...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

dodano , Twój Ekspert od Marketingu, materiał promocyjny

Expo Sweet – targi szkoleń, książek i wiedzy

Targi Expo Sweet mają swoje drugie, wartościowe oblicze. Jest nim możliwość rozmowy z ekspertami, konsultacje, wymiana doświadczeń, uczestnictwo w szkoleniach oraz nabycie książek. Jeden z naszych redaktorów – Michał Rusek specjalizuje się właśnie w tej sferze...

Każdego dnia możesz przyjść na ogólnodostępne wystąpienie w sali konferencyjnej „Szkolenie Obsługi Klienta – możesz mieć je za darmo w swojej firmie” oraz nabyć jego książkę „Marketing w 3 Tygodnie – 21 kluczowych zasad marketingu” w promocyjnej cenie na stoliku Mistrza Branży.

 

Targi Expo Sweet to doskonała okazja, aby poznać lepiej zespół redakcyjny Mistrza Branży. Jak co roku, na stoisku naszego magazynu możecie spotkać wielu gości, których czytacie na co dzień na łamach czasopisma i portalu. Jednym z nich jest Michał Rusek, dla którego pisanie to bardziej hobby i powołanie niż praca. Możecie porozmawiać z nim o marketingu i biznesie, ponieważ jest aktywnym przedsiębiorcą, autorem i szkoleniowcem. W tym roku przygotował dla odwiedzających targi dwie atrakcje, o których przeczytacie poniżej.

 

Pierwsza z nich, to ogólnodostępne wystąpienie „Szkolenie Obsługi Klienta – możesz mieć je za darmo w swojej firmie”, organizowane w głównej Sali konferencyjnej targów Expo Sweet. Odbędą się one 25, 26 i 27 lutego w godzinach 12.00-12.45.

Podczas szkolenia Michał Rusek przekaże część praktycznej wiedzy z zakresu obsługi klienta, technik sprzedaży oraz merchandisingu, aby dać przedsmak tego, co może nastąpić podczas szkolenia w Państwa firmie. Przekaże również informacje, w jaki sposób przeszkolić pracowników za darmo dzięki dofinansowaniu.

Jak sam mówi „Organizujemy szkolenia dla piekarni, cukierni, lodziarni i kawiarni oraz pozyskujemy finansowanie na poziomie 100% w oparciu o zasoby KFS, dzięki czemu każdy może przeszkoli swój personel za darmo. Przygotowujemy wszelkiego rodzaju formalności oraz pełną dokumentację tak, aby zapewnić komfort i bezpieczeństwo.”

Więcej informacji podczas szkolenia, zapisy na stronie: http://exposweet.pl/dla-zwiedzajacych/szkolenia

Więcej informacji o samej usłudze oraz kontakt bezpośredni ze szkoleniowcem na stronie www.SzkolenieObslugiKlienta.pl


Druga atrakcja, to możliwość nabycia książki z imienną dedykacją „Marketing w 3 Tygodnie – 21 kluczowych zasad marketingu” w promocyjnej cenie na stoisku Mistrza Branży.
Oryginalna książka o poziomym układzie treści oraz twardej oprawie, ma równie zaskakujące wnętrze, ponieważ…



…autor  zabierze cię w podróż pełną zabawnych porównań, nietypowych wniosków, a momentami mocnego sarkazmu. Z każdym kolejnym rozdziałem przedstawia świat i zachowania konsumenckie w świetle swoich własnych doświadczeń, od czasu do czasu uwypuklając pewne tendencje w zabawny i irracjonalny sposób. Lekkie pióro sprawia, że książkę ekspercką o dużym nasyceniu informacji merytorycznych czyta się równie chętnie jak powieść fabularną.
 
Czytając publikację kilkukrotnie, za każdym kolejnym razem odkryjesz jak wiele informacji zawartych jest między wersami, które uzupełniają to, co zostało napisane wprost. Dowiesz się m.in. dlaczego marketing jest jak dobra pierwsza randka, a także czy rozsądnie jest wybrać serce, rozum, czy cycki. We wszystko wplączą się blogerki modowe oraz zagadnienie poszukiwania followersów. Jednocześnie autor udowodnia, że marketing jest potężniejszy niż człowiek, a baner na księżycu jest dla naiwnych. Przekonasz się, że można kupować za darmo, pod warunkiem, że nie używasz zwrotu „i co jeszcze”, który budzi grozę w praskiej cukierni. Dowiesz się, że marketingoinformatyk nie istnieje, a także jaki jest sen marketingowca odpowiedzialnego społecznie.

Serdecznie zapraszamy w imieniu autora i szkoleniowca.






Bieżące wydanie czasopisma

Jaki krem do przekładania, a jaki do tynkowania tortu? Od czego zacząć wegańską rewolucję w cukierni? Co to jest crookie? I czym się różnią świderki Ice Dream Team?

  • Wykup prenumeratę
  • Wspieraj twórczość

  • Zobacz więcej
    Bieżący numer

    Polecamy przeczytać

    Aktualny numer Mistrza Branży, zobacz online lub pobierz PDF >>

    Mistrz Branży

    Maszyny i urządzenia do produkcji