...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

dodano , Redakcja PS

Świeże bułeczki, aromatyczna kawa i Social WiFi

Piekarnie, cukiernie i lodziarnie to nie tylko miejsca zakupu produktów, ale także niejednokrotnie strefy komfortu. Dbają o ciekawy wystrój wnętrza, oferują chwilę relaksu przy kawie i słodkościach. Coraz częściej udostępniają darmowy Internet bezprzewodowy. A wszystko po to, by zatrzymać miłośników wypieków na dłużej.

Dzięki usłudze Social WiFi, która właśnie wchodzi na rynek, miejsca te będą mogły utrzymać kontakt i nawiązać dłuższe relacje ze swoimi klientami.

Chociaż chleb pozostaje podstawowym produktem w piekarniach, to coraz więcej zakładów prowadzi działalność cukierniczą z wydzielonymi częściami kawiarnianymi i restauracyjnymi, w których można skosztować wypieków. Tak wyglądają piekarnie nowej ery. Jedna z sieci takich obiektów zmieniła ostatnio zarówno wystrój wnętrz, jak i ofertę sprzedażową. W lokalach tej sieci wypijemy  kawę, zjemy lody i… kebaba.



Darmowa sieć łączy ludzi
Nawet jeśli ktoś wchodzi do takiej piekarni tylko po bochenek chleba, zapachy i widoki na pewno przekonają go, żeby zostać dłużej, usiąść przy oknie, skosztować aromatycznej kawy oraz świeżych, ciepłych jeszcze wypieków. Korzystając z takiej chwili relaksu, wiele osób chciałoby także surfować po sieci, sprawdzić portale społecznościowe, skrzynkę e-mail czy skorzystać z komunikatorów internetowych. W odpowiedzi na te potrzeby coraz więcej miejsc oferuje bezprzewodowy, darmowy dostęp do Internetu.

Tomasz Wysocki oraz Artur Racicki stworzyli Social WiFi, czyli innowację na skalę międzynarodową, przewyższającą rozwiązania z Europy Zachodniej



Gdy jednak po zaopatrzeniu się w wypieki, wypiciu kawy, skosztowaniu smakołyków i skorzystaniu z Internetu klient wróci do domu, lokal traci możliwość bezpośredniego z nim kontaktu. Jak dotąd miejsca te nie miały zatem zbyt wielu możliwości zbudowania dłuższych relacji, przygotowania specjalnych ofert i zachęcenia klienta do ponownego odwiedzenia lokalu. Musiały liczyć jedynie na to, że zadowolony smakosz sam kiedyś wróci. Aby ułatwić właścicielom takich obiektów, które udostępniają darmowy Internet, m.in. piekarni, cukierni czy lodziarni, nawiązanie i podtrzymanie dłuższego kontaktu z klientami, stworzono Social WiFi. Dzięki niej będzie można poinformować klientów o nadchodzących eventach, promocjach czy przygotować dla nich specjalne oferty.

Zbuduj własną społeczność
Przekształcenie WiFi w taką platformę komunikacji nie jest trudne. Wystarczy do routera podłączyć urządzenie Social WiFi. Odtąd klienci, którzy będą chcieli skorzystać z darmowego Internetu, zostaną poproszeni o zalogowanie się za pomocą serwisów społecznościowych: Facebooka, Twittera, Google id, NK, linkedIN lub adresu e-mail. Zostawią tym samym podstawowe dane kontaktowe służące do dalszej komunikacji. Z Social WiFi mogą skorzystać wszystkie miejsca udostępniające darmowe WiFi, niezależnie od tego, czy jest to mała osiedlowa piekarnia lub cukiernia, czy ogólnopolska sieć lokali.

Social WiFi zostało pomyślane jako proste narzędzie umożliwiające zbudowanie społeczności wokół danego miejsca, poznania potrzeb klienta, zbadania jego satysfakcji, zachęcenia go do ponownego skorzystania z oferty. Ułatwi nawiązywanie długofalowych relacji z klientami – pozwoli zaprosić ich na specjalnie przygotowane akcje czy poinformować o przyznaniu rabatów. Komunikacja jest dwustronna i ma być satysfakcjonująca dla obydwu stron – klienci również mogą się komunikować z usługodawcą, zgłaszać swoje sugestie, czy ocenić poziom obsługi wypełniając ankietę. Liczba wysyłanych przez usługodawcę komunikatów została wstępnie ograniczona do 1 wiadomości miesięcznie. Dodatkowo, klient lokalu w każdej chwili może zrezygnować z subskrypcji informacji.

Social WiFi może być nie tylko platformą komunikacji z klientem, ale też cennym źródłem informacji. W panelu administracyjnym na bieżąco sprawdzisz, ile osób interesuje się Twoją ofertą, co myślą o Twoich produktach? Czy są wśród nich stali bywalcy?


– Na rynku piekarsko-cukierniczym zachodzą zmiany, które wymuszają na tradycyjnych piekarniach stosowanie nowych narzędzi pozwalających zabiegać o klienta. Konkurencją stały się sieci handlowe, które coraz częściej kuszą zapachem wypiekanego pieczywa i niskimi cenami. Piekarnie, cukiernie i lodziarnie starają się zatem zatrzymać klienta tym, czego nie mają wielkopowierzchniowe, nastawione na masową sprzedaż hipermarkety, czyli ciepłą atmosferą oraz budowaniem dobrych relacji z klientem, nawiązywaniem z nim kontaktu. Social WiFi może im w tym pomóc – mówi Artur Racicki, współtwórca usługi Social WiFi.  

Dołącz do Szlachetnej Paczki
Ważnym elementem korzystania z Social WiFi jest wspieranie organizacji społecznych. Przy zakupie usługi właściciel lokalu może przeznaczyć dobrowolną darowiznę na rzecz Fundacji WIOSNA. Jeśli się na to zdecyduje, twórcy Social WiFi dołożą równowartość przekazanej kwoty, a lokal otrzyma materiały graficzne (naklejka na szybę, standy na stoły) informujące klientów, że korzystając z Internetu w tym miejscu, wspierają Szlachetną Paczkę. Całkowity koszt usługi to poniżej 1000 zł za rok (w tym zawiera się dostarczenie urządzenia oraz systemu do komunikacji z gośćmi).

Social WiFi jest innowacją na skalę międzynarodową. Istnieją inne rozwiązania zaspokajające tylko częściowo potrzeby runku w USA, Wielkiej Brytanii i Włoszech, ale żadne z nich nie zawiera tak zaawansowanych jak Social WiFi możliwości komunikacyjnych pomiędzy właścicielem biznesu a użytkownikiem bezpłatnej sieci WiFi. 

Małgorzata Szywała

   
 

Michał Rusek: Social WiFi to ciekawe nowatorskie rozwiązanie, które przy niskim nakładzie inwestycyjnym pozwala na budowanie trwałej relacji z klientem. Ciągłe gromadzenie bazy klientów za pomocą Social WiFi pozwala na wielokrotne dotarcie do konsumentów znających już ofertę, a więc przekonanych do jej atrakcyjności i jakości. Dzięki temu rozwiązaniu poziom wiarygodności reklamy w znacznym stopniu wzrasta, co oznacza, że ponowna sprzedaż jest dużo łatwiejsza, a także bardziej regularna.
Z drugiej jednak strony nasuwa się pytanie, czy to rozwiązanie nie stanie się kolejnym uprzykrzającym życie strumieniem reklam? Jeśli piekarnie lub cukiernie dostrzegą w tym źródło dochodu, sprzedając reklamę innych firm, to Social WiFi jako kanał komunikacji może rozminąć się z celem.  

Artur Racicki: Social WiFi zostało pomyślane jako narzędzie komunikacji z klientami, które ma być przede wszystkim skuteczne. Aby spełniało swoją rolę, musi być satysfakcjonujące zarówno dla właścicieli biznesu typu cukiernia, jak i użytkowników darmowego Internetu. Logowanie do Social WiFi za pomocą serwisów społecznościowych zajmuje kilka sekund. Zadbaliśmy także o to, by komunikacja nie przerodziła się w spam. Liczba wysyłanych wiadomości jest ograniczona, po to, by komunikaty niosły realną korzyść dla klientów, informując ich o ciekawych promocjach. Będziemy wspierali właścicieli biznesu, aby dobrze wykorzystywali szansę kontaktu z klientami, jaką daje Social WiFi. Dodatkowo, klienci będą mogli weryfikować przydatność przesyłanych treści – w każdej chwili mogą zrezygnować z subskrypcji informacji.

 

Bieżące wydanie czasopisma

Jaki krem do przekładania, a jaki do tynkowania tortu? Od czego zacząć wegańską rewolucję w cukierni? Co to jest crookie? I czym się różnią świderki Ice Dream Team?

  • Wykup prenumeratę
  • Wspieraj twórczość

  • Zobacz więcej
    Bieżący numer

    Polecamy przeczytać

    Aktualny numer Mistrza Branży, zobacz online lub pobierz PDF >>

    Mistrz Branży

    Maszyny i urządzenia do produkcji