...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

dodano , Redakcja AU

Smak lata zamknięty w słoiku

Elegancja i prostota, czyli słoik, a w nim... rzemieślnicze lody! Ulubione smaki, które teraz można podać bezproblemowo w restauracji albo podarować jako prezent!

Jesienią wszyscy robią zapasy. W słoikach zaprawiane są ogórki, papryka, cukinia oraz wszelkie owoce w postaci dżemów i kompotów. A gdyby tak do słoika schować to, za czym tęsknimy zimną najbardziej – lody? Autorski pomysł wprowadził w życie mistrz cukiernictwa Tomasz Szypuła.

Pomysł na lody w słoiku powstał dużo wcześniej, niż nadszedł sezon na konserwowanie smaków lata. Swój początek ma w kuchennych korzeniach mistrza lodziarstwa Tomasza Szypuły. W związku z gastronomicznym wykształceniem od zawsze pielęgnował współpracę z szefami kuchni i dobrymi restauracjami, współorganizując, np. kolacje degustacyjne, w których lody stanowiły nie tylko deser, ale też przystawkę. Z tych restauracyjnych koneksji narodził się pomysł na wprowadzenie lodów rzemieślniczych do oferty na stałe.

– Lody w restauracji to trudny temat – mówi Szypuła. – Po latach doświadczeń i obserwacji mogę powiedzieć, że produkt ten jest w wielu lokalach zaniedbany i odstawiamy na bok.

Dlaczego? Lody, które sprzedaje się do restauracji w kuwetach, wymagają odpowiednich warunków do przechowywania, trzeba dbać o temperaturę mrożenia. Nawet jeśli postępuje się zgodnie z prawidłami, często są przeleżane, zwietrzałe. Poza tym przed podaniem trzeba je wyporcjować i atrakcyjnie zaserwować. Jednym słowem, to niełatwy dodatek do restauracyjnego menu. Właśnie naprzeciw tym problemom wyszedł Tomasz Szypuła, tworząc lody w słoikach.

 

 

Zamknięcie tych rzemieślniczych wyrobów w szkle ułatwia pracę restauracji. Są zabezpieczone dzięki szczelnemu zamknięciu. Producent dostarcza do restauracji nie tylko lody, ale też witrynę mroźniczą do ich przechowywania. Wśród smaków zaklętych w szkle znalazły się lodziarskie bestsellery, m.in. słony karmel, pistacja, czekolada, mango, malina z burakiem. Słoik to porcja dla jednej osoby, jest gotowa do podania. By nadać szyku i by produkt prezentował się odpowiednio nawet na bardzo eleganckim stole, Szypuła zamówił drewniane deski z logo, specjalnie dopasowane do słoiczków.

– Prostota łączy się z elegancją. Nie bez znaczenia jest też dla mnie fakt, że produkt utrzymany został w duchu eko i less waste, bo słoiczki są wielokrotnego użytku – wyjaśnia pomysłodawca i producent, po czym dodaje: – To pomysł dla świadomych właścicieli restauracji lub kawiarni.

 

 

Póki co lody w słoikach od mistrza Polski pojawiły się w pięciu restauracjach. W związku z sytuacją epidemiologiczną, która grozi zamknięciem lokali, produkt ten może stać się tym bardziej dogodnym rozwiązaniem zarówno dla restauracji, jak i kawiarni czy lodziarni w tzw. opcji „na wynos”. Dzięki oryginalnemu opakowaniu przysmak w słoiku może stać się nawet pomysłem na prezent.

– Dzięki takiemu rozwiązaniu pokazujemy lody rzemieślnicze w szerszym kontekście. Do tej pory kojarzyły się z szybką przekąską zjadaną przy okazji, kupowaną często w okienku. My stawiamy na ich celebrowanie, bo podobnie jak w przypadku innych deserów tworzenie lodów też jest sztuką.

Bieżące wydanie czasopisma

Oddajemy w Wasze ręce najnowszy numer, mocno pachnący świeżym chlebem rodem z San Francisco. Jest też o cieście parzonym, lodach w słoiku i tortach, które zbliżają do siebie ludzi.

  • Wykup prenumeratę

  • Zobacz więcej
    Bieżący numer

    Polecamy przeczytać

    Przejrzyj numer online lub pobierz PDF PDF >>

    Pełny numer dostępny tylko w prenumeracie >>




    Mistrz Branży

    Maszyny i urządzenia do produkcji