...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

dodano , Redakcja AK

Lepsze czasy dla franczyzy

Sklepy spożywcze i warzywniaki upadają najczęściej, rośnie za to liczba dyskontów oraz sklepów działających w systemie franczyzy. Polska Organizacja Handlu i Usług prognozuje, że sieci franczyzowe wzmocnią swoją pozycję w Polsce w 2014 r. – czytamy w portalu franczyzawpolsce.pl

Zmienia się struktura handlu detalicznego w Polsce. Spada liczba sklepów, głównie sklepy spożywcze i warzywniaki. Dobre czasy skończyły się też dla tradycyjnych supermarketów. Ich liczba nie rośnie, na razie nic też nie zapowiada spektakularnych przejęć ani wielkich transakcji.

Okresowo rośnie liczba sklepów specjalistycznych i monopolowych, dość często rozwijanych we franczyzie. Taki model pozwala na wynegocjowanie dobrych cen i zapewnienie solidnej dystrybucji. Najszybciej rośnie liczba dyskontów oraz sklepów franczyzowych. Według prognoz Polskiej Organizacji Handlu i Usług, to sieci franczyzowe najbardziej wzmocnią się w 2014 r. To najszybsza i najłatwiejsza, a przy tym skuteczna alternatywa dla niewielkich sklepów w handlowej walce z dyskontami – podaje portal franczyzawpolsce.pl.

źródło: www.franczyznawpolsce.pl

Bieżące wydanie czasopisma

Poznaj sezonowe trendy tortowe oraz receptury lodziarskie finalistów Gelato Poland, przekonaj się jak ważne jest śniadanie w piekarni...

  • Wykup prenumeratę
  • Wspieraj twórczość

  • Zobacz więcej
    Bieżący numer

    Polecamy przeczytać

    Aktualny numer Mistrza Branży, zobacz online lub pobierz PDF >>

    Mistrz Branży

    Maszyny i urządzenia do produkcji