoladą rubinową, o smaku dyni, a nawet… jednorożca

Spektrum czekoladowych lodów od firmy Callebaut

Płatki kwiatów, całe kwiaty albo owoce to częsty element dekoracji

Moda wegańska daje pierwszeństwo sorbetom, które występują dziś we wszelkich możliwych smakach: warzywnych, owocowych, a nawet czekoladowych

 

Świeże bułeczki

W sektorze piekarskim bez większych zmian. Tu utrzymują się trendy znane od kilku sezonów, tj. pieczywo funkcjonalne, z czystą etykietą, a także ciekawymi wegańskimi dodatkami. Podobnie jak w cukiernictwie, także w piekarstwie stawia się na produkty „to-go”, takie jak gotowe kanapki lub przekąski

Naturalność to wiodący trend w piekarstwie, zarówno jeśli chodzi o sam produkt, jak i wystrój witryny

Przekąski muszą pojawić się w każdej współczesnej piekarni. Mogą mieć postać tradycyjnych kanapek, ale też wytrawnych muffin, tartaletek, wegańskich snacków i produktów łączących zboża i kasze

Piekarnia to nie tylko miejsce szybkich porannych zakupów pieczywa, ma przyciągać także w porze śniadaniowej czy lunchowej. Dlatego witryny zmieniają się na takie, które eksponują przekąski - linia witryn dla piekarni Prima firmy Graner

 

Nasza redakcja

Targi to moment, kiedy możemy spotkać się z naszymi czytelnikami, partnerami i autorami. To także miejsce naszych małych happeningów! W niedzielę na naszym stoisku wraz z Moniką i Tomaszem Korzeniewskimi pojawił się piękny piętrowy tort urodzinowy na 20-lecie firmy Korzeniewscy (producent form kwasoodpornych i wózków piekarniczych). W poniedziałek Polskie Złotka i laureatki tytułu Osobowości Branżowej Roku – Renata Martyna, Angelika Chwyć i Ewa Drzewicka – specjalnie dla naszych czytelników podpisywały najnowsze wydanie „Mistrza Branży”. Firma Soczyście codziennie dbała o porcję witamin w postaci świeżo wyciskanych soków i wytłoczonych olejów, zwracając uwagę na korzyści z ich zastosowania w cukierni i piekarni.

Team Soczyście Zbigniewa Bańkowskiego tworzyli z naszą redakcję wspólne stoisko

Każdego dnia wspólnie z Partnerami rozpieszczaliśmy naszych Czytelników dużymi niespodziankami, delikatnymi dekoracjami, smacznymi wegeciastkami i praktycznymi gadżetami:

  • firma Soczyście Zbigniewa Bańkowskiego ufundowała dla czytelników „Mistrza Branży” vouchery z 50-proc. rabatem na zakup wysokiej klasy wyciskarki do soku i wytłaczarki do olejów. Firma ufundowała również nagrody w konkursie „Mistrza Branży” podczas Expo Sweet – niezawodny blender do przygotowania pożywnych smoothies;
  • zestawy gotowych dekoracji z papieru waflowego zapewniła firma Daisy Decor;
  • Uniferm zadbał o wegańskie ciasteczka z nowe linii produktów;
  • Uldo dostarczyło praktyczne gadżety dla każdego.

POLSKIE ZŁOTKA specjalnie dla naszych Czytelników podpisywały styczniowe wydanie „Mistrza Branży” (pośrodku: Ewa Drzewicka i Renata Martyna)

Redaktor naczelna Anna Kania i Monika Korzeniewska, właścicielka firmy Korzeniewscy, częstowały zwiedzających okazałym tortem przygotowanym przez Galerię Wypieków Piotra Lubaszki

Dziękujemy za wspólnie spędzone targi Expo Sweet 2019!

Opracowała Aurora Czekoladowa

Bieżące wydanie czasopisma

W najnowszym wydaniu stawiamy na B-Concept Jordiego Bordasa oraz stare koncepty na zero waste w nowoczesnej piekarni i cukierni. Odkrywamy siłę social mediów z Szymonem Czerwińskim, a także szukamy najlepszych blach i form...

  • Wykup prenumeratę

  • Zobacz więcej
    Bieżący numer

    Polecamy przeczytać

    Przejrzyj okrojony numer (Katalog reklam) online lub pobierz PDF >>

    Pełny numer dostępny tylko w prenumeracie >>

    Mistrz Branży

    Maszyny i urządzenia do produkcji