Rynek lodów w Indiach rozwija się najszybciej na świecie, według nowego raportu Canadean. Zaskakujące, gdyż jeszcze w 2013 roku konsumpcja lodów w Indiach na osobę była najniższa na głównych światowych rynkach. W czym tkwi sukces indyskich lodziarzy?
Podobne artykuły
Cremino – naprawdę warto!Lody czekoladoweComfort food, comfort business - nowy Mistrz BranżyNa całym świecie widać zmianę postrzegania lodowych deserów. Przestają być one jedynie sezonowym smakołykiem, kupowanym pod wpływem impulsu, ale sposobem na spędzenie wolnego czasu z rodziną i przyjaciółmi. Również w Indiach konsumenci dostrzegli walory lodów i nie spożywają ich jedynie w gorące letnie dni.
W Indiach zauwazono wzrost sprzedaży nie tylko lodów w kawiarniach czy lodziarniach, ale także tych kupowanych do domu. Zapanowała także nowa moda, konsumenci w gronie najblizszych sami dobierają dodatki wedle uznania i ozdabiają je, wspólnie bawiąc się i spędzając czas. Rzemieślnicy i producenci zareagowali na nowy trend bardzo szybko i w wielu lodziarniach można kupic specjalne zestawy, w których znajdują się wybrane przez siebie lody i dodatki. W nowofalowej modzie przedsiębiorcy widzą szansę na wypromowanie swoich produktów i usług, co pomoże im w przyszłości przyciągnąć klientów wraz z rodzinami.
Może i Polscy przedsiębiorcy powinni podpatrzyć pomysł z Indii i przygotować zestawy lodów Do It Yourself?